#1 24-09-2006 13:43:41

Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'Octubre

Que em podeu dir d'aquest esdeveniment? No he anat mai a cap manifestació, però crec que no passarà aquest any.
No obstant, pense que una manifestació com aquesta és una provocació directa contra els blavers, i més sent el dia de la seua estimada "Comunitat Valenciana". Ho dic perquè he vist altres anys als pobres ignorants en Canal 9 amb les banderetes blavetes...L'unic que em preocupa és que algun grup d'extrema dreta puga fer cap malbé a algun dels manifestants.

En conclusió, creieu que és una bona iniciativa?  Aneu a reunir-vos el 9 d'Octubre a la plaça de Sant Agustí a les 18.00?
O creieu que d'aquest tipus de manifestacions no se n'extrau res "de trellat"?


Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres
                                                                                            Joan Fuster, 1922-1992

Desconnectat

 

#2 24-09-2006 13:53:58

charlie
Membre

Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'Octubre

Si els blavers i els feixistes (que per cert el dia 12 d'octubre tenen prevista una manifestació a València) fan manifestacions, xq nosaltres no? que no tenim els mateixos drets? No et preocupes per si algun grup d'extrema dreta fa aparicio xq a la manifestacio hi serem un bon grapat de gent el que teniu que mirar es que quan termine anar amb un grup gran de gent 10 o 12, o mes si podeu, xq segur que hi hauran alguns grups de nazis o blavers xo no massa grans, i si podeu tornar a casa en bus o en cotxe intenteu fer-ho per tindre mes seguretat.


Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur.

Desconnectat

 

#3 24-09-2006 13:55:17

Ximo
Equip

Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'Octubre

Si´, pense que sempre es bo el manifestarse per desmostrar que hi han bons Valencianistes

http://www.blocjove.org/web/images/stories/temporals/cartellet9.jpg
Actes per celebrar el Dia Nacional del País Valencià     

Un any més el BLOC JOVE organitza la seua tradicional festa amb motiu del Dia Nacional del País Valencià. En esta ocasió, seran dos grups referents del país, La Gossa Sorda  i Sva-ters, els qui ens faran gaudir de la bona música en valencià  presentant-nos els seus darrers treballs. Serà el proper diumenge 8 d'Octubre , a les 23 hores  i de nou  a la Plaça de Nàpols i Sicília de la Ciutat de València. L'entrada és gratuïta.

Eixa mateixa vesprada el BLOC JOVE participarà de la marxa cívica fins a l'estàtua de Jaume I que partirà a les 20'00 hores de la Plaça de la Reina al cap-i-casal.

La vesprada del 9 d'octubre, i amb el lema "Guanyem el país", participarem de la manifestació unitària convocada per organitzacions sindicals, polítiques, cíviques  i culturals que partirà des de la Plaça de Sant Agustí, (València)  a les 18 hores.

El BLOC JOVE també estarà present en altres actes organitzats pels col·lectius locals i comarcals a tot el territori valencià, enguany amb especial protagonisme per a la campanya Adéu PP, amb la que pretenem promoure un canvi polític amb garanties, d'esquerres, ecologista i valencianista.

Més avant informarem sobre els actes a celebrar amb motiu del Darrer Diumenge d'octubre que es centraran  en el tradicional Aplec nacionalista a El Puig (L'Horta Nord) on realitzarem un dinar de germanor i un gran acte polític.

Última edició per Ximo (24-09-2006 15:54:13)

Desconnectat

 

#4 24-09-2006 15:17:06

Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'Octubre

Jo este any no em perdré la mani tampoc. Per mí no vos preocupeu, que jo portaré l'espray Weinen a la butxaca (m'ho porte a les manis o quan vaig a treure diners al caixer de nit).

PS: els blaveros no sé que pinten el 9 d'Octubre... la seua mani deuria de ser el dia 12...

AMUNT PAÍS VALENCIÀ! AMUNT VALÈNCIA!

Desconnectat

 

#5 24-09-2006 15:40:07

burret12
Membre

Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'Octubre

a mi m'agradaria anar pero no conec a ningu en qui anar, vosaltres quedareu abans en algun lloc??


blavers a tomar pel cul!!

Desconnectat

 

#6 24-09-2006 23:07:26

elx-ska
Membre

Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'Octubre

Jo anirec de segur, em falta que el meu contacte amb el bloc, em diga com va el tema dels autobusos wink


Visça Elx i el Baix Vinalopo sanser.
Visça la TERRA LLIURE .

Desconnectat

 

#7 25-09-2006 19:05:32

Darmagon
Membre

Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'Octubre

A mi el que hem fot es, ¡Perque no fan res aixi a Alacant!. Be el dia 8 i a una excursio al cabeço d´or promogut per ACPV per motiu del correllengua.


http://sce.newlightsystems.com/userbars/usebarcatala.jpg

Desconnectat

 

#8 25-09-2006 23:51:57

burret12
Membre

Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'Octubre

Abans o despres es fara tambe a Alacant Darmagon, segur. Jo anire sino passa res a la de Valencia, parlare amb algun amic aveure si s'anima. La veritat esque tinc ganes d'anar nose molt be perque, pero tinc ganes d'eixir al carrer i dir prou de feixisme. Per cert,que opineu del concert? No el conec, com esta?

Última edició per burret12 (25-09-2006 23:54:19)


blavers a tomar pel cul!!

Desconnectat

 

#9 26-09-2006 14:08:20

charlie
Membre

Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'Octubre

Serà una gran festa amb el concert dels nostres grups i la mani de dilluns. Cride a tothom que llisca el forum que hi vaja que quant mes siguem millor.
PAIS VALENCIA, PAISOS CATALANS!!!


Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.