• Inici
  •  » Denúncies
  •  » Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCF

#1 01-01-2007 20:15:58

Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCF

L'altre día vaig anar a València ciutat amb l'esperança de trobar la nova consola Wii, i jo i un amic mos vam dirigir cap a L'FNAC, la consola persupost no hi hàvia, així que me vaig posar a pegar-li ulladetes als llibres. En un cert moment, vaig vorer un llibre nomenat "Historia del Valencia C.F., contada por la mascota del equipo"... Portada amb el  pseudorat-penat eixe, i amb un escut del València ben gran. Fins ahí bé. Total, que li pegue una ulladeta, i... Sorpresa!!! Ja per començar, al principi del llibre, te trauen els fundadors, amb l'escut TAL I COM ÉS avuí en día. Bé, pot ser un error, o falta de documentació... enfi, seguim, i veig una il.lustració, prou mala, per cert, d'un partit de l'any de la picor, anys 30 crec, i... tot ple de senyeres blaveres a tot arreu, missatges fomentant el blaverisme, més banderes i molt de blau. A mi aço em sembla increïble. M'agradaría saber si es pot fer alguna cosa, per a, encara que siga, corregir el llibre. Intentaré cercar imatges del seu contigut, i voreu com no exagere.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#2 01-01-2007 22:06:09

Webmestre1
Equip

Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCF

El llibre és una anècdota tenint present el blaverisme brutal que impera en eixe club.

Una solució seria crear una penya nacionalista que anara a tots els partits.

Dit això, reprenc la idea de l'amic xoco, que porta un temps treballant en això. Cal tenir present que, tal com estan les coses, anar amb quatribarrades a Mestalla implicarà acabar a hòsties, com a mínim al principi, i per tant la gent que estiga disposada a participar en la penya ha de mentalitzar-se d'això.

Els que vullgueu contactar amb ell, ací teniu els seus e-mails:

xoco_pv@hotmail.com

el_xoco@hotmail.com


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#3 01-01-2007 22:08:29

Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCF

Jo ja fa temps, quan era xicotet, em van comprar un Xandall del VCF, i sabeu com tenia l'escut? la franja superior no tenia blauuu, era blanc i les lletres negres!! i jo com no tenia ni punyetera idea, quan el xandall es va fer vell el vaig tirar al fem T.T, podia haver-lo conservat i vos hauria enviat una foto per a que vos ho creguéreu, me'n penediré tota la vida.
El rat penat des de fa temps, es símbol del nacionalisme valencià, no se perquè els espanyolistes retrasats l'utilitzen com a símbol espanyol junt al bou, si es que passa el mateix que amb la senyera blava (que no blavera com has dit tu perquè hi han persones antiblaveres i que utilitzen eixa senyera), a la guerra civil eixa senyera era un símbol nacionalista i "el caudillo" va prohibir que es posaren als balcons a les falles.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#4 02-01-2007 00:42:35

-àlex-
Membre

Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCF

VCF- ESPANYOLS I BLAVERS. no son valencians


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#5 02-01-2007 11:53:55

Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCF

Xe alguns d'ells no tots... tu ho claves tot al mateix sac xD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#6 02-01-2007 17:09:18

Rat-penatman
Membre

Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCF

xD no tots però quasi

Desconnectat

 

#7 02-01-2007 23:06:48

Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCF

mmm Els has contat? no crec...

Vos vaig a confessar una cosa: Jo quan era xicotet era blaver però nacionalista, i era del VCF, aleshores em vaig donar conter del que realment es el blaverisme, un corrent de racisme que va crear la dreta espanyola (per que no es pot dir de pensament peke els blavers no pensen big_smile) per dividir els Països catalans i aixina no aconseguir la independència, el blaverisme se me'n ha anat però, sobre no agradar-me molt el futbol, encara em queda un xicotet sentiment del VCF (que no blaver ni espanyolista). Amb açò es pot vore la ment dels blavers, la d'un xiquet de 8 anys xDDDD.

No se per a que vos he contat la meua vida xDDDD, però algo te que vore amb el VCF


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#8 04-02-2007 14:52:52

Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCF

En l'època de Franco, no gaire diferent a l'actualitat, sobretot en quant a repressió dels nacionalismes no espanyols, la simbologia franquista tenia entre les més importants mostres l'àguila imperial. Es veu que és un tipus d'àliga que es criava -ara ja no en deu de quedar ni  una- a algunes serres de la península ibèrica. Els franquistes, van incloure l'aliga imperial  dins l'escut d'espana. Per això, qualsevol animal que no fóra l'àliga era sospitosa de repressentar el no-espanolisme o l'antiespanolisme.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#9 04-02-2007 15:25:46

Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCF

Excepció: El toro d'osborne -marca comercial d'empressaris andalussos- va ser perfectament compatible amb la simbologia franquista. A mi, personalment encara em comunica espanyolisme, feixisme, caciqueria, senyoritisme -señorito andaluz-, i manca de respecte als animals, ja que el bou brau és una raça de bou -una entre moltíssimes més- creada per ser utilitzada en un negoci cruel i dehumanitzat, com les corregudes de bous.

Encara diria més: Per mi té més valor simbòlic l'àliga imperial, animal salvatge en perill d'extinció que un bou, animal artificial amb un hal de diners, corrupció, sang...


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Denúncies
  •  » Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCF

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.