#1 30-03-2008 01:28:21

Goliver
Membre

Anem a divertir-nos a velenciafreakdom!!

Eeeeiiii! Hola a tots,
Ultimament un dels meus passatemps preferits ha sigut entrar al xat de valencia freedom (no fa falta registrar-se) i discutir amb els blaveros. S'inventen unes paranoies!!! És boníssim!XDXDXD
L'altre dia vaig parlar amb un penjat que no parava de dir-me que abans de que jaume I conquerís Valencia....JA S'HI PARLAVA VALENCIÀ!!!        Em vaig estar rient una bona estona....el que passa es que eren cinc contra mi....i no paravan d'insultar-me i riue's de mi....
Per aixó proposo que un dia entrem molts de nosaltres al xatde la seva merda de web per riure'ns d'ells entre tots. Serà divertit i no podran anar tots contra un! XDXDXD   Apunteuvos-hi!! Ens ho passarem bé!

Desconnectat

 

#2 04-04-2008 00:58:41

Goliver
Membre

Re: Anem a divertir-nos a velenciafreakdom!!

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!  Que no contesta ninguuuuuuu???  Contesteu perfavor.

Desconnectat

 

#3 04-04-2008 11:11:35

Re: Anem a divertir-nos a velenciafreakdom!!

Jo m'apunte! xDDDD Només per riure'm una miqueta... pobrets, no sabien que es parlava àrab i que el mossàrab només es llatí mesclat amb àrab.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#4 07-04-2008 02:39:32

xoco
Equip

Re: Anem a divertir-nos a velenciafreakdom!!

hi ha que estar aborrit!! amb la feina que hi ha :S
Jo en tinc un contacte que es mes de confiansa i de tant en tant sense res en clava en converses del msn, però res, jo no perc el temps, per altra part si algú vol parlar pues parle i au però no en calfe l cap, ja va hi haure un temps en el que lo unic que guanyaba era posar-me isteric i no val la pena, qui te suro al cap no se li pot traure molt mes que suro


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.