#1 29-09-2006 15:37:41

polidet
Membre

CV a Carcaixent

He vist anunciat un acte de presentació de la nova seu de CV a Carcaixent, al que assistirà Sentandreu. Sabeu si Endavant, que està molt actiu a aquest poble, a preparat alguna cosa?? Es que com sóc d'Alberic, pero tinc familia a Carcaixent voldria saber-ho per a acostar-me si fa falta gent per fer ''gresca''.

Desconnectat

 

#2 29-09-2006 18:59:48

Joan_1707
Membre

Re: CV a Carcaixent

No es recomanable fer "gresca" en aquests actes. Despres quedem nosaltres com violents antidemocratics que no permitim l'estancia d'altres ideologies.

El que si que podiren fer es una pintada com la que vaih veure en un poble que deia "Sentandreu jo no t'espere". Es un poc molt vista, pero be, si es plena el poble queda be.
Ademes a Sentandreu el que mes li agrada es que vajen els "malotes catalanistas" per a despres traure profit...o fer-se la foto en ells (Ja ho feu en Manuel)

Desconnectat

 

#3 29-09-2006 21:08:24

Ximo
Equip

Re: CV a Carcaixent

qui governa en carcaixent?

Desconnectat

 

#4 29-09-2006 23:33:22

polidet
Membre

Re: CV a Carcaixent

El PP, però està arraigant un sentiment nacionalista fort, ja que l'organització Endavant, està creixent molt.

Bé al final no he anat a veure l'asumpte, ja m'ho contaran.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.