#41 22-10-2008 15:12:07

grau_gandia
Membre

Re: Correllengua Gandia 2008

Gandiblue, tu entens que blavers com vosaltres nomes hi han uns pocs fora de València ciutat, atrinxerats i protegits per E2000... no??

O penses realment que teniu gran recolçament als pobles que estan lluny de València? Ho dic perquè tú no pots dir que el valencià és una llengua per les raons que dieu (algunes paraules canvien) i després resulta que hi han pobles i comarques senceres que parlen totalment diferent al dialecte de València capital.  Que pasa que fora de valencia res importa?? A mes, hi han paraules que considereu de la "llengua valenciana" que estan escrites descaradament en castellà pur.

Saluts, i no deixes de comentar eh? xD


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#42 22-10-2008 19:21:18

PALAMOS
Membre

Re: Correllengua Gandia 2008

NOIS us volia proposar un petit decàleg de bones costums que hauriem de tenir per aqui:
a) No fer ni cas de les xorrades que ens venen a dir els tontaines infiltrats aquests que es deixen caure per aqui ;-)
b) En cas de fer-ho en algú, que sigui de cara a cara, perque quedi constància, dons tot sabem que la veritat de tot plegat està de favor nostra.
c) No picar-se on-line en absolut, ès tan fàcil fer-se l´home darrera una pantalla, aixx... a part jo també `m' he ficat al VF sota el nom de "souisereucatalans" va ser força divertit! XD XD
L' unica dada que vull contrastar amb el intent-cadell de hooligan aquest es que a catalunya l' opció Independentista 'es molt més amplia que un 2% inutil !!, et sorprendries si es fes, apa!

Un salut penya.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#43 22-10-2008 21:25:31

Re: Correllengua Gandia 2008

Nois? xDDDD

Un 2.75 % un 3 % ? Mes que aixo no nia...

I si nian encuestes que nia mes gent a favor de la independencia es perque
es posen a fer la encuesta en la entrá de les universitats, on sel's menja
el cap als estudiants, i es lo que pasa...

Apart, PALOMOS, infiltrat no estic, el meu nick eu deixa ben clar smile

Español es qui naix en españa, sinos mirat el DNI i voras que posa
españa i no PPCC jejeje

Si voleu independencia,s'independiseu, yo vos apoye, pero independiseuse
vosartros, als valencians i ESPAÑOLS dixeumos tranquils...


wink

Desconnectat

 

#44 22-10-2008 22:05:33

Re: Correllengua Gandia 2008

En les pegatines que esteu posant de accio antifeixista ixc yo xDDDD


Bon treball jajajaja smile

Desconnectat

 

#45 22-10-2008 22:25:07

La Tuna Punk
Membre

Re: Correllengua Gandia 2008

''Un 2.75 % un 3 % ? Mes que aixo no nia...''

i a tu qui t'ha dit que no hi ha més? esque saps llegir per poder vore les enquestes? perque el que és escriure...

mira,imbècil,a cas saps a qui li fan les enquestes? i qui les respon?

vinga va.
m'ha costat descifrar els teus missatges,deuries proposarte aprendre a escriure. Ah clar, esque no vols anar a clase per a que '' no et menjen el cap'',no?

Com vosaltres no podeu anar a la universitat perquè no paseu de la primaria,doncs és una pena que no pugau participar en les ''encuestes''...
juas juas juas

vinga va,xiquitín,a domir que ja va sent hora...


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#46 23-10-2008 00:20:53

Re: Correllengua Gandia 2008

Imbècil tu smile


Xé, no vos entra en el cap que sou españols,,,

I si no vos agrá españa la porta sabeu aon esta, mes amples estarem!

Desconnectat

 

#47 23-10-2008 01:00:36

golet
Membre

Re: Correllengua Gandia 2008

Xe, blavet, ja no tens res més a dir? Se t'ha quedat gran la discussió, eh?

Et recomane que pares de perdre el teu temps, et fiques a estudiar de valent i vages a la Universitat, que amb la forta personalitat que tens, segur que ningú et llava el cap ;-)


Mentrestant, propose que deixem de donar-li una importància a aquesta persona que no se la mereix. Si proposa algun tema amb trellat, d'acord, però mentrestant, estar pegant-li voltes a la seua demència, no paga la pena... Dic jo...

Desconnectat

 

#48 23-10-2008 12:01:31

PALAMOS
Membre

Re: Correllengua Gandia 2008

a part tio: Els que esteu rabiosos sou vosaltres jo visc PLENAMENT EN CATALA, a l´escola m' ensenyaren en català, amb la gent parlo català ( inclosos immigrants que conec), m' adreço en català a tota arreu( incloses les administracions, ajuntament,...) follo en català ( i molt agust) tu te deus fer palles en castella :p ! jeje vis c a catalunya encara q accepto que el meu DNI posi espanya, que canvia els meus sentiments un paper, carallot?? ;-)
ah i quan me cago en tots els del pp com centenars de persones el dia 11 de setembre també ho faig en català.ç
us fa ràbia que almenys a catalunya cada dia visquem MÉS EN CATALÀ

AIXO SI, HAIG de reconeixer que volia passar de tu, però t' he contestat jeje

salutti


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#49 23-10-2008 15:48:29

grau_gandia
Membre

Re: Correllengua Gandia 2008

Recolce a Golet! Si diu algo de trellat li contestem, però si no res de res. Es que ha agafat confiança aquest xic i ara s'ha tancat el cap i només diu coses d'algú que clarament no té ni la ESO, i si la té serà perque s'hauràn desfet d'ell.

Ale si vols discutir, Gandiblue, no escrigues les típiques falàcies blaveres. Au!


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#50 23-10-2008 16:50:04

La Tuna Punk
Membre

Re: Correllengua Gandia 2008

com pot ser que le tipo aquest encara no estiga banejat? l'unic que fa es intoxicar. bé,ni tan sols això. però la seva manera d'escriure no es ''agradable''
xD


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#51 24-10-2008 02:33:12

golet
Membre

Re: Correllengua Gandia 2008

Xe, la Tuna... és graciós vore eixos homenets... eixos NO-MOS, de tant en tant... wink

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.