#1 25-06-2009 15:52:03

PALAMOS
Membre

Good bye Spain..

Bé, per fí s'han posat les coses al seu lloc i la selecsión ejpañola ha fet el ridícul perdent contra un equip que els diaris ja havien titllat d'aficionats ben preparats. Me'n alegro un munt, no tant sols pel que pretèn aplegar aquesta selecció espanyola entre línees, sino perque així no s'eclipsa de cap manera el més grandiós d'aquest any: Que el barça ho ha guanyat tot smile

PUTA ESPANYA!!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#2 26-06-2009 00:05:20

DK-PV
Membre

Re: Good bye Spain..

Jo trobe, que tampoc cal insultar-los. Estaben massa despreocupats despres de guanyar  l´eurocopa, per aixo s´ho mereixien, pero no per fer mal, sino per que no es pot vendre la pell del porc abans de matar-lo.
A mes per un any que espanya guanyava algun titol, perque si miren enrere........
La culpa no la tene els futbolistes ni els castellans, la culpa els dels periodistes fatxes, que aprofiten la victoria d´espanya per fer propaganda de las "glorias de la nacion española" i atacar els moviments nacionalistes.

Desconnectat

 

#3 26-06-2009 15:21:24

PALAMOS
Membre

Re: Good bye Spain..

Oh, quina matització...no hi havia caigut XD...

I "caldre insultar"...bé, és un recurs gratuït per tal de no fer una immersió profunda en el debat del respecte a les nacions. Per tant com no em ve de gust fer-ho en aquest missatge dic PUTA ESPANYA.
Clar que això és un greuge personal, jo tinc els meus motius per fer-ho. Potser a un valencià com tu no l'importa en absolut l'espoli fiscal i demés atropellaments de la nostra dignitat, però bé....cadascú és com és wink

Última edició per PALAMOS (26-06-2009 15:22:31)


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#4 29-06-2009 04:11:49

VLC_CAT
Membre

Re: Good bye Spain..

PALAMOS utilitza aquest fòrum de teràpia.
Una de cada dues frases són per insultar.

Desconnectat

 

#5 29-06-2009 13:40:29

PALAMOS
Membre

Re: Good bye Spain..

Com en els dos comentaris no hi ha cap insult cap a tu (mira-ho), entenc que t'has sentit aludit com a espanyol, per tant fest'ho mirar nanu..


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#6 07-07-2009 23:53:22

Buñolero
Membre

Re: Good bye Spain..

Mira PALAMOS tu insulto es una bestialidad absolutamente irracional. Lo más simple sería recordarte que tú mismo eres parte de España. Me puedes salir con subjetivismos y sentimentalismos. Bien, puedo aceptar que no quieras serlo. Pero el caso es que objetivamente lo eres, España lo quieres o no incluye a Palamos por lo tanto estás echándote mierda sobre tí mismo.
Si en tí el sentimentalismo prevalece y no atiendes a definiciones objetivas y tangibles te recordaré que es de pésimo gusto insultar a colectividades enteras. Empezando porque dentro de España puede haber mucha gente no catalana, como es el caso de este foro, que apoye tu independentismo. A ellos también los estás insultando. Pero en general, ninguna colectividad, por malvada que coyunturalmente haya sido se merece una discriminación ni un insulto general. Hacerlo denota poca intelengencia. Y peor educación.

Por otra parte me temo que el deporte español tiene mucho que decir durante mucho tiempo http://media.e-noticies.com/img/20090624/ga6_336.jpg

Por cierto amigo te dedico esta canción de los Lehendakaris Muertos, a ver si un poco de cachondeo punk te quita el cabreo que parece que continuamente llevas encima:

GORA ESPAÑA

Si me viese mi amatxo,
si me viesen los colegas
me colgaban en la plaza
por traidor y por idiota

yo que soy más vasco
que el Árbol de Gernika
cuando juega la selección
no sé lo qué me pasa

Juega España!!
Ra ra ra!!
Los mundiales
Va a ganar!!
Mi conciencia
Me da igual!!
No puedo evitar gritar...

