#1 31-01-2011 23:46:52

Webmestre
Administrador

Sobre els vídeos dels blavers

No sé si sabeu que hi ha una moda autènticament malaltissa entre adolescents de gravar baralles, extorsions o agressions físiques, que després pengen en la xarxa, se passen entre ells i fins i tot venen.

Doncs darrerament, sembla també una moda malaltissa dels blavers de gravar tots els seus actes terroristes, i penjar-los en el youtube. Per a això tenen al  gran Fayostros, al qual es veu que paguen per això.

Jo personalment veig el mateix fenòmen malaltís i digne de psiquiatra: Exaltació i justificació de la violència, a banda d'un cert exhibicionisme.

Trobe realment preocupant que pengen aquests vídeos al youtube o on siga. No sé molt bé com funciona aquesta web, i als que sabeu més, vos preguntaria si es pot fer quelcom perquè els treguen.

Desconnectat

 

#2 01-02-2011 00:19:25

Toni_M
Membre

Re: Sobre els vídeos dels blavers

Jo quan veig un vídeo d'aquest tipus el denuncio. Una sola denúncia potser només és insuficient, però la unió fa la força.

Desconnectat

 

#3 05-02-2011 01:25:57

HERETGE
Membre

Re: Sobre els vídeos dels blavers

Un video molt preocupant que vaig vore del Gav es un d´un grup de música que han creat. El video tenia una qualitat pèssima i musicalment també era penós. La veritat es que no entenc com es pot penjar a internet un vídeo així, deuria de donar-los vergonya. Estos xiquets no estan be del cap, sino no té sentit.

Desconnectat

 

#4 05-02-2011 23:25:06

Webmestre
Administrador

Re: Sobre els vídeos dels blavers

Doncs mira, te vaig a dir una cosa: Eixe grup de rock, encara que certament no tinga molta qualitat, és el millor que poden fer. Preferisc que les JJGAV facen això que no que facen terrorisme de baixa intensitat.

Ara bé, un dels integrants del grup, eixe de la melena, és Eleazar Aguilera, que fou un dels que assaltà el Casal Jaume I de Sueca el 14 de desembre de 2007, on foren agredits amics personals meus. Per tant, a eixe sols li desitge que el pes de la llei caiga al damunt seu, i que es podrisca en la presó uns quants anys.

Desconnectat

 

#5 13-04-2011 17:26:34

esteladeta
Membre

Re: Sobre els vídeos dels blavers

a mi me amenaçaren els del comando paella de Gandia dient-me que me anaven a caçar pero jo em ric de ells son uns covards que no s´atreveixen i no tenen  collons tenen la seu en el raval en l´avinguda de sant Ramon 14 baix

Desconnectat

 

#6 15-04-2011 23:24:00

HERETGE
Membre

Re: Sobre els vídeos dels blavers

Esteladeta, estàs segur que el cau del gav gandia es al carrer sant ramon? Fa un temps, un company d´este forum, va dir que el cau de les rates del gav gandia era a un baix al passeig de les germanies, al bell mig del bar "el gol" i el portal de l´edifici de ps. germanies nº 53.
Jo he passat per allí i hem sembla que si podria ser.

Desconnectat

 

#7 16-04-2011 00:03:34

Webmestre
Administrador

Re: Sobre els vídeos dels blavers

Esteladeta, t'hem enviat un missatge privat.

Si t'han amenaçat, i tens e-mails o proves d'això, el que has de fer és denunciar-los. Si no saps com fer-ho, nosaltres t'assessorarem.

Si tots els denunciem sense parar en quant ens amenacen, al final se'ls acabarà la seua impunitat judicial.

Desconnectat

 

#8 17-04-2011 00:51:59

esteladeta
Membre

Re: Sobre els vídeos dels blavers

si els denunciare pero els del gav gandia son una colla de babaus no hi ha que donarlos joc

Desconnectat

 

#9 17-04-2011 00:53:39

esteladeta
Membre

Re: Sobre els vídeos dels blavers

Aço es una guerra que mai finalitzara desde 1979 que la portem.

Desconnectat

 

#10 17-04-2011 00:57:30

esteladeta
Membre

Re: Sobre els vídeos dels blavers

em vam dir aço per el you tube .Puto marico de merda si tu no tens collons PAYASO CAGALA, jajaj mira no mos toques els collons o al que caçarem seras tu IDIOTA DE MERDA, per áçi Gandia se vos ha acabat el chollo PUTOS NAZIS DE MERDA ESTEU ACABATS.

Que vos penseu que tenim por de que mos tanquen, de que mos amenaseu constantment, de que mos poseu el nom en dianes, COM T'AGARRE YO DE L'OSTIA QUE TE PEGARE TE QUEDARAS SENSE DENTS M'ANTES MARICO FILL DE PUTA.Anirem a per els teus vigila l´esquena
GAVGANDIA

Desconnectat

 

#11 17-04-2011 01:01:00

Webmestre
Administrador

Re: Sobre els vídeos dels blavers

No faces cas. No sols tenen una por enorme a que els tanquen, sinó a trobar-se cara a cara amb un de nosaltres (u contra u vull dir).

Jo els ho he proposat moltes vegades i encara cap d'ells m'ha dit que sí. Pallassos.

Però sí, denuncia. Torne a insistir en que si no saps molt bé com fer-ho, nosaltres t'assessorarem.

Desconnectat

 

#12 17-04-2011 01:14:28

Webmestre
Administrador

Re: Sobre els vídeos dels blavers

Esteladeta: D'aquestes coses no s'ha de parlar al fòrum. Podríem tenir problemes legals. De moment he d'esborrar-te de nou el missatge, ho senc.

Contacta amb un dels e-mails de la web: antiblavers.contacte@gmail.com

Et donarem tota la info que tenim al respecte. Te puc dir de moment que sí que coneixem el nom real d'alguns d'ells. Torna a enviar el llistat que has passat i te confirmarem per e-mail el que sabem.

Desconnectat

 

#13 24-04-2011 22:00:10

esteladeta
Membre

Re: Sobre els vídeos dels blavers

he descobert moltes coses de l ´enemic i reialment he vist els suports que te el blaverisme i que tenen la lluita perduda

Desconnectat

 

#14 25-04-2011 01:41:35

esteladeta
Membre

Re: Sobre els vídeos dels blavers

Editat per la mateixa raó que ja t'he dit.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.