• Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya contra la presència del GAV en Expojove

#21 27-11-2008 16:04:43

La Tuna Punk
Membre

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

em pareix bona la campanya, encara que jo apostaria mes per algun altre tipus d'accions, no sols mails...

també es podria fer maxima difusió a webs com Indymedia,Raco-Català, etc..

Endavant amb la campanya!

Fora botiflers d'expojove!

Salut i lluita companys!


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#22 27-11-2008 17:52:03

PALAMOS
Membre

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Ei gent!! He pogut parlar amb el Crespo!! Vosaltres també ho podeu fer al telèfon de EXPOJOVE al qual respon una dona dient "ayuntamiento".

He fet la protesta a titol personal, dient que sòc un pare de familia que ha presenciat accions violentes del Garrulos
     Anti
     Valencians, i que no volia q les meves filles presenciessin missatges d' aquesta banda ni merders.

Ha dit que ho tindrà en compte, tot i que ell organitza i aplega les entitats a la fira valenciana aquesta, l'omissió d'una d'elles s'ha de consultar amb altres entitats que hi participen..! però en cap moment m'ha dit "radical" ni cap cosa que m'esperava. Que us sembla?? El trobareu als matins smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#23 27-11-2008 19:26:06

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Jo pense que hem d'enviar açò (escrit més cultament clar XD) a algun diari i que es faça una grosa:

"L'Ajuntament de València permet que un grup condemnat per altercats violents i ferir a una regidora a Gandia es presente a ExpoJove"


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#24 27-11-2008 19:57:16

PALAMOS
Membre

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Q bo, si, jaja,  o com a mínim "Polèmica per la presència d'un grup ultra a la fira d'Infants Expojove"       :oiO:


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#25 27-11-2008 21:56:50

La Tuna Punk
Membre

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

PALAMOS el que has fet esta molt be.
pero no ho digues per aci perque despres ho veuen i pasen.

Vinga,salut.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#26 28-11-2008 08:21:39

PALAMOS
Membre

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

ok


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#27 02-12-2008 22:38:09

Webmestre
Administrador

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

He pensat que, a banda d'enviar l'e-mail a Félix Crespo en persona, se li podria enviar a la resta de companys seus de departament a la Universitat de València. Encara que la Universitat de València és prou mafiosa a nivell de departaments, i precisament en eixe hi ha prou fatxes (com Carlos Flores o Göran Rollnert, company de Sentandreu en Alianza Universitaria), també és cert que aquesta gent guarda prou les aparences. Si els seus companys se n'assabenten que Félix Crespo dóna cobertura al GAV, això serà deshonrós per a ell. Què trobeu?

Ací teniu tots els seus e-mails (feu click on diu "tutories").

Demà pensaré un model de missatge als professors universitaris.

Desconnectat

 

#28 04-12-2008 08:32:48

PALAMOS
Membre

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Perque una recollida de firmes la veieu factible?? A part dels mails? El que seria definitiu, bé definitiu, de pes, seria fer ressó als mitjans amics de que disposem , no? (que ja s'ha dir per aqui)Jo em puc passar pel diari Avui.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#29 04-12-2008 12:04:51

Webmestre
Administrador

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Totes les idees són bones.

Sols una coseta, si preneu alguna iniciativa, no l'anuncieu ací abans, excepte quan ja estiga en marxa. D'aquesta manera el desconcert dels nostres enemics serà total.

Desconnectat

 

#30 05-12-2008 14:12:43

Jmtx!
Membre

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Es podria comentar també al Consell de la Joventut de València, ja que els expulsaren fa uns anys...

Desconnectat

 

#31 09-12-2008 13:00:44

dni
Expulsat

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

per que no va Accio Cultural del Patis Valencia?

Última edició per dni (09-12-2008 13:07:16)

Desconnectat

 

#32 09-12-2008 18:50:27

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Ja tenim un altre blavero tocant les pilotes... xe, no teniu res a fer que vindre a tocar els testos ací, marginats socials? busqueu-vos algun hobby collons.

Este segur que s'ha posat eixe nom per allò de "Que dice en tu DNI? que eres español!!!"  => Puta puta oee puta puta España


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#33 09-12-2008 19:53:20

Webmestre
Administrador

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Doncs per això mateix ja l'hem expulsat.

El que passa, Gandia, és que com les seues webs, començant per valenciafreakdom, són tan cutres i avorrides, doncs venen a les nostres.

Nosaltres centrem-nos en la campanya. entre tots ho aconseguirem!

Desconnectat

 

#34 10-12-2008 15:53:39

grau_gandia
Membre

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Vaja quin personatge... Almenys ací et deixen el missatge xD, en valnciafrekdom t'ho borren tot... i damunt te'l modifiquen com si fora un grafiti... jajajaj!!


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#35 10-12-2008 19:45:38

PALAMOS
Membre

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Si juasjuasjuas a mi m'ho van fer, suposo que a molts de vos també. No volen cap missatge del exterior, com una bona SECTA de tarats mentals que son, júas


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#36 10-12-2008 22:47:04

golet
Membre

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Sí, jo crec que tots hem tingut grans (i breus) experiències similars a VF... ara estan tots contents perquè se'ls ha unit a la colla de retrasats mentals algun madrileny i alguna sudcatalana més... xDD

Desconnectat

 

#37 11-12-2008 19:01:56

Webmestre
Administrador

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Se m'han ocorregut noves idees per a aquesta campanya. Però no les diré de moment perquè així no les coneixeran els nostres enemics he he

Desconnectat

 

#38 11-12-2008 19:52:29

grau_gandia
Membre

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Hehe, no digues res que enseguida ho possen on tu ja saps wink.


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#39 18-12-2008 16:11:12

Webmestre
Administrador

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Per desgràcia, sembla que l'Ajuntament de València i el Sr. Félix Crespo han tornat a permetre que aquesta gentola estiga en Expojove, malgrat les protestes del Consell Valencià de la Joventut i el Movimiento contra la Intolerancia.

Aleshores iniciarem una segona fase de la campanya, de condemna i difusió d'aquests fets. Aquesta nit faré un model de missatge que podem enviar a tots els mitjans de comunicació coneguts denunciant això.

I en fi, ell ho ha volgut. Encara que tire pilotes fora, el responsable darrer d'això és el Sr. Félix Crespo. Ell apareixerà davant de tot el món com a màxim responsable de l'aberració que suposa que aquesta gentola difonga el seu missatge davant de sers indefensos: els xiquets.

Desconnectat

 

#40 18-12-2008 16:44:24

Tombatossals
Membre

Re: Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Podriem provar enviant-ho a Iñaki Gabilondo, si ho fiquem tot molt bé descrit segur que ho trau.


"Assumiràs la veu d'un poble,
i serà la veu del teu poble,
i seràs, per a sempre, poble."

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya contra la presència del GAV en Expojove

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.