#1 05-04-2007 14:04:06

-àlex-
Membre

Per posar levanteu.com en valencià

Molt honorable consell d´administració del llevant u.e:

Envie aquest missatge per demanar que la pàgina web del nostre club www.levanteud.com es puga possar en valencià     ( com ja la tenen altres equips de la nostra comunitat)  perque molts seguidors de la nostra entitat esportiva son valencianoparlants o simplement perquè volen vore la pàgina del seu equip en valencià. Crec que amb açó lograriem grans avanços, potser siga una feina més per a tots vosaltres però si els altres clubs de la nostra comunitat ho tenen no se perqué nosaltre no. Des d´ací vos pregue que consulteu i reflexioneu sobre acó. Tots el llevantinistes vos donem les gràcies perque estem segurs de que fareu tot el possible per aconseguir-ho


Aquest text ho podeu enviar a: admon@levanteud.es
No potser que el blavers cf i el vila-real la tinguen i nosaltres no. Gràcies a tots per ajudar-me a normalitzar la web de llevant.

pd: Em veig obligat a posar comunitat que ...

Última edició per -àlex- (13-08-2007 16:47:07)


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#2 06-04-2007 00:00:29

Maulet
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Molt bona idea. Jo farà un any vaig proposar el mateix a aquesta pàgina. Des del LLevant. U.E em varen contestar dient (en valencià per cert), que farien el possible, però es veu que no va ser així. A vore si a la segona va la vençuda. Vinga enviem el text que proposa el company a vore si ho aconseguim. Un abraçada.


Terra, treball, cultura, sentiment: paraules mortes per la sobèrbia del poder

Desconnectat

 

#3 23-04-2007 18:48:37

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Gràcies a tots per ajudar a intentar la pàgina del llevant en Valencià; a vore s´hi va ve hi ho aconseguim d´una vegada que jo no es la primera vegada que faig açó. Ajudeu-me i envieu els vostres missatges.
Moltes gràcies i AMUNT LLEVANT!!! DE 1ª


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#4 02-05-2007 21:58:15

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

va ENVIEU ELS MISSATGES.


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#5 02-05-2007 23:50:25

Re: Per posar levanteu.com en valencià

àlex, ja l'he enviat. Per cert, he estat a punt de demanar també que el nom oficial del club siga Llevant U. E. -Unió Esportiva, en català- i no U. D. -Unió Deportiva, en castellà-.
Es podria demanar això també no?


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#6 02-05-2007 23:57:25

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

si calr, l´altre dia vig anar amb un amic a vore el barça-llevant al camp nou i al marcador posava. fc barcelona-ud llevant???
o es castellà o en català però les dues coses....no.  Encara que crec que és molt difícil ja cambiar açó, ni el barça està en catalè. tindriem que remontar-nos al 1909. En el 2009. Centenari del LLEVANT- I EN 1ª, espere almenys.


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#7 03-05-2007 00:10:15

Re: Per posar levanteu.com en valencià

El Barça em sembla que es diu Barcelona FC que és en anglés, Football Club. Això s'ha deixat així per contrast amb l'espanyol que era un club que presumia de ser espanyol, no com el Barça que va ser fundat per un grup de catalans i europeus, no sé si anglesos.
Jo preferisc més aviat en anglés que en castellà.

Respecte el nom del Llevant, igual volen quedar bé amb els espanyolistes i els blavers i diuen que tenen dos noms: Unión Deportiva i Unió Deportiva. Als blavers els agrada més la paraula deport que esport. No són sinònimes del tot. Deport té significat més general que esport. Deport es refereix a activitats com el lleure, l'entreteniment, l'activitat no competitiva.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#8 03-05-2007 00:49:10

ixader
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

El Barça va ser fundat per un suís, igualment, al ser les paraules futbol i club iguals en castellà com en català no hi ha cap problema, els que el vulguin veure en castellà el veuran en castellà i els que el vulguin en català, pos lo mateix.

