#1 01-04-2011 13:14:22

Toni_M
Membre

Veure per a creure (coses del dia a dia)

La pàgina de la Seguridad Social distingeix entre català i valencià a l'hora de triar la llengua en què vols veure la pàgina...

http://www.seg-social.es/

M'hi he ficat avui per veure si podia fer un tràmit online i aquesta sorpresa m'he trobat.

Però potser em vaig sorprendre fa uns dies quan vaig assabentar-me que un company de feina, catalanoparlant, diu que el valencià és una llengua diferenciada del català o_O No pensava jo que a casa llancessin pedres contra el sostre propi...

Desconnectat

 

#2 01-04-2011 23:24:30

HERETGE
Membre

Re: Veure per a creure (coses del dia a dia)

Hi han diverses pàgines d´administracions públiques que fan distinció de les llengües. El graciós es que entres en estes opcions de llengües diferents i et trobes amb pàgines web calcades sense quasi ninguna diferencia lèxica. A la fi es ridícul.

Desconnectat

 

#3 01-04-2011 23:28:18

Toni_M
Membre

Re: Veure per a creure (coses del dia a dia)

El que ja m'ha emprenyat avui és aquest correu que ha arribat de la Càmera de València a la feina:

SE SIMPLIFICAN LOS DOCUMENTOS PARA PRESENTACIÓN  DE LAS SOLICITUDES.

El pasado 2 de marzo se convocaron las Ayudas económicas para las empresas, comercios e industrias radicadas en la Comunitat  Valenciana, para la realización de actividades de promoción del uso del valenciano.

En esta edición se han simplificado los trámites para la presentación de la solicitud, basta con cumplimentar el anexo II y el mantenimiento de terceros (anexo III).

Estas ayudas van orientadas a que los interesados puedan beneficiarse de un menor coste en la realización de rótulos de empresas y de vehículos, bolsas, envases, papelería comercial, catálogos de empresas y páginas Web, en valenciano, entre otros.

En este enlace puede obtener el texto de la Orden de Ayudas y los documentos necesario para la solicitud.

El plazo de presentación finaliza el 7 de Abril.

http://www.camaravalencia.com/es-ES/cem … ciano.aspx

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tot i que aquest correu cau a la categoria de SPAM m'he pres la molèstia de contestar-los dient: Defenseu la llengua fent-la servir, no es pot fer la defensa de la llengua valenciana en castellà!

Quantes blaverades al meu voltant en tan poc temps... no?

Desconnectat

 

#4 01-04-2011 23:50:12

TirantLoNegre
Membre

Re: Veure per a creure (coses del dia a dia)

Toni_M escrigué:

La pàgina de la Seguridad Social distingeix entre català i valencià a l'hora de triar la llengua en què vols veure la pàgina...

http://www.seg-social.es/

M'hi he ficat avui per veure si podia fer un tràmit online i aquesta sorpresa m'he trobat.

Però potser em vaig sorprendre fa uns dies quan vaig assabentar-me que un company de feina, catalanoparlant, diu que el valencià és una llengua diferenciada del català o_O No pensava jo que a casa llancessin pedres contra el sostre propi...

Això també em passa a mi amb un company a la feina. Curiosament un dia li comento que TV3 no es pot veure al País Valencià i el tio va i em contesta que el valencià és una llengua que s'assembla molt al català.

Quemvaparir!

Jo crec que això ve de l'educació en l'escola pública. No es pot confiar en els continguts dels llibres de text ni en els professors castellans que hi puguin haver-hi a les aules. Aquí penso que la Generalitat hauria de fer una bona repassada de coneixements a aquests paios. Un examen d'història com a mínim.

Aquí es veuria que collons estan ensenyant a segons quines aules de l'escola pública estatal.

Estas ayudas van orientadas a que los interesados puedan beneficiarse de un menor coste en la realización de rótulos de empresas y de vehículos, bolsas, envases, papelería comercial, catálogos de empresas y páginas Web, en valenciano, entre otros.

Són directament subnormals, com els imbècils neoblavers que voten aquestes opcions polítiques.

Última edició per TirantLoNegre (01-04-2011 23:52:59)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#5 06-04-2011 14:17:27

Pendrach
Membre

Re: Veure per a creure (coses del dia a dia)

Tot això és una ximpleria... Moltes pàgines on hi ha català/valencià estàn calcades, però per a diferenciar les llengües és posar paraules castellanisme: frecuent (freqüent), búsqueda (recerca), etc.

Desconnectat

 

#6 08-04-2011 11:44:32

Pendrach
Membre

Re: Veure per a creure (coses del dia a dia)

Enric Milló, un diputat del PP al parlament català ha utilitzat el dialecte valencià sobre la TV3 i manifesta que el català i el valencià són la mateixa (diuen que ell està en contra el dialecte barceloní per posar-nos damunt).

http://www.avui.cat/noticia/article/3-p … e-tv3.html

Esclar, vam dir que tots els feixistes fins els GAVers saben que aquestes llengües són iguals!!!

Espere que aquesta notícia no siga la primera vegada...

Última edició per Pendrach (09-04-2011 14:18:29)

Desconnectat

 

#7 08-04-2011 19:59:41

TirantLoNegre
Membre

Re: Veure per a creure (coses del dia a dia)

Pense que ha estat una bona iniciativa i ho exprese sense embuts.

El meu avi Alcoià li va ensenyar la llengua a la meua iaia (murciana de naixement), que en establir-se al Principat va perdre l'accent alcoià pel barceloní. I així ens va educar als nets. El meu avi alcoià sempre va dir que ell era català i la meva iaia també.

Pense que qualsevol diputat del parlament català, pot expresar-se en la variant de la llengua que vulga. I si són valencians de mena millor que millor perquè així es demostra quina és la nostra procedència i quines són les nostres arrels comunes.

En quant al tema de la llengua valenciana, preferisc això abans que el discurs fatxa dels blavers, però si ixen més senyors Millo que parlin Valencià al parlament de Catalunya, senyors! estem contribuint a la unitat de la llengua, i estem fotent-li una patada al cul dels Blavers i els fatxendes espanyols. Estem fent un exercici de normalitat lingüística que no té precedents.

Qui sap si en el segle XXI l'estàndard de la llengua no prendrà formes molt més occidentals que no pas ara, i l'IEC-IEB-AVL ixen units.

Doncs benvingut sigui! Aixina fem llengua.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.