• Inici
  •  » Debat general
  •  » Un micròfon pesca un comentari de Francisco Camps: Mofar-me [de la premsa] em dóna vots

#1 18-01-2011 22:10:12

Pendrach
Membre

Un micròfon pesca un comentari de Francisco Camps: Mofar-me [de la premsa] em dóna vots

En acabar la roda de premsa, Camps evita respondre a Público i aparta el micròfon, però segueix gravant...

http://www.ara.cat/comunicacio/Francisc … 88898.html

Última edició per Pendrach (18-01-2011 22:22:32)

Desconnectat

 

#2 18-01-2011 23:27:08

Toni_M
Membre

Re: Un micròfon pesca un comentari de Francisco Camps: Mofar-me [de la premsa] em dóna vots

Com vaig veure l'altre dia a un article de l'Avui, la política del País Valencià és com Berlusconi i Italia...

Desconnectat

 

#3 19-01-2011 21:59:41

TirantLoNegre
Membre

Re: Un micròfon pesca un comentari de Francisco Camps: Mofar-me [de la premsa] em dóna vots

I els altres li segueixen el joc. És molt trist però suposo que mentre a aquest senyor no l´agafi un jutge amb pebrots que posi les coses al seu joc no hi ha res a fer. Hi havia un però el van desterrar a Brussèles.

Ara per ara no se si té alguna causa pendent més, però pel que s´està veient no està gaire preocupat.

Això deu ser perque és innocent... Oi macos?


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#4 20-01-2011 22:56:40

HERETGE
Membre

Re: Un micròfon pesca un comentari de Francisco Camps: Mofar-me [de la premsa] em dóna vots

Està tranquil, no perqué siga innocent, sinó perque al PV i especialment a la ciutat de València, hi ha una quantitat immensa de gent que és imbècil. Només així es pot explicar el panorama polític del PV, on lladres i mafiosos es permeten dirigir està terra amb el beneplacit dels jutges els quals solen estar comprats.

Desconnectat

 

#5 20-01-2011 23:07:15

Filarjos
Membre

Re: Un micròfon pesca un comentari de Francisco Camps: Mofar-me [de la premsa] em dóna vots

Justa la fusta Heretge. Al País Valencià poca gent pensa per si mateixa.

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Un micròfon pesca un comentari de Francisco Camps: Mofar-me [de la premsa] em dóna vots

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.