#21 27-05-2007 18:07:45

Re: Blavers a l'institut

Jo me trobat moltes voltes amb molts blavers però afortunadament la Facultat de Filologia i Història de la UA (Universitat d'Alacant) i sobretot la carrera de Filologia Catalana és un niu de nacionalistes i d'independentistes. Molts dels actes de Maulets i Endavant a la comarca de l'alacantí es gesten a eixes aules. Quina anys aquells de manifestacions independentistes amb una estelada a l'esquena...

De totes formes com ja s'ha dit per ací crec que nosaltres tenim una arma molt poderosa que ells mai tindran, la història, és a dir la rao que ens donen els fets i les evidències. Per això pense que fins i tot el blaver més pintat mai podria resistir una argumentació ben feta i carregada de raons i proves.

Ànim i al company que diu que està envoltat de blavers a l'escola només dir-li que ressistixca amb la força de la rao i que no caiga mai en la volència física que possiblement siga el que els "fills de mala mare" eixos busquen.


Som i Serem.
QUATRE BARRES, TRES PAÏSOS, UNA LLENGUA
País Valencià lliure i Independent //*\\
(No reconec més llengua que la Catalana ni més país que els PPCC). Joventuts Independentistes d'Alacant

Desconnectat

 

#22 16-09-2007 22:59:45

Re: Blavers a l'institut

drygan Jo tambe soc de picassent dime qui son i jo me ocupe d'ells tens messenger?
Putos Fascistes
Mos posem en contacte val i ya me dius quin es el teu carrer javi

Desconnectat

 

#23 16-09-2007 23:01:09

LarsenAlacant
Membre

Re: Blavers a l'institut

Ei nació, que canta molt que ets blaver tio.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#24 16-09-2007 23:24:37

Re: Blavers a l'institut

Ya te val no a tu t'agradaria que te digeren Blavera?Donsc no insultes val que no escriga be no significa que siga blaver no soc de lletres pero ame molt a la nostra terra i llengua per lo tant me consigere uno mes i germa vostre ara si no me vols aceptar tu mateix

Desconnectat

 

#25 17-09-2007 12:39:43

Curial
Membre

Re: Blavers a l'institut

No fa falta ser de lletres per a escriure mínimament bé. Jo soc el primer que tinc faltes d'ortografia, però intente escriure bé, i no posar "consigere" (això no cap en cap cap, per què posa una "g", si aquesta lletra ni tan sols està al costat de la "d"?) o no posar comes.

Intentar escriure bé és una mostra de respecte cap als altres companys del foro, ja que aixina facilites la teua comprensió i els evites treball innecesari descifrant el teu missatge.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#26 17-09-2007 20:33:42

-àlex-
Membre

Re: Blavers a l'institut

Val val. Bon rottlo gent!!! Hui he estat perl centre i he llevat d´una paret uns cartells on posaba la web( el espai) d´un blaver, estava la bandera i tal...

El dia 25, esteu atents n´hi ha un debat per conseguir la copa de la república per al llevant ue. mireu açí

www.penyatotil.cat


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#27 18-09-2007 10:27:24

Laureta
Membre

Re: Blavers a l'institut

drygan escrigué:

Huí a classe un amic meu ha dit que a les quatre havia de estar a València i el que estava darrere meua ha dit que era la millor ciutat de la corona aragonesa jo li he dit que no existeix i m'ha mirat amb una cara com dient et vaig a matar i el que estava al seu costat ha dit que això és el que la gent pensa(que no existeix) i el que estava al meu costat ha dit que era Barcelona(de broma) i ha dit que haurien de cremar-la tota perquè està plena de catalans i he estat a punt de pegar-li una galtada què em recomaneu perquè estic fins el collons d'eixe fill de puta gràcies

que cabronassos aquests blavers!!!  lo millor que pots fer és dir-li el que penses, no et quedis callat.
no us pegueu perquè tindreu problemes tú i el blavero de merdaaa!!!

Desconnectat

 

#28 20-09-2007 01:40:03

Antidrygan
Expulsat

Re: Blavers a l'institut

Hola drygan preparat en l'institut per que te vaig a trencar la cara fill de puta catalanista de merda Som Valencians Mai catalans MANCHEGO FILL DE PUTA I RENEGAT estas poc desfet CABRÓ

SEMPRE JJGAV PENSA EN BLAU FASCISTES 

SEMPRE VALENCIANS Lo que no Vol Dir Catalaniste ni manchego a laureta estas molt bona pero tu tame tens tela i lo de boicotejar el boicot es per als catalanistes )SEMPRE NACIO VALENCIANA IDIOMA VALENCIA PROGRESISME

Desconnectat

 

#29 20-09-2007 16:59:18

La Tuna Punk
Membre

Re: Blavers a l'institut

Pero tio!!!!
En qualsevol tema que em fique estàn els blavers infiltrats!
Però esque damunt se pensem que estem inbecils!