PD: Per cert, l'equip fundat per catalans va ser el Reial Madrid...

Desconnectat

 

#9 04-05-2007 00:00:32

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

a si si, un tal joan mir´... no se demà t´ho dic
Seria llevant unió esportiva"

Última edició per -àlex- (04-05-2007 00:00:49)


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#10 18-05-2007 22:08:05

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Vos convide també a que vingau al estadi amb dolçaines


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#11 14-06-2007 14:35:25

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Ajudeu-me, El llevant es el + valencià del PV.
Llevant en català JA


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#12 13-08-2007 16:50:15

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Coneixeu vosaltre programes informàtics que traduixen els textos d´una pàgina web?? Gràcies abans de res.  Vos demane que per favor envieu el misatge que està dalt del tot (en la 1ª) a:  admon@levanteud.es

Gràcies a tots i Força Llevant||*||

Última edició per -àlex- (13-08-2007 16:50:30)


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#13 13-08-2007 16:58:10

LarsenAlacant
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Per a això tens www.internostrum.com fet per la Universitat d'Alacant.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#14 14-08-2007 03:24:14

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Jo ja els he enviat un missatge:
Benvolgut administrador de la pàgina web oficial del Llevant Unió Esportiva. Com a ciutadà valencià i granota m'agradaria que la plana web del nostre matxo Llevant estiguera disponible també en valencià. Ja que el nostre Estatut d'Autonomia diu que la llengua pròpia de la nostra terra és el valencià i li otorga la cooficialitat juntament amb el castellà seria una bona idea oferir al llevantinisme internàutic una versió en valencià de la pàgina web. Ací vos deixe un enllaç al portal de traducció castellà-català creat per la Universitat d'Alacant (www.internostrum.com ) que és gratuït, per suposat. Els pregue que el facen servir i que clicken l'opció "donar preferència a les formes valencianes" . Espere que porteu a terme el desig de molts llevantinistes i demostreu que el nostre club fa tant per la valencianitat -o més- que el València CF o el Vila-real CF (que ja tenen una versió en valencià a les seues webs). No ens podem quedar arrere en la defensa de les senyes d'identitat del poble valencià. Matxo Llevant! Visca Vallejo! Visca el Ciutat de València! Llevant UE 1909-2009!

A vore si entre tots podem!

Desconnectat

 

#15 14-08-2007 03:31:48

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Els heu he enviat des de dos direccions de correu electrònic diferents. Quants més missatges enviem més força tindrem.

Desconnectat

 

#16 14-08-2007 18:06:25

-àlex-
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Jo també he fet el mateix, Gràcies però crec que no seria convenient posar referències al català o a la terra perquè em sap greu però el consell d´administració del meu Llevant ue es una mica fatxa. però moltíssimes gràcies.

PD: envieu el que més vos agrade, e primer que n´hi ha o aquest.


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#17 15-08-2007 03:27:16

Phelestres
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Estava pensant que hauriem de fer el mateix amb l'Hèrcules... ufff! què complicat astò, però caldria també fer una campanya simil·lar, què en penseu?

Desconnectat

 

#18 15-08-2007 08:38:42

LarsenAlacant
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

Per mi bé, però ja coneixem l'Hèrcules... per cert, ahir al centre vaig vore una pintada:

Ara més que mai, tots amb l'Hèrcules

signat per Las Banderas O_O


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#19 15-08-2007 10:09:03

Re: Per posar levanteu.com en valencià

En castellà o valencià? es que crec que els Herculigans i Las Banderas (independentistes i fatxuguillos) es van unir, però no ho sé cert


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#20 15-08-2007 10:34:11

LarsenAlacant
Membre

Re: Per posar levanteu.com en valencià

En català, per això dic que és extrany. El que si hi ha son els Negre LLoma, que hi han independentistes i feixistes alhora (segons m'han dit)


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.