#1 22-04-2012 22:26:55

RutgervonBlum
Membre

Quin és l'usuari més patètic de valenciafreedom?

Hola amics:

Vos propose que fem una mena de concurs, i votem per l'usuari més penós i patètic de la web blavera valenciafreedom. Aquests són els meus candidats:

-Adlerta.

-Murta.

-Elcapo71: El pseudònim de Manolo Latorre, president del GAV. Un tio que amb els seus més de 50 "tacos" es passa tot el dia en internet escrivint estupideses. Si això fa, aquest tio no treballa mai? Potser per això té certa tendència a l'obesitat ha ha ha ha. O potser és que el seu negoci de merda de protèsic dental del carrer Estrela, a la ciutat de València, va cada volta pitjor, i no té clients.

Menció a banda mereix Fayostros. Aquest tio és esperpèntic i hilarant, serviria per a pallasso o humorista hahahahahahaha

Voteu, doncs.

Desconnectat

 

#2 12-05-2012 20:09:28

COFOI_VLC
Membre

Re: Quin és l'usuari més patètic de valenciafreedom?

salutacions d'un Valencià estudiant la seva llengua!!!!

quina manca de cultura !!! aquests blaveros dient raons, cada cop i per tot arreu hi surten mes comics parlant-ne. fixeu-vos-hi :

El_capo71

PRUEBA Nº 25: Las jarchas en valenciano, dos siglos antes de la llegada de Jaime I.
¡Ay mamá, meu al habib
vay-se e no més tornarad,
Gar ¿qué faré yo, mamá:
¿no un bezyêllo lleixarad?

(valenciano siglo XI) Abú Isa Ibn,, señor de Morvedre - 2ª mitad del siglo XI

Desconnectat

 

#3 26-08-2020 15:42:05

Ermengol
Membre

Re: Quin és l'usuari més patètic de valenciafreedom?

Fa anys que no passo per aquell fòrum de degenerats anomenat valenciafreedom, però només me'n recordo d'una cosa: que una gran part dels missatges eren directament en espanyol. Foten vergonya. Em sembla que la majoria de blavers són d'origen murcià o de les comarques castellanes de l'oest del PV.

Última edició per Ermengol (26-08-2020 15:42:32)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.