#1 24-09-2011 19:25:53

Amic del Roder
Expulsat

Defensant un amic meu

Els mamons de valenciafreedom (a.k.a. gent del GAV i les JJGAV), com són uns inútils, desafaenats i gent fracassada en general, tornen a insutar, o millor dit, intentar amenaçar a un amic meu:

http://img171.imageshack.us/img171/8770/screenshot012x.jpg

Per a la seua informació, el Roder no ix en eixe documental, i per tant, una volta més, fan el ridícul.

No obstant, aquests pallassets el que deurien de fer és veure eixe documental que diuen, a veure si aprenen un poc de cultura. Per cert, Francesc Eiximenis era català i vivia a València, com és que l'entenien, llavors, si segons ells el valencià i el català són llengües diferents? Miracle de llengües?

Jo comprenc que ells estan tan resentits amb el Roder, perquè ell a solesels ha derrotat mil i9 una vegades he he. Doncs això, si no volen problemes, que deixen en pau al meu amic el Roder, perquè si volen la guerra, tindran la guerra, i eixa guerra la guanyarem nosaltres, coste el que coste.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.