#1 26-09-2007 15:32:59

L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

Un any més, l'adorable alcalde del meu poble (Monòver) ha tornat a prohibir el correllengua... com l'any passat (que parlava de la gent del casal com a "enemigos del pueblo valenciano")  ha tancat les portes de l'ajuntament per tal que arribe la flama, i no donarà electricitat tal com va fer l'any passat...

Aquest any participen al correllengua els nanos i gegants del poble, i el senyor alcalde els ha dit que com participen ja vorem el que passarà...

no sé com acabarà la cosa.. ja vos informaré més i millor aquesta tarda tenim reunió

Siga com siga, ha d'anar més gent que mai!

Desconnectat

 

#2 26-09-2007 15:51:38

Virdu
Membre

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

aaa

Última edició per Virdu (21-06-2015 21:59:04)

Desconnectat

 

#3 26-09-2007 16:43:57

-àlex-
Membre

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

I de quin partit son aquestos, del feixistes ppros seràn no??
Sort

www.losgenoveses.net


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#4 26-09-2007 23:28:20

puka
Administrador

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

quina vergonya...

Última edició per daniol (26-09-2007 23:28:29)

Desconnectat

 

#5 26-09-2007 23:40:24

Llenguacatalana
Expulsat

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

Estel Roig, vull demanar-te un favor. Quina és la situació del català oralment a Monòver, el Pinós de Monòver i L'Alguenya (sobretot estic interessat en la situació de l'Alguenya, perquè conec a un que el seu pare és d'allà però ell no ha estat mai allà i diu que a L'Alguenya i a Pinós mai s'ha sentit parlar una paraula de valencià, també diu que tothom diu "Pinoso"),

Desconnectat

 

#6 27-09-2007 23:16:46

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

Monòver àmplia majoria. El pinós ja no pertany a monòver ( farà 100 anys o per ahí ) i  no et podria dir ningún % però crec que son minoria.  a L´alguenya ni puta idea,d´aquest poble sols se una dita: l´alguenya qui no es puta s´ensenya xd

Desconnectat

 

#7 27-09-2007 23:23:14

Llenguacatalana
Expulsat

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

Gràcies Estel. "Pinoso" en català és "El Pinós de Monòver", així ve a l'enciclopèdia catalana, però com la Generalitat no respecta els noms històrics i no obliga a la retolació en valencià als ajuntaments, imagine que al poble posarà "Pinoso".

Última edició per Llenguacatalana (27-09-2007 23:23:52)

Desconnectat

 

#8 27-09-2007 23:53:41

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

El Pinós és diu. Ara que ho dius i me´n recorde, a l´algenya van fer una trobada d´escoles en valencià. Per tant si deu haverhi

Desconnectat

 

#9 28-09-2007 17:40:16

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

Hola a tots, em cride Betlem, tinc 14 anys(15 a novembre) i soc de Sant Joan.Com us adonareu, és la primera vegada que escric a aquest fòrum.Que sapigueu que a mi em costa molt soltar-me als fòrums, he de llegir mil vegades el missatge abans de enviar-lo, em falta seguretat xD

Em pareix una xorrada això de que prohibisquen fer el correllengua.
Allà que teniu, al PP?
Doncs aci, al meu poble (Sant Joan) mai han fet el correllengua, però el fan al poble d'al costat, Mutxamel. Però es que aci ni posen cartells ni res! Ja podrien donar-li un poc més de publicitat.
Ah Estel//*//Roig , mon pare també és de Monòver, però no crec que el conegues perquè ja no viu allà i te cinquanta i algo anys. Però de totes maneres que sàpigues que es diu Climent, per si de cas.
Sort amb el correllengua!

Desconnectat

 

#10 28-09-2007 18:13:30

LarsenAlacant
Membre

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

Hola i benvinguda metalheart, jo soc d'Alacant i bé, allà potser alguna vegada s'ha fet (que ho dubte) però hi han dues parts del correllengua.

1 - El que es fa amb permís de l'ajuntament (que mai haureu tingut) i son concerts, actes al carrer, tallers, etc

2 - El d'escoles, on es fan tallers i demés coses, però dins del propi col·legi, que ho fa ja el claustre de professors, amb independència del ajuntament. Passa't pel de Mutxamel o el de campello que son bons, tot i que enguany no li deixen a la gent entrar a la sala del ajuntament per a fer res.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#11 28-09-2007 19:54:25

Combatiu
Membre

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

Benvinguda metalheart, ja era hora de nova sang jove(i si es femenina mes) jeje...no em malinterpretes eh?
Jo ara tinc 16 anys i recorde amb certa nostalgia un dia que el correllengua passà pel meu ploblet quan jo en tenia 3 o 4 com a molt...hi hagueren correfocs, dolçaines i tabals i una gran festa...llastima que des que es va ficar a manar el pp no ha tornat

Hem de recuperar les nostres identitas i no desixar que ens manen el que hem de fer...s'acosta el 9 d'octubre alguna noticia sobre el moviment de la vesprada?


ADEU PP--Rita & Camps fora JA!!

Desconnectat

 

#12 29-09-2007 01:32:10

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

Benvinguda Metalheart_PPCC.
Veig que a les comarques del sud, encara hi ha valencians concienciats que volen lluitar pel seu país. Endavant, i ànims.
Escriu bona cosa pel nostre fòrum, trobaràs companys respectuosos i amb bones idees. En això de les intervencions al fòrum, anima't que a base d'escriure i llegir, aniràs millorant en velocitat i ortografia.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#13 29-09-2007 13:35:00

Phelestres
Membre

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

Sí que hi ha catalanoparlants al Pinós, Monòver i L'Alguenya, és més jo he conegut molts a Alacant, de fet excepte a Elda, tota la comarca de les Valls del Vinalopó és força catalanoparlant, si fa no fa, com l'Alcoià o el Comtat

Desconnectat

 

#14 02-10-2007 00:34:17

Rogeta
Membre

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

Eiiiiiiiiiiiiiiiii, felicitats a la gent de Monòver!!!!!
S'haveu currat força el correllegnua i tot aver-hi estat prohibit pel PP, (com no), m'han dit que ha anat més gent que mai. Enhorabona!!!!
Si es que les coses o es fan amb amor i dedicació o no surten. Per Silla ni de conya el porten, arriba a tots els pobles del costat (Catarroja, Beniparrell, Alcasser i Picassent), i aci ni de conya fan res. Trobe que hi hauria perill amb els d'E-2000 a l'aguait.

Salut i País!!!!!

Desconnectat

 

#15 02-10-2007 16:09:24

Virdu
Membre

Re: L´ajuntament de Monòver torna "prohibir" el correllengua

aaa

Última edició per Virdu (21-06-2015 21:58:58)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.