#1 17-03-2008 13:23:13

presentació i senyera

Hola a tots! Sóc nou en este forum! Soc d'Onda, encara que estudie Fisica i visc en Burjassot.
Tinc 19 anys i vaig ser blaver durant alguns anys de la meua vida (que il.lus!). Des de fa 1 any que m'he percatat de la situació actual al País valencià i he passat a treballar i defensar la nostra terra, anteriorment em vaig desenganyar de la mentira blavera i el seu profund espanyolisme. Estic encantat d'haver entrat en este forum!

Vos volia plantejar un dilema: Per que hem de refusar la nostra senyera coronada? Per que els espanyolistes i blavers la defenen i puga tindre connotacions dretanes o feixistes? Jo estic orgullos que ens represente la nostra bandera del regne. Que penseu?


PAÍS VALENCIÀ EL NOM ESTÀ BEN CLAR!! Atzukak!!

Desconnectat

 

#2 17-03-2008 14:35:36

pontet
Membre

Re: presentació i senyera

hola castelló roig, benvingut

pel que fa a les teves preguntes et respondre la meva opinio personal.

castelló roig escrigué:

Per que hem de refusar la nostra senyera coronada?

jo na la refuse en quan que es la bandera del Cap i Casal, no la acepte com a bandera del País en quan que no ha estat elegida pels valencians si no que va ser imposada pel Poder Legistatiu Espanyol en 1982 i a més ha segut imposada desde una actitud de negar la valencianitat de qualsevol altra senyera, incluin el Penó de la Conquesta, i això em pareix una negacio de la nostra propia historia.

castelló roig escrigué:

Per que els espanyolistes i blavers la defenen i puga tindre connotacions dretanes o feixistes?

pense que és perquè darrere de la simbologia de la Coronada hi ha una concepció del nostre territori com a espanyol i sotmès a la sobirania d'Espanya, mentres que aquells que tenim una concepció del nostre territori com a País propi i digne de decedir el seu propi futur en llibertat i entenem al poble valencià com a poble sobira en el mon, sempre em fet servir, majoritariament, altres simbols quadribarrats (senyera reial, senyera preautonomica, estelades, estrelades..)

castelló roig escrigué:

Jo estic orgullos que ens represente la nostra bandera del regne.

jo em senteria orgullos de que ens representara aquella bandera que els valencians decedim, jo propose la preautonomica, però tan en val la del acord de Benicasim o la Coronada (si ho decedim els valencians), però no em senc orgullos ni representat per una bandera imposada desde Madrid.


ara et pregunte jo a tu, quina és "la nostra bandera del regne" ???

Castelló roig, encantat de saludar-te i de conversar amb tu, tan de bo ens trobem més per aquest forum i compartim moltes converses.

Salut i País


http://img252.imageshack.us/img252/2072/deniareiallgys0.jpg

Eixiu tots de casa que la festa bull, feu dolços de nata i coques de brull, polimenteu fustes i emblanquineu murs perquè Carles d'Àustria ha jurat els Furs.

Desconnectat

 

#3 17-03-2008 14:45:00

LarsenAlacant
Membre

Re: presentació i senyera

Molta gent la refusa arran de la batalla de valència de la post-dictadura entre espanyolistes (defensors de la coronada) i nacionalistes valencians (de la quatribarrada)

Molts abans l'odiavem, arrossegant eixos errors del passat, però ara la devem recuperar, ja que és una bandera més nostra.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#4 17-03-2008 15:05:09

laratapenjada
Membre

Re: presentació i senyera

d'acord amb larsen.

Tambe dir que el que mes fotria als espanyolistes es voremos amb coronades.

FEM-LA NOSTRA COM TOTES LES ALTRES SENYERES

Desconnectat

 

#5 17-03-2008 15:53:30

el atac
Membre

Re: presentació i senyera

Jo estic d'acord amb pontet,mai no deuriem de deixar que Madrid i els espanyols ens imposen les lleis, banderes,... que a ells lis abellisca.
El tema de la senyera coronada és un tema confús, però és la nostra bandera,almenys la de València,i el fet de que tinga la franja blava no és important,es important el fet de que tinga la corona, ja que és un signe de distinció que un rei que es dia Pere el Ceremoniós ens va donar als valencians.

Així que avui en dia no podem fer res i hem d'acceptar-la perquè és la que ens representa arreu del món i en Madrid.


Salut

Desconnectat

 

#6 17-03-2008 17:01:29

Re: presentació i senyera

Moltes gràcies per rebrem al fòrum amics! Ara ja tinc amb qui compartir les meues inquietuts referents a la meua terra.

Sé que la bandera coronada és imposició espanyola des del 1982, abans de llavors la majoria de partits politics post-franquistes valencians utilitzaven la quatribarrada (PSPV i companyia), també és ben cert que la senyera coronada existix des de fa uns quants centenars d'anys, i que, en un principi representava a laiutat de València (posteriorment extesa al territori en general, crec). La considere tant meua com la quatribarrada o l'estelada. És més a la meua habitació tinc les dos i la gent em diu: aclarix-te! xD Estic fart de tindre que donar explicacions sobre la senyera coronada!

Agraïsc les vostres repostes i espere que el debat continue sobre este tema per a aconsegur llevar les connotacions negatives sobre la bandera!

''PAÍS VALENCIÀ EL NOM ESTÀ BEN CLAR'' Atzukak!!!


PAÍS VALENCIÀ EL NOM ESTÀ BEN CLAR!! Atzukak!!

Desconnectat

 

#7 17-03-2008 19:41:27

amunt
Membre

Re: presentació i senyera

benvingut Castelló roig, estàs en una web fantàstica.
visca el nostre país valencià i la senyera coronada

Desconnectat

 

#8 17-03-2008 20:03:33

Re: presentació i senyera

Veig que eres un usuari actiu xD
Gràcies per la benvinguda!


PAÍS VALENCIÀ EL NOM ESTÀ BEN CLAR!! Atzukak!!

Desconnectat

 

#9 17-03-2008 20:38:57

AguaitantPV
Membre

Re: presentació i senyera

Benvingut a antiblavers, castelló roig!

Estic totalment d'acord en allò que dius sobre la senyera coronada.

VISCA EL PAÍS VALENCIÀ ANTIFEIXISTA

Desconnectat

 

#10 17-03-2008 22:12:36

amunt
Membre

Re: presentació i senyera

benvingut tambe a aguaitantPV heheh  wink

Desconnectat

 

#11 18-03-2008 16:43:59

AguaitantPV
Membre

Re: presentació i senyera

amunt, a mi ja me donares la benvinguda quan em registrí, però una benvinguda més dona el mateix tongue

Desconnectat

 

#12 18-03-2008 19:48:07

PaisValencia
Membre

Re: presentació i senyera

Benvingut Castelló Roig. Antiblavers és una web fantàstica, ja ho voràs.

Este dissabte 12 hi ha concert a Burjassot en homenatge a Guillem Agulló, assassinat pels nazis que pul·lulen per esta terra. No deixem d'anar-hi, encara que siga per a contrariar tots els blavers que signen amb 71 per a celebrar la mort d'un jove valencià.

Desconnectat

 

#13 19-03-2008 01:41:10

Re: presentació i senyera

Allí estare, no ho dubtes! ;-) Estic aprenent ja cançons de db121 jeje


PAÍS VALENCIÀ EL NOM ESTÀ BEN CLAR!! Atzukak!!

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.