#1 05-09-2010 11:41:10

saforenc
Membre

Antiblavers i reds socials.

Bon dia, supose que la majoria de vosaltres teniu el vostre compte de facebook, tuenti, flickr, picasa, lastfm, spotify, etc, etc i més etc perquè no me'ls conec tots big_smile

L'altre dia em vaig posar a buscar anti-blavers al facebook en concret i pel que sembla no teniu cap usuari creat amb eixe nom, potser estiga buscant mal i parle més del conter tongue

Però veient com aneu recollint informació de, per exemple, les evidències de la senyera al país valencià, no seria un bona eina per popularitzar esta documentació i a banda una certa activació del fòrum de la web, que com ben be sabem potser per a bo o per a roin que es on entre els moderador.

No m'embolique més, la pregunta senzilla es ... com es que no esteu a cap red social?

Manca de temps?

Que tingueu bon diumenge, servidor se'n va a prendre el sol a Oliva big_smile

Desconnectat

 

#2 05-09-2010 11:57:10

Webmestre
Administrador

Re: Antiblavers i reds socials.

Benvolgut amic:

Has tingut una bona idea, i de fet jo també ho havia pensat. Però a banda de la manca de temps, hi ha un altre factor, que potser m'hauria de treure a mi els colors personalment, que és que no sé molt bé com funcionen eixes xarxes. La veritat és que tampoc m'inspiren confiança per diverses raons, i per això no m'he posat a fons. Però clar, com hui dia tothom les gasta, fóra bo estar-hi present.

Potser fóra una bona idea treure's un grup del facebook per exemple. Si tu saforenc, saps com funciona, tens la nostra autorització per a fer-ho. Si altres vos voleu apuntar, sou benvinguts.

Si vols més detalls o saber més coses de nosaltres, pots contactar amb el nostre e-mail de la web:

antiblavers.contacte@gmail.com

Que ho passes bé en Oliva.

Desconnectat

 

#3 05-09-2010 12:13:38

saforenc
Membre

Re: Antiblavers i reds socials.

Gràcies, en part ja m'havia posat mans a l'obra creant un usuari que gastaré pel meu bloc, així que sols serià fer un pagina de antiblavers, per això hi hauria que decidir la imatge que vos represente i començar per degoteig totes les dates que teniu.

El cas es que deuríeu tindre algun compte per revisar la informació, ja que es el vostre nom el que esta a la xarxa social i es la vostra imatge.

Vos adrece un mail molt aviat smile

Perdó pel tòpic xD

Tinc a un castellà pesat ací a la vora donant pel cul demanant paper de fumar i s'he m'ha infiltrat reds xD

Desconnectat

 

#4 16-12-2010 22:58:54

Toni_M
Membre

Re: Antiblavers i reds socials.

Jo vaig estar buscant si hi havia algun perfil o grup relacionat amb aquesta web al facebook però he vist que no n'hi ha.

I crec que fins i tot millor, perquè sent açò un fòrum obert, ens podríem fotre la gent tenint accés a dades personals i/o privades de nosaltres, o dedicar-se a tocar els collons denunciant els nostres perfils...

Desconnectat

 

#5 17-12-2010 00:16:49

puka
Administrador

Re: Antiblavers i reds socials.

A la xarxa social flog.cat hi havia un perfil d'antiblavers però crec que està abandonat també.
Igual passa amb fotolog.
A facebook crec que és millor que no, com es diu anteriorment.

PD:  no és "reds" sino "xarxes"

Desconnectat

 

#6 17-12-2010 12:21:48

PALAMOS
Membre

Re: Antiblavers i reds socials.

L'únic escull per a ésser present en aquetes xarxes és el nom del grup. Sense necessitat de disfrassar-se (ja que per això ja estan els porquets blaveros) cal posar un nom alternatiu a "antiblavers" doncs aquestes pàgines usen filtres de nomenclatura per a l'admissió i segurament el mot "anti" pot ésser censurat, com crec recordar que va passar fa anys amb un fotolog que vau voler crear.
Res més. per altra banda bona idea! Sense posicionament no s'és res a la xarxa.
Visca Antiblavers. info!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#7 17-12-2010 12:54:49

saforenc
Membre

Re: Antiblavers i reds socials.

propostes per favor ...

Desconnectat

 

#8 17-12-2010 14:23:39

Webmestre
Administrador

Re: Antiblavers i reds socials.

No entenc molt bé les últimes coses que heu dit, perquè no domine molt el tema aquest de les xarxes. Crec que caldria un nom alternatiu a antiblavers...és així?

Doncs, per a dissimular i fotre als blavers, per què no...Regne de València? He he he. I podríem posar com a imatge distintiva alguna imatge ben històrica de la galeria, com la que apareix en la pàgina d'inici de la web. Per exemple la de l'àngel custodi del Regne de València del Palau de la Generalitat Valenciana:

http://www.antiblavers.info/galeria/albums/bandera/normal_Angel_custodi_3.jpg

Seria possible? He he

Desconnectat

 

#9 17-12-2010 19:47:07

Pendrach
Membre

Re: Antiblavers i reds socials.

Demà obriren una nova xarxa social pareguda al Facebook, només per als que parlen en català:  *************.cat

Desconnectat

 

#10 17-12-2010 22:28:49

Toni_M
Membre

Re: Antiblavers i reds socials.

Jo hi seré ;-)

Desconnectat

 

#11 23-12-2010 02:30:21

saforenc
Membre

Re: Antiblavers i reds socials.

oki farem quelcom amb regne de valència big_smile després de festes a les xarxes socials, cal propagar la vostra informació.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.