#1 24-09-2009 17:04:23

Eldamar
Membre

Msn

No sé si és aquí on he de posar-lo, però he pensant qui vullga,podem deixar el msn, i coneixer-nos millor. Què us pareix l'idea?




Salutacions!!!wink

Última edició per Eldamar (30-09-2009 16:27:12)

Desconnectat

 

#2 25-09-2009 11:05:21

DK-PV
Membre

Re: Msn

jo no el posaria aci, l´enviaria per privats.... per si de cas

Desconnectat

 

#3 25-09-2009 11:09:03

Skinhead
Membre

Re: Msn

si mai es sap si nia algu observant, sobretot eixos "bonicos" animalets... els serdos...


Soc d'una familia humil, tan humil que de una cortina vella em van fer una samarreta vermella.
D'ençà aquesta samarreta que jo ja no puc caminar per la dreta

Ovidi montllor

Desconnectat

 

#4 30-09-2009 16:28:03

Eldamar
Membre

Re: Msn

Teniu raó, ja l'he tret. jeje

Desconnectat

 

#5 01-10-2009 09:43:27

Skinhead
Membre

Re: Msn

Ske si no es va en compte ens podem andur algun  sustet xDDDD
També es aplicable al tuenti i al facebook i totes estes reds de "socials", últimament estan aparegent una cantitat considerable d' "antifes" que sols son nanzis camuflats pa traurens fotos i si poden direccions, després en aquestes fotos colgen videos al youtube del tipo, "Guarros de madrid", "Guarros de valencia" etc, etc...
Aixina que aneu amb compte, i no sols ho dic per tu Eldamar, si no en general, amb agregar al tuenti, msn, facebook, i sa puta mare (xDDD) gent que no conegau en persona, o que per lo menys no sapigeu qui es...
També hi han colectius, com per exemple, fa poquet va apareixer un Tuenti de RASH Leon( per als que no ho conegau RASH es un colectiu que engloba skinheads d'esquerres,R[red]A[anarchist]S[skin]H[head]) i unes setmanes més tart l'organització va desmentir en la seua web la creació d'un tuenti per la seua part, així es podrien anomenar centenars de casos, però pense que amb aquestos hi ha prou ^^
Aneu amb compte ^^
Ara i Sempre ANTIFEIXISTES!!!!


Soc d'una familia humil, tan humil que de una cortina vella em van fer una samarreta vermella.
D'ençà aquesta samarreta que jo ja no puc caminar per la dreta

Ovidi montllor

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.