Gora España

La selección tiene un no-sé-qué...

Futbolistas subnormales
con las crestas chungas
dios mío, qué pintas llevan,
y las tías buenas...
Millones y millones de anormales
con las chorras duras
gritan, gritan, gritan...
Gora España!!
Gol!!

Última edició per Buñolero (08-07-2009 00:16:54)

Desconnectat

 

#7 08-07-2009 09:20:36

Re: Good bye Spain..

Bo, ja que estem, en posaré jo una altra de Lehendakaris Muertos, que per cert, han sigut denunciats per l'AVT per apologia del terrorisme:

Yo no estuve en Vietnam
yo no estuve en Camboya
yo no me cargué amarillos
pero me dieron muchas ostias.

Yo no estuve en el golfo
no estuve en las Malvinas
anda, dame una aspirina
me ha chundao la policía

Soy un veterano de la kale borroka,
exigo compensación, aunque sea media pensión.
Soy un veterano de la kale borroka
dame mi pensión o te parto la boca, cabrón!

Claro, es que l'AVT todo lo que tenga la palabra ETA o kale borroka ya es apologia del terrorismo.

Bo, anem al que anem, quan es diu "Puta España", està clar que no es referix a les gents que habiten Espanya (abans del segle XVI Espanya significava el que ara es la Península Ibérica, o siga, era un terme geografic, no polític, com Escandinàvia, Balcans o Caucas... els espanyols, com sempre han fet (els polítics, aristócrates i burgesos espanyols, els creadors de l'estat genocida en el que estem), s'han agenciant coses i termes que no els pertanyen, com el d'Espanya per crear un estat sense cap història), si no estariem insultant a portuguesos, castellans, aragonesos, gallecs, asturians... si no que ens referim a l'estat imperialista espanyol.

Està clar que formem part de l'estat d'Espanya, no per voluntat nostra, sinó per voluntat de l'estat imperialista español, i es a això al que li diguem "Puta", si algú es sent aludit pel nostre comentari, doncs no es el nostre problema.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#8 08-07-2009 13:49:49

PALAMOS
Membre

Re: Good bye Spain..

Em remeto i recolzo totalment al que dius a l'ultima estrofa, sobre el que ha dit el buñol aquell, bé...m'encantaria dialogar amb ell, però no entenc l'italo-turc..un altre dia serà wink


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#9 08-07-2009 17:45:03

Buñolero
Membre

Re: Good bye Spain..

Ya sabía lo de la AVT, pero lo más gracioso es que los ha denunciado el nuevo presidente de dicha organización, a quien el radical Alcaráz ha tildado de "vendido al PSOE". A mi es un grupo que me hace mucha gracia, aunque musicalmente son un desastre. En esto prefiero a SA.

Sobre el resto de tu discurso me parece sinceramente exagerado e irreal. No se si el nacionalismo comparte esos parámetros argumentativos, pero si así es eso explica la poca importancia que el nacionalismo tiene en Valencia. España es un Estado democrático más que consolidado y de los más avanzados en libertades civiles del mundo. Históricamente ha habido siempre un esfuerzo de cohesión y unión por parte de los sectores más avanzados y progresistas de todos los pueblos de España frente al oscurantismo foralista de las élites nobles y clericales. La unidad política de España viene de Roma y en la edad contemporánea la hacen en los parámetros estatales con gran entusiasmo popular y ciudadano. No hay invasión ni imperalismo, solo una dialéctica entre los sectores tradicionalistas y absolutistas frente a los democráticas y progresistas que apostaban por la igualdad de los españoles sin diferencia de clase social, religión o vecindad civil.

Palamos yo he estado en tu pueblo jugando al fútbol contra un equipo de franjas amarillas y azules y siempre me han entendido y contestado en mi lengua materna, además con una corrección que haría envidiar a la Castilla más profunda.

