#1 14-04-2010 23:16:02

puka
Administrador

Propostes per innovar Antiblavers

Hola amics.

Teniu idees per innovar la web d'Antiblavers.info?

Digueu-les aquí i, si són recolzades, esperem realitzar algunes aviat smile

Desconnectat

 

#2 15-04-2010 23:15:43

UPV96
Membre

Re: Propostes per innovar Antiblavers

Jo crec que el més urgent de tot és reactivar el fòrum.

Antiblavers.info ha de convertir-se en el portal del valencianisme fusterià, sense vergonyes i sense complexes, posat ben gran i amb majuscules al principi. Antiblavers.info/El valencianisme fusterià. On podem debatre tots els valencianistes de veritat, del nou valencianisme que impulsà Joan Fuster a "Nosaltres, els valencians".

Última edició per UPV96 (15-04-2010 23:18:01)

Desconnectat

 

#3 15-04-2010 23:25:45

Webmestre
Administrador

Re: Propostes per innovar Antiblavers

Gràcies per la idea, UPV96, però la reactivació del fòrum depén de tots vosaltres. Participeu i animeu a tots els vostres amics a participar-hi.

Els valencianistes "de veritat" que dius, prefereixen participar al Racó Català, i no tinc res en contra, però darrerament hi ha un moderador (el Rei del Mam), que dóna canxa als neoblavers. A més, amb el sistema eixe de karma que tenen, n'hi ha prou amb que se posen d'acord tots els amiguets (tota la colleta de neoblavers) perquè ells facen i desfacen com vullguen.

Desconnectat

 

#4 17-04-2010 02:57:37

Re: Propostes per innovar Antiblavers

Hola, companys. De moment, crec que la web té un caràcter informatiu molt destacat. Com diu Webmestre, el funcionament del fòrum depén de nosaltres.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#5 30-06-2010 17:14:54

La Tuna Punk
Membre

Re: Propostes per innovar Antiblavers

Collons! anava a dir la meva per millorar encara que fos esteticament la web, i em trobe al webmestre un altre cop despotricant contra racocatala...

En fi.
El que volia dir esque canviaria el forum per un phpBB, prou paregut a l'actual, però renovat en algunes funcions, i segurament conseguir plantilles es prou facil.

Per la web tiraria d'un gestor CMS, rotllo Joomla!, Drupal...no sé. Millorant-lo a base de fer cosetes tirant de photoshop pel disseny quedaria prou guapo i modern,no?


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#6 22-04-2011 01:13:00

esteladeta
Membre

Re: Propostes per innovar Antiblavers

antiblavers ha de ser la web de referencia nacionalista dels països catalans en tots els ambits politics culturals i llinguistics per la plena normativitzaciò de la llengua catalana

Desconnectat

 

#7 25-04-2011 23:58:45

TirantLoNegre
Membre

Re: Propostes per innovar Antiblavers

La Tuna Punk escrigué:

Collons! anava a dir la meva per millorar encara que fos esteticament la web, i em trobe al webmestre un altre cop despotricant contra racocatala...

En fi.
El que volia dir esque canviaria el forum per un phpBB, prou paregut a l'actual, però renovat en algunes funcions, i segurament conseguir plantilles es prou facil.

Per la web tiraria d'un gestor CMS, rotllo Joomla!, Drupal...no sé. Millorant-lo a base de fer cosetes tirant de photoshop pel disseny quedaria prou guapo i modern,no?

En primer lloc, no comparar Antiblavers amb eixa web decrèpita i neoblavera malament anomenada RACOCATALA, car de Català en té ben poc.

Respecte a la web en si crec que l'únic que li falta és una xarxa de notícies en temps real en portada, que contraprogrami a l'enemic (Les Províncies, Valencianisme, i totes eixes collonades que es veuen a dins el núvol valencià).

N'estic segur que hi ha un munt de joves compromesos que col.laborarien sense ànim de lucre i que estarien desitjant posar la seva firma en una notícia a antiblavers (estil ara.cat). Molts d'ells ixen a les facultats de periodisme, filologia, traducció i comunicació, etc... intentant trobar la primera experiència laboral. 

Que millor lloc que antiblavers per donar-se a conèixer i exposar la realitat del Pais Valencià.

Endavant! que sou els millors!


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.