''drygan Jo tambe soc de picassent dime qui son i jo me ocupe d'ells tens messenger?
Putos Fascistes
Mos posem en contacte val i ya me dius quin es el teu carrer javi''

Però et penses que seu va a tragar?estàs imbécil o que?

''Ya te val no a tu t'agradaria que te digeren Blavera?Donsc no insultes val que no escriga be no significa que siga blaver no soc de lletres pero ame molt a la nostra terra i llengua per lo tant me consigere uno mes i germa vostre ara si no me vols aceptar tu mateix''

a tu no t'accepta ni la teva mare cabró! si fores dels nostres i no sagueres escriure ni una merda no entraries,simplement per el fet de que series llest i pensaries que et pillarien per un blaver, mal.leït.
Espere que rebenteu!


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#30 20-09-2007 17:02:16

puka
Administrador

Re: Blavers a l'institut

La Tuna Punk: és sempre el mateix blaver, un sompo.
Drygan, tranquil i no et preocupes de res.

Desconnectat

 

#31 20-09-2007 19:15:48

Combatiu
Membre

Re: Blavers a l'institut

ei aquestes amenaces es perque han tret d algun lloc les identitats d' algu de nosaltres?? perque ja coneixen a 2 membres del forum...
webmestre caldria fer alguna cosa al respecte??


ADEU PP--Rita & Camps fora JA!!

Desconnectat

 

#32 20-09-2007 20:38:14

Webmestre1
Equip

Re: Blavers a l'institut

Drygan, no tingues por a eixos borinots. De moment tenim les seues IPs i estudiarem possibles accions legals contra ells.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#33 21-09-2007 16:23:34

-àlex-
Membre

Re: Blavers a l'institut

Una cosa, webmestre, a més de fer fora aquesta gentola no podries esborrar els seus missatges?? Gràcies


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#34 23-09-2007 22:38:59

piti
Membre

Re: Blavers a l'institut

si perque l'unic que fan es enbrutar el forum !

Desconnectat

 

#35 24-09-2007 00:18:22

La Tuna Punk
Membre

Re: Blavers a l'institut

Jo no els borraria,perque si no,no hi ha constancia del que fan,es millor deixar-los i que la gent sen adone del que diuen.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#36 24-09-2007 23:25:25

Re: Blavers a l'institut

Si es queda el missatge qui sap si podriem denunciar-los i que els seus "papás" paguen una bona multa.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#37 25-09-2007 00:15:21

Re: Blavers a l'institut

Som la millor facultat de la Ua. és una cita a PPCC Lliures i Indepndnts , que no se fer-la bé

Última edició per Estel//*//Roig (25-09-2007 00:16:06)

Desconnectat

 

#38 25-09-2007 00:25:26

puka
Administrador

Re: Blavers a l'institut

No entenc què has dit, EstelRoig

Desconnectat

 

#39 25-09-2007 16:30:54

La Tuna Punk
Membre

Re: Blavers a l'institut

percert,açó que li pasa al drygan també em pasa a mi però d'una altra manera.
Quan penje cartells o fique pegatines del SEPC (tenim un nucli al institut) no duren ni dos minuts.
Antes de que acabara el estiu ferem la presentació del SEPC i ens el varen ''boicotejar'', varen dir tonteries com: ''entonces,que pasa,tenemos que ser todos comunistas?y si no quiero que?'' o ''este instituto esta lleno de rojillos hijos de puta''.mentres dien açó es dedicaben a pegar patades a les cadires dels que estaben en la sala d'actes.
Quan varem acabar antes de que puguerem fer res s'en varen dur tots els cartells,pegatines...que eren per als que estaben allí presents.
Quan fou la mani del dia contra la concentració de batxillerats,mentre preparabem la pancarta varen vindre  tres imbécils amb pinta d'eskinhead amenaçant-nos i diguent açó: ''mierda de rojos, como os pille en la calle os voy a matar a ostias''
En fi...aquesta gent es així.

Última edició per La Tuna Punk (25-09-2007 16:32:34)


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#40 26-09-2007 15:14:20

Webmestre
Administrador

Re: Blavers a l'institut

La Tuna, no els tingueu por.

Els rebenta moltíssim que els planten cara. Endavant.

Com deia Salvador Espriu:

Tenim la raó
   contra bords i lladres.
   El meu poble i jo

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.