Desconnectat

 

#10 08-07-2009 20:14:33

Webmestre
Administrador

Re: Good bye Spain..

Buñolero, confons Espanya amb Castella. Són (o deurien de ser) coses diferents.

Desconnectat

 

#11 08-07-2009 20:18:18

PALAMOS
Membre

Re: Good bye Spain..

Exacte, ells , van respondre amablement en castellà com a mostra d'educació cap a tu. Quina llàstima que no prenguèssis exemple i ara facis el mateix com a respecte cap a nosaltres i cap a TU.
I es clar que parlo el castellà, no em produieix coixor a la gola, sí que m'ho provoca la teva actitut, menyspreant la llengua emprada en aquest fòrum.

" España es un Estado democrático más que consolidado y de los más avanzados en libertades civiles del mundo."

No t'envalis buñuelo, i et recomano i insisteixo que visitis detingudament les seccions d'aquest lloc web. A no ser que tinguis una vena als ulls (que ja se que nomès ets un lerrouxista tocapebrots) hi trobaràs 35 anys d'hostigament, desemparament, agresions i terrorisme de baixa i d'alta intensitat. Tot això òbviament amb el beneplàcit de les autoritats competents.
Però com vas d'esnob ilustrat suposo que ja t'hauràs informat previament i el més preocupant t'importa 2 collons...o el que ja sabem tant tu com jo..disfrutes.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#12 09-07-2009 09:43:24

Re: Good bye Spain..

A mi es un grupo que me hace mucha gracia, aunque musicalmente son un desastre. En esto prefiero a SA.

hahahah si, la veritat es que si son algo desastre, pero be, el seu punk es més per burlar-se que per altra cosa.
S.A corre el rumor de que son uns venuts.

España es un Estado democrático más que consolidado y de los más avanzados en libertades civiles del mundo.

HAAAAAHAHAHAH no em crec que digues açò, quan l'estat espanyol ha sigut denunciat a les Nacions Unides per ser el PRIMER estat (primer va ser Irlanda del Nord) d'Europa amb més tortures policials.
http://www.youtube.com/watch?v=f8hV1V7oNv4

Despres, no vaig a dir-te jo la hipocresia de l'estat i dels partits defensors de l'estat al que defenses, ja que fins demà no acabe.

Históricamente ha habido siempre un esfuerzo de cohesión y unión por parte de los sectores más avanzados y progresistas de todos los pueblos de España frente al oscurantismo foralista de las élites nobles y clericales. La unidad política de España viene de Roma y en la edad contemporánea la hacen en los parámetros estatales con gran entusiasmo popular y ciudadano. No hay invasión ni imperalismo, solo una dialéctica entre los sectores tradicionalistas y absolutistas frente a los democráticas y progresistas que apostaban por la igualdad de los españoles sin diferencia de clase social, religión o vecindad civil.

El únic progressisme que existeix actualment es el progresisme de l'esquerra anticapitalista, el liberalisme no es més que les "èlits burgeses i clericals", de noblesa ja no en queda (llevat clar, la que existeix al mon del premsa rosa).
Això de que Espanya ve de roma... per favor, es el típic argument d'un retardat. La Hispania romana no tenia res a vore amb la d'ara, comptava amb Portugal, i les illes canàries no estaven.

Definició de imperialisme:
L'imperialisme és l'expansió del propi territori o de la pròpia influència a base de dominar altres països i formar una unitat.

Si hi ha invasió i imperialisme, Guerra dels Segadors, invasió a Amèrica del sud i posterior independència d'ésta, Guerra de Cuba, Guerra de succesió, Guerra Civil (republica catalana, estatut valencià), els últims de Filipines, els últims del Sàhara, Guerres Carlistes... tots els intents per ser lliures han estat segats o han intentat segar l'exercit espanyol (el de les èlits burgeses i clericals). Simplement hem volgut ser lliures, i hem volgut triar per voluntat nostra, i se'ns ha denegat.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#13 09-07-2009 11:46:01

Re: Good bye Spain..

