#21 15-08-2007 16:33:43

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Jo sé que els Herculigans son amics dels Força llevant, tots dos independentistes i contraris als del castelló.
Però açó ja es un altre tema del fòrum, fem la campanya!!!  En valencià JA


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#22 16-08-2007 06:33:56

Phelestres
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Veig que no esteu massa informats... els del 'Negre Lloma' (he de dir aquí que tenen eixe nom a proposta meua fa uns anys a un dels de la penya que és amic meu) de feixistes res... n'hi ha que són independentistes... n'hi ha que no, però fatxa cap... i als Herculigans o a Hèrcules supporters pràcticament tots o tots són del rotllo (fins i tot solen portar samarretes de la selecció catalana als partits)... la pintada que diu Larsen està posada a la cruïlla entre els carrers Mestre Barbieri i Mestre Marquès (prop de l'escola d'idiomes) i és de fa més de 10 anys quan la gent que ara està en Herculigans i Supporters eren dins la penya 'las banderas' després es van eixir perquè algun sector d'aquesta última (on si que hi han alguns fatxilles, no tots, però sí alguns) posava la bandera espanyola i, òbviament van haver mogudes... ara bé, no sols hi ha la gent de 'Negre Lloma' 'Herculigans' o 'Supporters' que sempre han escrit en català, també la Penya Macià, els de 'Patiment', la Penya El Campello i la Penya 'Foguera Gran via - La Ceràmica' que per cert tenen un llibret on expliquen l'història del futbol alacantí totalment en català

http://www.gvlaceramica.es/llibret.php

Desconnectat

 

#23 16-08-2007 10:18:10

LarsenAlacant
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

No sabia que tinguera 10 anys,ja que em semblava haver passat per ahi i no vore-la. Sabia que la gent es va eixir de Las Banderas per què va acabar sent el que era. De penyes, només conec LLBB, Herculigans (no s'havien disolt?) i Negre LLoma (I les seues grans enganxines de Murcia és Àfrica).

Ah, lo de la Foguera Gran Via és normal que editen en català, li donen una subvenció si fan el llibret en català (de totes formes, tenen una sensibilitat cap a l'idioma, les fogueres les fan bilingues sense moltes faltes)


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#24 16-08-2007 10:29:17

Re: Per posar levanteu.com en valencià

De la pàgina que ha posat Phelestres, em mola el "Desgargate el llibret" xDD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#25 17-08-2007 15:01:05

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Qui deia que els Força Llevant s'havien dissolt? http://www.youtube.com/watch?v=Njri5pEM … mp;search=

FORÇA LLEVANT!


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#26 17-08-2007 19:58:32

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Fem una cosa-si vos pareix bé-: centrem-nos primer en difondre la campanya en favor d'una versió en valencià de la web del Llevant UE (jo la difondre a valencianisme.com) difonem-la al màxim per la xàrcia i, després de vores si aconseguim alguna cosa, ens centrem en l'Hèrcules d'Alacant o l'Elx CF. OK?

Desconnectat

 

#27 17-08-2007 20:17:55

LarsenAlacant
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Ho acabe d'enviar jo també.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#28 18-08-2007 00:33:42

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Llengua Catalana, futbol club és en anglès, en valencià seria "club de futbol"


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#29 19-08-2007 00:51:58

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Però tú estàs boig Llengua catalana??? Com pretens canviar el nom del nostre club??? Arrea i envia el missatge per donar suport a està campanya i calla per favor. Força * Llevant ||*||  Escolteu vaig a passar ara la Campanya a racocatala.cat i a vore si algú s´apunta i ho aconseguim. Va; a pressa que comença la temporada*

Videos en youtube:  Llevant 1909.                   El dia de la revolución-txus bisquert
Gràcies a tots.
pd: x cert, acabe d´assabentar-me de que el puto vcf a perdut la merda ixa de trofeu taronja que tenen els mongolitos. Alé que es fotin ara que ja els fotrem nosaltre amb un altre 4-2

Última edició per -àlex- (30-08-2007 17:34:33)


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#30 31-08-2007 12:45:15

L'encobert
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Eixos del video de Youtube no són dels Força. Són majoritàriament de la Penya Tòtil. Fou en el desplaçament a Lleida (2006). Els força estan desapareguts com a grup. Alguns van solts per la graderia i altres s'han incorporat a la Grada Jove. Els últims anys els que es posen darrere d'Alboraia i treuen senyeres i estelades són els Tòtil. Han fet alguna cosa amb els Força, però no són el mateix.

Última edició per L'encobert (31-08-2007 12:48:01)

Desconnectat

 

#31 01-09-2007 18:11:32

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

qui ha dit que aquest video haja de seer dels Força*??


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#32 06-09-2007 17:29:06

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

No decaiguem en la desesperança i envieu els vostres missatges, jo ja he fet propaganda per la campanya en: racocatala.cat i en sectagranota. Ajudeu-me!!!


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#33 22-09-2007 18:34:35

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Ho aconseguirem algun dia??


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#34 08-10-2007 20:26:07

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Si pots podries posar-li un enllaç al missatge que enviaràs, un enllaç amb alguna pàgina de traductor al valencià. és que al llevant som així, que estem endarrerits fins en açó!!!         Villaro€l a carabanchel tongue

Gràcies mirall, de veres moltes gràcies

Última edició per -àlex- (08-10-2007 20:37:15)


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#35 11-09-2008 20:45:48

herculigan
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Hola, ja se que el tema està passat, però no he pogut evitar respondre: Negre Lloma i Herculigans, som la majoria independentistes, però despres de la disolució de Las Banderas (fatxetes), alguns d'estos van anar a Herculigans, aleshores herculigans ara es apolitic, però molta majoria d'esquerres.

Desconnectat

 

#36 19-11-2008 10:50:24

PALAMOS
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

els herculigans son aquells q es van equivocar de grada i es van ficar a on el front orellut no? deu ni do, el hi va caure bastantes pinyes, pobres.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#37 19-11-2008 10:52:52

PALAMOS
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

quin fastic q fa el estadi castalia aquell, salvant la gent decent que deu haver-hi vaig veure un munt de draps espanyols a la tele


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.