#1 14-12-2010 11:01:41

saforenc
Membre

Lo Rat Penat parla.

Hui estava llegint la noticia i a l'hora m'he baixat la conferencia de Saragossà, molt interessant, la veritat.

Però quelcom que deixen molt clar, es que s'allunyen dels radicals blavers, tant del JJGAV com de Coalició Valenciana.

http://www.levante-emv.com/comunitat-va … 65497.html

Es una pedra més sobre la tomba on romandrà el blaverisme a la fi?

Última edició per saforenc (14-12-2010 11:10:35)

Desconnectat

 

#2 14-12-2010 12:48:25

Webmestre
Administrador

Re: Lo Rat Penat parla.

No m'ha donat temps encara de comentar la històrica conferència del meu bon amic Abelard Saragossà en Lo Rat Penat. Sens dubte, és un fet inesperat i que demostra que el blaverisme radical es va quedant cada cop més aïllat.

Crec que ho vaig comentar una volta: Un dels motius per fer aquesta web foren les telefonades amenaçants que rebé Abelard en sa casa en nadal de 2004.

Seria magnífic que Lo Rat Penat tornara a ser el que va ser fins 1978: Un punt d'encontre de tots els valencianistes, foren de la ideologia que foren.

Desconnectat

 

#3 14-12-2010 14:24:04

saforenc
Membre

Re: Lo Rat Penat parla.

webmestre, a la mar en calma es navega millor i açò es una espenta més per desfer-mos dels traïdors de la nostra terra.

veurem com responen estos personatges amb el desig d'una prompta desfeta per a ells.

Desconnectat

 

#4 14-12-2010 16:34:51

Toni_M
Membre

Re: Lo Rat Penat parla.

"Si el presidente de las juventudes de Unió Valenciana, Raül Cerdá, perplejo con la invitación de Lo Rat Penat al profesor de Filología Catalana, exigía hace 10 días a esta entidad "que hablen ahora o que se callen para siempre", anoche obtuvo la respuesta: Lo Rat Penat decide dar la espalda a los partidos políticos regionalistas."

Molt típic: o estàs amb mi o contra mi. Propi dels feixistes. I si estàs contra mi, anirem per tu.

Ara ja tindran els blaverets un nou escenari per a fer pintades i posar bombes... Pena no els agafin in fraganti un dia o les esclatin en tota la cara...

Desconnectat

 

#5 15-12-2010 15:20:04

saforenc
Membre

Re: Lo Rat Penat parla.

Tenim que tindre una cosa molt clara, la violència ara mateix esta arrapant-se de rauxa i el millor es que si no es tallen les ungles, s'enquatribarraràn  les galtes, si em permeteu la paraula big_smile

Desconnectat

 

#6 15-12-2010 15:31:02

PALAMOS
Membre

Re: Lo Rat Penat parla.

Ostia santa! Això deu haver estat una bona clatellada als blavers no? Que aquesta institució sagrestada en la seva constitució inicial sembla que els deixa de banda per freaks que són, com no podia ser d'altra manera.
Sembla que malgrat que tard totes les peces van encabint-se allà on els hi pertoca.
Foteu-vos!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#7 15-12-2010 17:45:33

saforenc
Membre

Re: Lo Rat Penat parla.

segur que el germà Borja estaria ben content de la decisió presa per Lo Rat Penat, raó per la que el va abandonar el promotor de la primer missal i bíblia en valencià, concretament a un soterrar d'un poble de la safor, com ha data smile

Desconnectat

 

#8 17-12-2010 00:53:25

HERETGE
Membre

Re: Lo Rat Penat parla.

Es una notícia meravellosa que una institució com Lo Rat Penat comence a donar l´esquena a estes rates blaveres, i una altra demostració que el blaverisme no compta amb intel.lectuals del tema.
Esperem que este siga el començament de l´enfonsament d´este cancer que és el blaverisme i que la gent vega el que son: feixistes espanyolistes que ni tenen idea de la nostra cultura ni els interessa la nostra terra.

Desconnectat

 

#9 17-12-2010 19:43:25

Pendrach
Membre

Re: Lo Rat Penat parla.

Aquells escritors seguiren escrivint "realisar"...

Jo sempre escric i escriuré REALITZAR, no "realisar".

Vixca Lo Rat Penat, fora els escritors que escrigan "-isar".

Última edició per Pendrach (17-12-2010 20:10:59)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.