#1 25-09-2010 22:26:22

Webmestre
Administrador

Rochina s'ha jubilat

Dins de la lamentable polèmica que hem tingut els darrers dies amb una web anglesa (amb tot el meu respecte pels anglesos), cutre, xenòfoba i racista, i que està ja en mans dels nostres advocats, si més no ens hem assabentat que Toni Rochina s'ha jubilat de president de les JJGAV. Interessant. Agrairíem saber qui és ara president de les JJGAV, si algú ho sap que ens ho diga.

Per cert, mireu quina imatge he trobat de Rochineta en la xarxa:

http://falladoctorserranocarloscervera.fallas.com/imagenes/PresiI/PI1995.jpg

És de l'any 1995, en què fou "president infantil" de la Falla Dr. Serrano / Carlos Cervera i Clero, al barri de Russafa. Ho senc però aquest personatge és hilarant. No puc evitar riure'm quan veig la seua cara, encara que fóra xiquet he he.

Desconnectat

 

#2 25-09-2010 22:41:24

saforenc
Membre

Re: Rochina s'ha jubilat

Galtejare'm al altre si cal.

Desconnectat

 

#3 26-09-2010 15:35:02

Webmestre
Administrador

Re: Rochina s'ha jubilat

Buscant una miqueta pel google (cosa que els xiquets de les JJGAV, malgrat que siguen uns fracassats escolars també saben fer), ja he trobat qui és l'actual president de les JJGAV. En els fòrums blavers usa el malnom de "Popepo". Amb eixe malnom deu ser un xiquet en el límit de la "normalitat intel·lectual", vosaltres ja m'enteneu. De nou no puc evitar riure'm d'ell i del seu malnom ha ha ha.

Desconnectat

 

#4 27-09-2010 18:42:29

Re: Rochina s'ha jubilat

Jo també em pixe de riure quan veog la cara de Rochineta quan era xiquet. Ja feia cara de porquet juas juas juas

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.