#41 15-04-2011 23:21:15

Toni_M
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

Penós, com pena fan els pobres que han votat aquest energumen, ensarronats i endinsats en un independentisme de pa sucat amb oli <<< home, gràcies per la part que em toca!

El Bloc, gustau...

Desconnectat

 

#42 16-04-2011 12:54:13

gustau_1975
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

No en diré gens sobre en Laporta, per sort ja ha marxat i l'han foragitat de Solidaritat.

Ara, podem estar d'acord o no amb les formes de Solidaritat. Han aconseguit, però demostrar l'espanyolisme amagat de CiU...

Tanmateix, al meu parer és que si són presents a les properes eleccions del País Valencià i al País Mallorquí, hauran trencat amb l'autonomisme. Sempre he dit i diré que ens cal un partit nacional arreu els Països Catalans. I ara per no en trobem cap partit que faça política nacional, i si voleu, ni política nacional per parts.

Em direu, i ERPV? Si aconseguixen anar més enllà de llurs seus, perquè la veritat fan molt poc soroll.

I si es tracta de fer soroll a les Corts, com heu dit , ja em direu quina diferència n'hi hauria votar uns o altres?

Repetisc, política nacional arreu els Països Catalans.

Desconnectat

 

#43 16-04-2011 15:21:04

TirantLoNegre
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

Toni_M escrigué:

Penós, com pena fan els pobres que han votat aquest energumen, ensarronats i endinsats en un independentisme de pa sucat amb oli <<< home, gràcies per la part que em toca!

El Bloc, gustau...

Toni_M ja saps que ho dic amb tot el carinyo del mon, perquè considero que aquest nou independentisme és a hores d'ara una víctima d'un paio que no té cap escrúpul, que utilitza la bona voluntat d'un grup de polítics i d'intel.lectuals joves d'esquerres, per tal d'arribar a ocupar algun lloc de poder, ja sigui el parlament de Catalunya com l'ajuntament de Barcelona.

Però no sé com un sector de l'independentisme a tirat pel dret, només perquè un personatge famós del mon del futbol havia estat contractat per ésser el cap visible del nou partit SI. Crec que hi han personatges molt més importants a la societat catalana que podien haver estat aquesta figura del nou independentisme. Potser jo m'hi hagués afegit votant a SI si els hagués vist seriosos, però ara per ara és el mateix que votar a la BELEN ESTEBAN (La Princesa del Pueblo).

Jo ja vaig veure clar que per aquí no es podia anar i com jo una majoria, i el temps ho ha demostrat amb aquesta escisió de SI i solidaritat Catalana (Laporta). Això demostra que són de niguinyogui...I no entenc a què de contractar ara en LAPORTA i Reagrupa amb ERC per l'ajuntament de Barcelona. Això demostra que l'esquerra independentista està morta, sense les idees clares. Són un munt de pagesos (amb tots els respectes a la pagesia) manant aquell partit penós (des que van fer fora en Carod Rovira).

Malauradament, ara s' ha de moure fitxa però lentament: s'ha d'anar a poc a poc si volem guanyar la partida d'escacs i això només es pot fer des d'un govern fort i des d'una posició forta al parlament espanyol. A hores d'ara, no crec que SI pugui estar al parlament espanyol properament, i tampoc crec que ERC ni ex-tripartit (PSC-IU-IC Verds) pugui defensar el Pacte Fiscal que preten aconseguir en MAS perquè l'únic que fan és crispar el nou govern, quan ells són els responsables de la situació econòmica del País.

D'altra banda, no es pot demanar la indepedència unilateralment per decisió del parlament com preten SI. És una fita prou important per que hi hagi consens ciutadà. I aquest partit SI vol tirar pel dret sense tenir en conta l'opinió de la ciutadania. És inacceptable per a una societat catalana que preten anar en BLOC per aconseguir les seves fites.

I au!

Última edició per TirantLoNegre (16-04-2011 15:38:22)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#44 16-04-2011 15:32:31

TirantLoNegre
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

gustau_1975 escrigué:

Ara, podem estar d'acord o no amb les formes de Solidaritat. Han aconseguit, però demostrar l'espanyolisme amagat de CiU...