No se si el nacionalismo comparte esos parámetros argumentativos, pero si así es eso explica la poca importancia que el nacionalismo tiene en Valencia.

Deus dir la importància que te el nacionalisme valencià en els ultims anys, no?
Clar, eixa importància ve influenciada per la forta dictadura mediàtica que tenim al PV, la forta repressió, la impunitat del nacionalisme espanyol que ens ataca usant clarament el terrorisme i que no ha sigut mai considerat com a tal i la ignorància de la gent.

Per que et recorde que al 82 va guanyar el PSPV que aleshores tenia slogans com "País Valencià lliure!", et recorde també que a la II República, al 36, a la ciutat de València va guanyar Esquerra Valenciana que proposava una unió confederada amb la resta de territoris de la mateixa parla, a més, va ser un dels partits que van impulsar el projecte d'Estatut Autonòmic Valencià i que el govern republicà, aleshores instalat a la Ciutat de València el va denegar, també et recorde les guerres carlistes on gran part dels valencians es van posicionar a favor dels furs...


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#14 09-07-2009 12:30:34

PALAMOS
Membre

Re: Good bye Spain..

I no em vinguis tu tampoc amb "subjetivismes i sentimentalismes", nanu...aplíca't la teoria: Miro al mapa i veig que Palamós està dins la comarca del baix empordà i adscrit territorialment dins Catalunya. A partir d'aqui, tú digues i pensa el que vulguis; si és espanya, Iberia, tant me fa.
Jo visc plenament en català dins Ctalunya, a tu et cou que així em senti. Qui te el problema? Està clar que tu smile
No te'n adones? Es una dialèctica inútil. Una batalla perduda que no hauria de treure't hores de son company.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#15 09-07-2009 15:39:17

Re: Good bye Spain..

Doncs mirant el correu electrònic que ha posat el Buñolero, es tracta d'una entitat carlista, supose que de la Comunion Tradicionalista... per a qui no ho sàpiga, els carlins espanyoleitors.

frente al oscurantismo foralista de las élites nobles y clericales

I això ho diu un que te de correu electrònic una asociació carlista espanyoleitor? xDD


En fi, menys mal que no tots son iguals:
http://2.bp.blogspot.com/_nH-NQ3HeRmc/R87_ulmXtyI/AAAAAAAAAok/zIO9op0laY8/s400/NO+CALLES!.png

http://partitcarliregnedevalencia.blogspot.com/


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#16 09-07-2009 16:05:18

Buñolero
Membre

Re: Good bye Spain..

gandia habia oído lo de SA, no me extrañaría. He visto a Siniestro Total dejar un escenario porque desde el público les tiraban un poco de cerveza.

España es un estado democrático y la muestra es que aparte del asqueroso tema de los GAL (promovido por el PSOE -¿nacionalista?-) a los terroristas se les ha combatido de acuerdo con leyes y no se les ha masacrado --excepto los GAL-- al margen de la ley como se ha hecho en países que nadie denuncia como Francia (caso independentistas corsos), Alemania (Bader Meinkopf), Italia(Brigate Rossa), etc, etc... No me compares que te peguen dos collejas en una comisaría con violación de derechos humanos. Joder, que la policía por mucho menos te mete dos palos sin necesidad de detención y sin necesidad de que seas un terrorista que encima los tienes en el punto de mira. Y eso aquí y en cualquier lado, que más de una mala experiencia con la policía he tenido en países tan políticamente  correctos como Dinamarca.

