• Inici
  •  » Noticies
  •  » Nova secció de llibres digitals en la galeria

#1 04-12-2010 19:02:17

Webmestre
Administrador

Nova secció de llibres digitals en la galeria

Benvolguts amics:

Amb la publicació de La Pesta Blava de Vicent Bello i El blau en la senyera de Joan Fuster, ja tenim prou material com per a crear una secció de Llibres digitals dins de la galeria, que hem separat de la de "Documents", a la qual pertanyia originàriament. D'aquesta manera, a més de seguir uns criteris, que creiem que són més lògics, facilitem la consulta directa dels materials corresponents.

Esperem, doncs, que aquesta nova divisió puga ser útil.

Webmestre.

Desconnectat

 

#2 05-12-2010 02:23:26

Toni_M
Membre

Re: Nova secció de llibres digitals en la galeria

Em sembla molt bé la idea.

Gràcies a qui hagi escanejat el llibre de Vicent Bello smile

Desconnectat

 

#3 05-12-2010 09:13:15

Webmestre
Administrador

Re: Nova secció de llibres digitals en la galeria

Doncs no és per ficar-me medalles, però ha estat servidor durant vora dos dies he he.

Per cert, Toni (i tots els altres), no sé si vos heu percatat que disposem del, possiblement, primer llibre (o pamflet) blaver de la història: El perill català, de Josep Maria Bayarri.

Aquest llibre, jo personalment el trobe molt interessant, perquè malgrat el títol, no és un llibre ple d'odi contra Catalunya, com altres, i crec que exposa molt bé les motivacions, per així dir-ho, primàries, dels blavers.

Els blavers, per cert, que tant ens critiquen, deurien estar agraïts amb nosaltres, perquè crec que som l'única web que ofereix en línia aquest llibre.

Desconnectat

 

#4 05-12-2010 14:18:16

Toni_M
Membre

Re: Nova secció de llibres digitals en la galeria

Gràcies aleshores per la teva feina ^^

Jo vaig voler llegir El Perill Català, però em costa molt llegir en un valencià tant poc normatiu. Potser el reprendré un dia.

Desconnectat

 

#5 05-12-2010 23:46:16

Alzirenyista
Membre

Re: Nova secció de llibres digitals en la galeria

Tinc la satisfacció de que aquest llibre, La Pesta Blava, va ser el primer que vaig llegir en matèria d'assaig, dels publicats per l'editorial 3 i 4. Tindria uns vint i dos anys. No solament em va agradar a muntó, si no que a més i el que és més important em va obrir el ulls davant esdeveniments que havia viscut des de fora, no en primera persona, però dels que tenia constància, com per exemple les mentides llançades al voltant de no sé quines històries de trens d'aficionats del Barça que anaven o venien de la final de Sevilla, amb l'Steaua de Bucarest i que apedregaven els vianants... i em va revelar a les clares moltes mentides que el blaverisme havia inoculat al meu cap d'adolescent, a principis dels huitanta.


Claudo regnum et adaperio...

Desconnectat

 

#6 23-12-2010 23:27:45

senderi
Membre

Re: Nova secció de llibres digitals en la galeria

Felicitats i gràcies per penjar llibres d'assaig en aquesta web.

Fora molt interessant tenir el llibre de Pere Mª Orts sobre la senyera, i inclús algú de "tercerviista", com els de Joan Francesc Mira, que de tot se n'apren.

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Noticies
  •  » Nova secció de llibres digitals en la galeria

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.