Només hi ha una manera de fer que l'independentisme assoleixi la seva majoria d'edat. SI i ERC haurien d'ésser les dues forces polítiques més votades i a hores d'ara això no s'ha assolit. Com que no s'ha assolit, CiU segueix amb la seva estratègia gradual d'informar la societat que per aquell camí (ESPANYA) ja és gairebé impossible d'anar i que ara toca començar a pensar en el dret a decidir. És l'assoliment de la fita independentista però d'una manera molt més gradual i subtil.

gustau_1975 escrigué:

Tanmateix, al meu parer és que si són presents a les properes eleccions del País Valencià i al País Mallorquí, hauran trencat amb l'autonomisme. Sempre he dit i diré que ens cal un partit nacional arreu els Països Catalans. I ara per no en trobem cap partit que faça política nacional, i si voleu, ni política nacional per parts.

Em direu, i ERPV? Si aconseguixen anar més enllà de llurs seus, perquè la veritat fan molt poc soroll.

I si es tracta de fer soroll a les Corts, com heu dit , ja em direu quina diferència n'hi hauria votar uns o altres?

Repetisc, política nacional arreu els Països Catalans.

És el que jo dic. Aquests partits ERC, ERPV i demés, no tenen gaire credibilitat. A Catalunya sovintejen guerres internes a ERC cada pocs anys. Ara toca que algún jove d'ERC decapiti a en Pugcercós, com en el seu moment ell va decapitar en Carod.

Així no es pot anar pel mon.

Última edició per TirantLoNegre (16-04-2011 15:39:54)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#45 17-04-2011 14:30:06

Toni_M
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

gustau_1975 escrigué:

Em direu, i ERPV? Si aconseguixen anar més enllà de llurs seus, perquè la veritat fan molt poc soroll.

Doncs no és la impressió que m'he portat d'ahir de la manifestació, vaig veure molta estelada, moltes vegades el nom d'ERC i ERPV i en canvi només vaig veure una noia amb una pancarteta del Bloc Jove...

Desconnectat

 

#46 17-04-2011 19:01:51

TirantLoNegre
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

Això s'ha de celebrar doncs!!! Us felicito!

A veure si aquest èxit es trasllada aviat al Parlament valencià.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#47 17-04-2011 20:05:29

Toni_M
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

Tant de bo smile

Desconnectat

 

#48 18-04-2011 00:38:06

esteladeta
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

la societat valenciana ha de obrir els ulls i veure que donant vots al pp no anem enlloc el pp no benificia gaire al País Valencià

Desconnectat

 

#49 18-04-2011 17:33:59

gustau_1975
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

Toni_M escrigué:

gustau_1975 escrigué:

Em direu, i ERPV? Si aconseguixen anar més enllà de llurs seus, perquè la veritat fan molt poc soroll.

Doncs no és la impressió que m'he portat d'ahir de la manifestació, vaig veure molta estelada, moltes vegades el nom d'ERC i ERPV i en canvi només vaig veure una noia amb una pancarteta del Bloc Jove...

Molt bé, per ERPV. He d'admetre que la carrer al menys sí són capaços de mostrar-se. Igualment celebraria que aquest ressò al carrer es done també propagandísticament i sobretot s'hi apleguen a les Corts, de segur en faran un bon paper.

Desconnectat

 

#50 24-04-2011 22:17:32

UPV96
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

Per mi el més interessant d'aquestes eleccions, una vegada el PP sembla cantat que guanyarà, és com quedara en el camp del nacionalisme d'esquerres els diferents partits si no aconsegueixen els objectius que s'han marcat cadascú:

L'objectiu del Bloc obviament és entrar a les Corts, per això ha fet una coalició amb els federalistes d'Iniciativa i Els Verds (que per al meu gust la seua presència han diluït el caracter "nacionalista d'esquerres" de la coalició) i com serà el futur del Bloc si no aconsegueix arribar al parlament. Dimitirà l'Enric Morera? Es revisaran certs plantejaments passats? També em pregunte quina esperança li queda a eixa coalició més enllà d'aquestes eleccions (eleccions generals per exemple) on Iniciativa aposta per una federació a nivell estatal amb ICV i altres.