Luego haces una amalgama de hechos históricos sin conexión alguna. Me detendré un poco en el siglo XIX, que es el que más me gusta: Valencia fue siempre fiel a las revoluciones liberales, que eran las izquierdas de aquel tiempo. El foralismo lo defendían radicales y exaltados seminaristas, como Cabrera, tremendamente sanguinarios, que dominaban pueblos gracias al saqueo y al amedrentamiento de la población civil. El racionalismo se tuvo que enfrentar con una Iglesia que dominaba gran parte de sectores agrícolas, pero la gran mayoría de ellos estaban por la constitución, la libertad y la democracia, destruyendo todos los privilegios forales del Antiguo Régimen.

El correo-e no se refiere al Marqués villenero que fue jefe-delegado del carlismo en los años 30, sino a un predecesor suyo en el título de talante liberal y progresista y que contribuyó al desarrollo de Buñol cediendo tierras al pueblo. Fue un consorcio que se organizó hace unos años en mi pueblo para conmemorar su figura. Los actuales marqueses de Villores son carlistas y aunque son de Villena como sus ascendientes apoyan totalmente la línea blavera. El blaverismo nació en los años 70 en los círculos carlistas valencianos, e incluso los carlistas catalanes apoyaron la denominación Reino de Valencia. El Marqués de Villores carlista de los años 30 era totalmente españolista, fue detenido por la Guardia Civil cuando en un mitin en Pamplona en 1931 dijo textualmente: "el Carlismo declara la guerra a la República" y fue uno de los muñidores del regalo de cinco millones de cartuchos de Musolini a los carlistas. Curiosamente muchos militares querian levantarse en el 36 con la bandera repúblicana (prácticamente todos los militares eran republicanos) pero los carlistas, que estaban armados por Musolini, se lo impidieron.

Desconnectat

 

#17 09-07-2009 19:21:12

PALAMOS
Membre

Re: Good bye Spain..

"incluso los carlistas catalanes apoyaron la denominación Reino de Valencia."
Ahhh, sí, vols dir aquell carlista català que tenia 87 anys i en va morir fa 19, sí, sí és veritat XD. Xerrar amb tu és endinsar-se en el més profund dels anacronismes. Tot tu ets un anacronisme. De veritat ets carlista?? No trobes, posats a desprestigiar gratuitament, que defensar aquesta doctrina, és àmpliament més ridícul, en una relació de 22 a 1, que defensar tesis recolzades per qualsevol historiador que no hagi obtingut la llicenciatura i doctorats en una tómbola?

A on vols anar a parar? Creus que tens un mínim de credibilitat ací? (Malgrat estiguis documentat, tot s'ha de dir)
Carlista diu..la mare que et va parir, ets un freak... big_smile i darrera aquesta imatge de "bon xic" s'amaga un "cantamañanas" que probablement no l'escolta ni la seva mare.  Oi que és així? Torna-te'n a la teva web bufó!
No hi ha enteniment, tu defenses un sentiment i jo un altre, de cap dels dos se'n despren una equació universal i indisoluble, és millor deixar les coses com son. 

Buñuelo responguè: Guau, gua! bupp, grr!--- "Pero con gráciles vocablos castellanos deseosos y ávidos de encontrar una cabeza hueca que tutelar" XD

Última edició per PALAMOS (09-07-2009 19:53:14)


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#18 09-07-2009 20:01:36

grau_gandia
Membre

Re: Good bye Spain..

lol big_smilebig_smile


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#19 09-07-2009 21:19:37

Buñolero
Membre

Re: Good bye Spain..

Caray palamos tu lectura comprensiva es tan nula como tu capacidad para el sarcasmo (¿de dónde narices infieres que yo sea carlista?). Tampoco creo que estés muy puesto en temas históricos o culturales, al fin y al cabo tus intervenciones siempre acaban en insultos gratuitos.

Aviso a navegantes que mi única intención al entrar a esta web era la de explorar una "tercera vía" en torno a una debate identitario estéril entre catalanistas y blaveros: la de la mayoria de los valencianos que estamos muy felices en la actual España y que con sus defectos y miserias es el menos malo de los sistemas políticos posibles. Si por mi labor de historiador podía aportar algunas claves conceptuales para enriquecer el debate creo que algo habrá ganado la discusión. I res mes.

