#21 22-01-2009 20:56:40

Re: Pintades blaveres al grau!!

Jo vull pensar que eixos als 20 i poc anyets són peperets, ara, ahí tesn raó.
Allò més graciós del Gay de Gandia és que no són ni de coalisio balensiane són directament de Puteros 2000.

Desconnectat

 

#22 23-01-2009 15:49:48

grau_gandia
Membre

Re: Pintades blaveres al grau!!

Aahh, ja se on dius!! Jo vaig passar un dia per allí i tots parlaven castellà, cosa que no m'estranya ja que entre ells parlen en castellà, i després diuen allò de "llengua valenciana" xD. Per cert que si podeu passeu per l'institut del grau i veureu una firma en castellà "GAY MANDA" que se sumen a les idiotaes que fan als murs històrics...

Si, està clar que aquesta gent acabarà votant al PP o E2000. Han sigut educats per fer-ho.

Última edició per grau_gandia (23-01-2009 15:53:56)


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#23 24-03-2009 15:52:10

Re: Pintades blaveres al grau!!

Be, després de 2 mesos de paró d'aquest post, m'agradaria pujar-lo per a qué em diguereu com va lassumpte per Gandia, que ja fa temps que no em pase (universitat). Saluuut

Desconnectat

 

#24 24-03-2009 20:58:06

Re: Pintades blaveres al grau!!

Doncs més pintades... es veu q no tenen res millor que fer, ni estudiar, ni fer deures, ni treballar, ni res de res xDD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#25 25-03-2009 17:46:22

PALAMOS
Membre

Re: Pintades blaveres al grau!!

Com es nota que aquest post l'han visitat els de balensia fríkdom juajuas 1380 visites! Segur que algú d'ells de tant guaitar-nos recapicitarà i es farà dels nostres..però això no els salvarà d'un baptisme d'ingrès com netejar pintades amb salfuman i amb la llengua.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#26 28-04-2009 14:08:07

Adrianenc
Membre

Re: Pintades blaveres al grau!!

Jo crec que una de les maneres de carregar-se a aquesta gent és desacrditant-los.Que un dia vos expliquen el perque del seu ideari,cauran sols pel seu propi pes.Al meu poble és un debat diferent però no falla,si els hi fas veure "amb dades històriques"..cauen pel seu pes.
Un de sant adrià de besòs.

Desconnectat

 

#27 28-04-2009 17:05:02

Re: Pintades blaveres al grau!!

Això de la pintada del "Gay Manda" també n'he vist alguna per fora del terme -no per la ciutat de Gandia-. I efectivament, vaig pensar el mateix que algun dels que ha escrit abans: Parlen, pensen i senten en castellà. És a dir, són aspirants a castellans. Acomplexats, plens d'autoodi, i quan tinguen fills, naturalment els educaran en castellà. Per cert, algun blavero-espanyol m'ha arribat a dir que prefereix educar als fills en castellà enlloc de valencià. Tota una demostració d'amor a la terra.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#28 29-04-2009 16:20:51

grau_gandia
Membre

Re: Pintades blaveres al grau!!

Jaja, jo ja no ho posse pero pero al grau han hagut mes pintades que han estat degudament netejades als pocs dies.

Que no sabeu vosaltres que VF visiten mes els forums de caire independentista que el seu pròpi? xDD


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#29 29-04-2009 16:39:22

PALAMOS
Membre

Re: Pintades blaveres al grau!!

Ni que ho diguis, només fa falta veure les visites dels nostres temes anti-Vfreaks!
No t'extranyi que sigui l'home més garrulo i lleig que hi ha a Gandia (pel que vam veure de la seva foto) , és a dir el putero Paco1983. Una minicàmera a la seu del bloc i aquest neanderthal ja estaria netejant les pintades per tota la comunitat.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.