Pel que fa a ERPV, que obviament el seu objectiu no és entrar a les Corts sinó ampliar la seua base electoral significativament i fer-se un forat en eixe espai on el Bloc té hegemonia, també el mateix, dimitirà l'Agustí Cerdà si no augmenten significativament els resultats? Es replentejaran l'estratègia actual d'anar per lliure amb la dificultat que això suposa?

Esperem que el que tinga que passar siga pel bé del nacionalisme d'esquerres al País Valencià on tot encara està per fer.

Última edició per UPV96 (24-04-2011 22:24:31)

Desconnectat

 

#51 27-04-2011 17:43:15

esteladeta
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

una unió de forçes de l¨esquerra afonaria a camps

Desconnectat

 

#52 27-04-2011 22:49:57

esteladeta
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

es necessari l´implantació de un tripartit erpv bloc iniciativa com a el principat

Desconnectat

 

#53 28-04-2011 22:00:01

Pendrach
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

Tots els partits d'esquerra... Tant de bo!

El "tripartit" ja estava fet: El compromís (EUPV, BLOC, EV-PV, EV-EE i IR). L'EUPV va abandonar la coalicció per conflicte intern, com l'expulsió de Glòria Marcos i Martí en 2009.

Aquesta situació no és gaire fàcil.

Cada partit d'esquerra va a la seua amb els seus vots i els seus escons, com ha fet EUPV amb el compromís.

Última edició per Pendrach (28-04-2011 22:31:52)

Desconnectat

 

#54 29-04-2011 19:04:34

gustau_1975
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

Em sembla que no aprenem!

Gran coalició aquesta de Compromís, pel que jo hi veig ni són d'esquerres ni són valencians.

IUPV i IPV són partits ara per ara d'àmbit autonòmic per un estat espanyol.
El BLOC no està gens definit, on està la idea de País Valencià i Països Catalans.

Només falta el partit espanyolista PSOE, també d'esquerres (ho dubte).

El que cal és una coalició de partits valencians (dretes i esquerres i centres, d'amunt i de baix, del Sud i del Nord, de costa i de l'interior... valencians però) que defensen el País Valencià i els Països Catalans. I això ho tindríem amb una coalició ERPV i Solidaritat i el BLOC (¿?).

Desconnectat

 

#55 29-04-2011 22:29:14

TirantLoNegre
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

gustau_1975 escrigué:

Em sembla que no aprenem!

Gran coalició aquesta de Compromís, pel que jo hi veig ni són d'esquerres ni són valencians.

IUPV i IPV són partits ara per ara d'àmbit autonòmic per un estat espanyol.
El BLOC no està gens definit, on està la idea de País Valencià i Països Catalans.

Només falta el partit espanyolista PSOE, també d'esquerres (ho dubte).

El que cal és una coalició de partits valencians (dretes i esquerres i centres, d'amunt i de baix, del Sud i del Nord, de costa i de l'interior... valencians però) que defensen el País Valencià i els Països Catalans. I això ho tindríem amb una coalició ERPV i Solidaritat i el BLOC (¿?).

Ara t'escolto!

Aquest és el problema del Bloc. Al no estar ben definit, ningú s'atreveix a votar-lo, i a l'hora, fins i tot un blaver podria votar-lo.

En els seus estatus generals, però, contempla l'associació política amb els territoris amb els que hem compartit història, llengua i cultura. És a dir, Catalunya!

Està ben clar que deixa la porta oberta a qualsevol mena d'associació, això sí, conservant la sobirania pròpia del País Valencià.

Això amics meus és una gran confederació com la que hi va haver en temps d'en Jaume I i posteriors, en que cada territori tenia furs propis, constitucions pròpies, Rei comú, i cada cert temps és produïen reunions entre furs per parlar dels grans temes de País. Això és el BLOC.

El problema del BLOC és el missatge dispers dels seus liders neoblavers que confonen a la població. L'objectiu final del Bloc és la unió amb Catalunya, i això amics meus s'en diu Països Catalans, que és el nom que fa tan de mal en l'ambient valcomero, però aquesta és la realitat.

Valencians i catalans germans bessons!

Última edició per TirantLoNegre (29-04-2011 22:31:12)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#56 29-04-2011 23:37:57

HERETGE
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

El principal problema es el asqueros sentiment espanyolista que hi ha al PV, això fa que qualsevol partit polític que mostre sentiment de poble siga marginat pel electorat.

