#1 20-11-2008 00:14:11

PALAMOS
Membre

Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

Aquestes 4  poblacions valencianes s'han adherit a l'institut ramón Llull que defensa la llengua dels Països catalans i la promociona, cosa que pel que he llegit la GENERALITAT VALENCIANA s'hi ha negat.

Amb aquest gest molts valencians indecisos o blaverets de poca monta confosos haurien de baixar del núbol i donar-se compte del perill per la cultura valenciana q es el Pp.


La notice:


http://www.levante-emv.com/secciones/no … eneralitat


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#2 20-11-2008 01:28:47

golet
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

Homeeeeee, després del discurset de l'estúpid González Pons de l'altre dia, com vols que s'adherisquen al Ramon Llull? Ni de conya van a fer-ho...

Em sembla una molt bona notícia, definitivament! A vore si més ajuntaments se sumen a la iniciativa, que Orengo és del PSOE i tampoc és una cosa massa...

Desconnectat

 

#3 20-11-2008 08:33:59

PALAMOS
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

aquests nadals aniré a visitar el país valencià. Algú em pot recomanar alguna població interessant?? Que m'imagino que hi ha moltes? smile smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#4 20-11-2008 15:09:50

grau_gandia
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

Gandia big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile  jejej...

Home, pots visitar moltíssimes poblacions, tant de costa com de muntanya totes són molt interessants. (També pots anar a visitar camps de golf i muntanyes urbanitzades, pero ja no fa tanta gràcia).


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#5 20-11-2008 16:26:38

PALAMOS
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

JÚA JÚA, MERCI PEL consell grau-gandia ;-)


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#6 20-11-2008 23:12:41

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

Gandia no, per favor, almenys la platja xD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#7 21-11-2008 18:03:20

grau_gandia
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

big_smile, la platja de Gandia està plena de makinetos per tots els racons ... A mí l'altre dia quasi m'atropella un mentre anava jo en la moto i em va dir que a l'altra m'atropellaria, per la finestra yikes

Pobre desgraciat...

Última edició per grau_gandia (21-11-2008 18:03:48)


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#8 22-11-2008 11:10:07

PALAMOS
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

està bé visitaré gandia i la platja, però pel que explica grau-gandia hi aniré amb repelent per makineros i unes cuantes pegatines smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#9 22-11-2008 11:47:22

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

La platja no!!! que açò pareix Arenys de mar o Salou de la quantitat de ciment que hi ha.

Jo et recomane que visites Gandia, però que et passes pel Palau dels Borja, per la Marjal (el PP vol fer uns quants camps de gold, i cimentar-la tota... com de costum), per la Colegiata...


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#10 22-11-2008 14:17:48

PALAMOS
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

ok gràcies a tots smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#11 27-11-2008 01:48:51

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

Hola, companys.
Respecte l'adhesió dels ajuntaments que s'anomenen al Ramon Llull, molt bona notícia. La llàstima és que no se seguisca l'exemple d'estos pobles "tan agossarats que es permeten defensar la seua cultura".
Respecte la visita de Palamós al País Valencià. Li recomane La Safor. Una visita ràpida a alguns pobles, com diu Gandia 1707, el Palau Ducal, la Marjal de Xeresa, el massís del Montdúver, si pot ser a peu millor que en cotxe, el Racó del Duc, el Circ de La Safor....

El millor de tot, és que si ve, podrà trobar-se amb alguns saforencs que escriuen ací, he he...


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#12 27-11-2008 08:18:41

PALAMOS
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

Si, la safor pinta molt bé, ara ja m'he documentat molt sobre pobles, zones, però val a dir que el viatge em motiva també per conèixer el lloc i a la gent valenciana, els quals considero els meus germans que si la realitat fos diferent seriem 10 milions de ciutadans amb les mateixes arrels, costums i mateix DNI

gràcies! Amunt valència!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#13 03-12-2008 04:18:22

xoco
Equip

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

jo recomane la senda del riu Villalonga-Lorxa.

La Safor lo millor que podras visitar, parlaras mes o menys en tots català, hi ha una de les millors si no la millor platja del PV, i Gandia es presenta com una ciutat amb molts detalls historics i moderns. A mes com aci no menjaras.


(P.D.:Per als de La Safor, quins embajadors mes podres sou tongue)


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#14 03-12-2008 10:24:33

PALAMOS
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

Merci titu! cap a finals de gener baixaré que avui m'he tret el carnet de conduir! I no tinc 18 anys, jeje


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#15 09-12-2008 03:49:05

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

Llàstima. Jo al final de gener no seré a La Safor.

Una observació Xoco: No sé si és el nom oficial, però el més correcte és "L'Orxa", però a vegades els puts espanyols ens espanyolitzen sense adonar-nos. Ells van "rebatejar" el nom del poble com a Lorcha...i això ha generat confusió.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#16 09-12-2008 10:40:50

PALAMOS
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

si el tema dels topònims depen molt dels mitjans de comunicació i els mapes. Jo, gràcies a tv3 en aquest cas, mai se'm ha passat pel cap dir "javea" o "carcajente" o "alicante" poerque estic acostumat de sempre de sentir-ho aixi, pero  un q mira tele5 dira Xàtiva??


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#17 09-12-2008 18:46:45

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

Que va, Palamos, un que vega Telecinco, Antena3, TVE etc etc no sabrà dir res. Jo, moltes voltes he sentit això de Játiva, Javea, Carcajente, Villa Joyosa, Villanueva de Castellon... i fa mal a les orelles.

Els topònims han de ser els noms que els han posat els aborigens, això diu el consens mundial de geologia, no entenc per que els espanyols s'empenyen en ficar els seus noms inventats a les nostres localitats.

Al final, el PP, acabaran dient-li a Xàtiva "Villa San Felipe", que es el nom que li va posar Felip V després de cremar-la.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#18 09-12-2008 20:49:43

PALAMOS
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

Ya, això és degut a la ingenua, però insistent tasca de desmontar el catalanisme començant pels topònims, pero eik...els pobles es diuen com sempre s'han dit i punt.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#19 10-12-2008 22:42:03

golet
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

Home, Gandia, si el PP ja volia que deixàrem de dir-li La Safor per dir-li "Valle de Bayrén", què més vols?? Són tremendos... xDDD

Desconnectat

 

#20 11-12-2008 00:12:35

PALAMOS
Membre

Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL

Per cert!! Avui pel mati he anat amb quatre amics a l'inaguració del síndic de greuges(defensor del poble) de Catalunya a barcelona (seu nova) i hem fet una denuncia formal ,que ens han segellat i s'han quedat. Denunciàvem coincidint amb el 60 aniversari de la declaració dels drets humans a Francisco Camps i Manuel Fraga, respectivament per la prohibició de la llibertat d´expressió i assassinats respectivament. He saludat a l'alcalde Hereu i Benach, president del parlament català, però s'han fet els longis i no m'han dit res big_smile

Bé, espero que prosperi la denúncia i cap a la setmana que ve els veiem a fraga i camps empresonats i adictes a tot tipus de drogues ja que estan a la garjola, però potser sòc massa optimista tongue

Un salut


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.