Desconnectat

 

#20 09-07-2009 21:29:45

Re: Good bye Spain..

Luego haces una amalgama de hechos históricos sin conexión alguna. Me detendré un poco en el siglo XIX, que es el que más me gusta: Valencia fue siempre fiel a las revoluciones liberales, que eran las izquierdas de aquel tiempo. El foralismo lo defendían radicales y exaltados seminaristas, como Cabrera, tremendamente sanguinarios, que dominaban pueblos gracias al saqueo y al amedrentamiento de la población civil. El racionalismo se tuvo que enfrentar con una Iglesia que dominaba gran parte de sectores agrícolas, pero la gran mayoría de ellos estaban por la constitución, la libertad y la democracia, destruyendo todos los privilegios forales del Antiguo Régimen.

Eso son subjetividades tuyas sin ningun rigor històrico.

En la Ciutat de València, Alacant i Castelló de la Plana, al igual que a Barcelona, Girona i Tarragona (crec), i a molts pobles valencians van haver alçaments carlistes, ho pots comprovar a qualsevol lloc, que van ser esclafats per l'exercit liberal. L'únic lloc on va triomfar totalment (on no hi havia exèrcit liberal) el carlisme va ser a la comarca d'Els Ports, Maestrat i per aquella zona. Morella va ser una "plaza fuerte" del carlisme.

El blaverismo nació en los años 70 en los círculos carlistas valencianos, e incluso los carlistas catalanes apoyaron la denominación Reino de Valencia.

Hay claramente 2 carlismos, el más foralista, i el más patriota español, a cual de los dos te refieres?? smile

España es un estado democrático y la muestra es que aparte del asqueroso tema de los GAL (promovido por el PSOE -¿nacionalista?-) a los terroristas se les ha combatido de acuerdo con leyes y no se les ha masacrado --excepto los GAL-- al margen de la ley como se ha hecho en países que nadie denuncia como Francia (caso independentistas corsos), Alemania (Bader Meinkopf), Italia(Brigate Rossa), etc, etc... No me compares que te peguen dos collejas en una comisaría con violación de derechos humanos. Joder, que la policía por mucho menos te mete dos palos sin necesidad de detención y sin necesidad de que seas un terrorista que encima los tienes en el punto de mira. Y eso aquí y en cualquier lado, que más de una mala experiencia con la policía he tenido en países tan políticamente  correctos como Dinamarca.

Si, Espanya es igual de democràtica que el Regne Unit als anys 70 o 80, on clarament es donava suport als paramilitars protestants d'Irlanda i Irlanda del nord.

El PSOE era nacionalista espanyol, el PSPV era un partit a part que al final dels anys 70, era nacionalista valencià, despres es va fusionar amb el PSOE i va originar el nom de PSPV-PSOE.

http://www.antiblavers.info/galeria/albums/transicio/PSPV.nacionalista1.jpg

Quan hi ha tortura policial a independentistes, quan hi ha hipocresia per part de l'estat on es condemna a uns terroristes (ETA) i s'ignora als altres (GAV, i demés), quan hi ha nacionalisme lingüístic, no es pot dir que es tracte d'un estat democràtic on totes les corrents de pensament son vàlides. A l'estat espanyol la única ideologia política vàlida es aquella que no trenca amb l'estat.



A més, grandissim Juan Carlos Moreno Cabrera (Juan Carlos Moreno Cabrera és un lingüista espanyol. És catedràtic de Lingüística General a la Universitat Autònoma de Madrid) parlant sobre el nacionalisme linguistic espanyol que es la causa principal de l'independentisme, si Espanya fora un estat plural i democràtic, com dius tu Buñolero, no hi hauria independentisme:
http://www.youtube.com/watch?v=d4B6Hu3z-4A


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.