• Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya d'e-mails als responsables del Racó Català

#1 07-06-2010 21:03:37

Webmestre
Administrador

Campanya d'e-mails als responsables del Racó Català

Benvolguts amics:

Ja és un cosa molt evident que en una web suposadament pro-PPCC darrerament s'està donant canxa i veu als neoblavers.

Aquests en el fons són quatre xiquets (els mateixos que escriuen a valencianisme.com) que se creuen que ho saben tot i en el fons no saben res.

Possiblement té a veure en això també que en el Racó tenen un moderador autènticament imbècil, anomenat Rei del Mam, que va de gracioset i també dóna canxa a aquesta gentola.

Si valencianisme.com decidí en el seu dia donar-los canxa, és el seu problema, però és molt greu que una web que diu que està a favor dels PPCC també done canxa a aquesta gentola. Per tot això, vos animem a escriure als responsables del Racó Català, per a queixar-se d'això i dir-los que canvien d'actitud:

joan@racocatala.cat

guillem@racocatala.cat

info@racocatala.cat

Un bon pas inicial seria l'expulsió d'un miserable personatge anomenat el Polisero. Aquest és un miserable individu que es veu que no té res a fer i es passa tot el dia escrivint en el Racó i atacant els PPCC i la gent que ho defensa.

Webmestre1.

Desconnectat

 

#2 08-06-2010 16:04:46

xoco
Equip

Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó Català

Però el Racó Català no els dona canxa, tampoc veig cap moderador donan-los corda.. no entenc molt lo que digueu perquè jo sempre els he fotut canya i mai m'han cridat l'atenció per res mentres respetes les normes del fòrum. Conec en persona alguns del neoblavers, i sols a un li tinc manieta ja històrica per les grans trifulques que van tindre en val.com i algunes del Racó en les que sempre els hem enviat a fer la mà.
Realment, encara no entenc el proposit de la campanya.


(2 missatges!!, si borre un, és borren els dos :S)

Última edició per xoco (08-06-2010 16:05:33)


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#3 08-06-2010 19:21:17

Webmestre
Administrador

Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó Català

Saps qui és el Polisero? Un repugnant personatge que es passa tot el sant dia en el Racó Català escrivint contra els PPCC. Si en el Racó diuen que estan a favor dels PPCC deurien d'expulsar a semblant personatge.

No sols això sinó que el Rei del Mam l'ha defensat diverses vegades. I per desgràcia, el Polisero no és l'únic neoblaver que escriu al Racó.

Desconnectat

 

#4 20-06-2010 17:25:46

Filarjos
Membre

Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó Català

En ReidelMam mira cap un altre lloc.
Així volen aconseguir que pleguin tots els valencians catalanistes del Racó i instaurar l'opinió única pel que fa als temes valencians.

Desconnectat

 

#5 30-06-2010 17:08:52

La Tuna Punk
Membre

Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó Català

Ei, feia temps que no venia per aci.
Menut panorama.

I jo que pensava que ''webmestre'' seguiria sent un dels pocs que te cap al forum aquest.
Sembla increïble com es pot engegar una campanya aixi, encara que com ja me imagine, no haura fet cas ni deu.

Webmestre, si tens quelcom personal amb el usuari o el forum racocatala, soluciona-ho tu mateix, no intentes posar a tot el mon encontra del mateix.

En el racocatala hi ha de tot, desde els independentistes mes ''radicals'' pasant pels conservadors mes nazis, aixi que no se a que ve aço ara.

Precisament la teua actitud egoista en aquest sentit m'esta recordant a un conegut personatge neoblaver valencia que te una determinada web tambe coneguda del mateix caire.
Amb tots els respectes, la teua decissio de bombardejar a racocatala en forma de ''campanya'' sembla un poc dictatorial.
Qui ets tu per vetar la presencia d'uns o altres a un determinat forum?

Ja posats,que tiren a tots els reformistes,que no encaixen en la meva manera de pensar...vinga va.

Ale,Salut!


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#6 30-06-2010 21:36:27

Webmestre
Administrador

Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó Català

La Tuna, els únics dictatorials que estan tractant d'imposar un "pensament únic" neoblaver pel que fa als valencians són els admins del Racó Català i de valencianisme.com, que per cert són molt amics. I tot per uns miserables interessos: Els de val.com, perquè creuen que així el Bloc aconseguirà vots (com si el Bloc fóra l'únic referent del nacionalisme valencià, i per tal d'obtenir vots, fóra lícit vendre a sa mare). Els de Racó Català, perquè com ara simpatitzen amb Reagrupament, encara que ho neguen, eixe partit ha renunciat als PPCC i s'ha centrat en la "independència" del Principat de Catalunya.

En darrer terme, donant tanta canxa desmesurada als neoblavers en eixes dos webs, podem dir que estan desfent la feina qua en la nostra modesta web tant ens costa de fer. Per tant tenim tot el dret a queixar-nos de tot això.

Desconnectat

 

#7 02-11-2010 20:27:21

Webmestre
Administrador

Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó Català

Pujant aquest fil, que deuria potsr canviar el nom per "Expulsió del Polisero del Racó ja".

Mireu si no aquest fil.

Desconnectat

 

#8 05-11-2010 12:21:11

TirantLoNegre
Membre

Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó Català

Jo no se que passa amb eixa web del Racó. Fa dies que intento registrar-me per donar-li canya al energumen POLISERO, però em surt que estan fent manteniments. Estic enviant un missatge al contacte per vore què passa.

De fet no m´extranya gens. La web és un desastre en el disseny.

Última edició per TirantLoNegre (05-11-2010 12:35:10)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#9 05-11-2010 17:48:47

PALAMOS
Membre

Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó Català

Tirant lo negre en efecte, desde ja fa no se quant que hi ha 19.559 registrats, es una pena de lloc web en aquest sentit...


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#10 05-11-2010 19:30:04

Webmestre
Administrador

Re: Campanya d'e-mails als responsables del Racó Català

Amics, recordeu-vos que sempre podem escriure directament als responsables:

joan@racocatala.cat

guillem@racocatala.cat

info@racocatala.cat

Aquest Guillem crec que és el mateix que el Rei del Mam.

Quant al disseny informàtic, hi estic d'acord amb vosaltres, és prou penós, preferia cent voltes el que tenien abans. A més eixe color beige que omple tot el trobe confussionari.

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya d'e-mails als responsables del Racó Català

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.