Desconnectat

 

#57 30-04-2011 21:23:46

TirantLoNegre
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

Mireu, l'esquerra independentista al Pais Valencià (BLOC) farà un pet si no s'aconsegueix entrar al Parlament Valencià aviat.

A ERPV i SI tant els fa entrar o no entrar. Es troben en una posició còmoda d' observadors. SI acaba de desembarcar al PV, per tant no hi conteu gaire amb ells.

El PP plè de trajos d'Armani i altres corruptel.les, la ciutat de València governada per una dèspota de sexualitat dubtosa, l'atemptat contra la llibertad d'expresió (TV3), la manca de sortides professionals pels jovens, la crisi i la decadència, l'AVE Valdrid...el PSPV = UxV (partit autonomista), etc... tot plegat afectarà i molt a la societat valenciana en els propers anys. A això hem d'afegir una questió molt important que és l'horitzó d'un possible Referendum a Catalunya pel "DRET A DECIDIR.

El PP i el PSPV tindran l'horitzó 2015 molt complicat, si ho mirem fredament.

És el moment propici que un partit de dretes i solvent, d'ambit nacional (Països Catalans) faci un aterratge forçós al País Valencià.

Algú ho havia de dir!


http://democraciafutura.foroactivo.com/ … ears-balle

''CiU es una coalición que se expande por exigencia y necesidad de la ciudadanía'' diu...Algú sap res d'aquest projecte?

O pot ser és una broma del dia dels Innocents?

Última edició per TirantLoNegre (30-04-2011 21:39:53)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#58 01-05-2011 23:53:14

esteladeta
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

ERPV i el BLOC son apostes de futur per al País Valencià son els unics partits que poden donar un canvi al País Valencià i enviar al pp a la oposició

Desconnectat

 

#59 02-05-2011 18:28:39

esteladeta
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

la societat valenciana es una societat narcotitzada per que donen suport als del pp i no pensen una alternativa política que podriem fer el canvi amb erpv eupv compromis país valenzia  partits que els deurien de donar joc per sort hi ha persones que volen una renovació en les idees i la mentalita com aquesta web i tots els mitjans en la nostra llengua que hi han

Desconnectat

 

#60 02-05-2011 21:32:01

UPV96
Membre

Re: Eleccions 2011 al País Valencià

TirantLoNegre escrigué:

Mireu, l'esquerra independentista al Pais Valencià (BLOC) farà un pet si no s'aconsegueix entrar al Parlament Valencià aviat.

A ERPV i SI tant els fa entrar o no entrar. Es troben en una posició còmoda d' observadors. SI acaba de desembarcar al PV, per tant no hi conteu gaire amb ells.

El PP plè de trajos d'Armani i altres corruptel.les, la ciutat de València governada per una dèspota de sexualitat dubtosa, l'atemptat contra la llibertad d'expresió (TV3), la manca de sortides professionals pels jovens, la crisi i la decadència, l'AVE Valdrid...el PSPV = UxV (partit autonomista), etc... tot plegat afectarà i molt a la societat valenciana en els propers anys. A això hem d'afegir una questió molt important que és l'horitzó d'un possible Referendum a Catalunya pel "DRET A DECIDIR.

A vore, el BLOC d'independentista no té res i d'esquerres... bé això ho deixarem a banda per no fer-ho massa llarg.

Respecte a SI i tant que li fa entrar o no perquè no es presenten. Pel que fa a ERPV no lluita per entrar sinó per tenir un coixí de vots suficients a l'hora de "tenir més força" davant del BLOC i el que això representa: acabar amb la seua hegemonia dins d'eixe espai electoral, estirar aquet cap als seus postulats i en tot cas que no s'allunye més, negociar amb millors condicions un possible pacte amb BLOC i IPV de cara a unes pròximes eleccions...

I això és decideix en aquestes eleccions, i no si guanya el PP o no perquè això està cantat que serà així o si Compromís entrarà al parlament o no que sembla que entrarà. Si el PP treu un diputat més o menys o si Compromís en trau un més o menys no tá cap importància de cara al futur.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.