#1 28-09-2009 19:43:36

golet
Membre

Algú sap alguna cosa sobre...

les "agressions" durant el Correllengua de l'altre dia a Gandia? Ho dic perquè segons comenten uns skins van cascar algú, i els blaverets frikis ja volen anar a denunciar, i tal... Hi ha algo de veritat ahí? Jo he sentit alguna cosa (no de part seua), però voldria confirmar-ho per part d'algú d'ací si sabeu quelcom.

Com a fil humorístic de hui a la seua web favorita, per si algú li interessa, tenim la gran intervenció d'un tal "gav-gandia" que es queixa de que Orengo no ha ficat reials senyeres pels carrers per a decorar ara que ve la Fira i Festes, i ha ficat unes banderoles que no té ni idea del que és (un bou de color roig i una corona). Un gran gandià i coneixedor de la història de Gandia i els seus personatges aquest home, que ni tan sols s'ha preocupat de trobar que són els emblemes de la família Borja, i els utilitzen ara que estan a punt de començar les celebracions pel 500 aniversari del naixement de Sant Francesc de Borja, patró de Gandia.

Desconnectat

 

#2 28-09-2009 21:42:11

Skinhead
Membre

Re: Algú sap alguna cosa sobre...

Jo no en sé res, però estaria bé saber-ho, espere que ploren els blaveros eixos xDDDDD

Força skinheads!!!!!^^


Soc d'una familia humil, tan humil que de una cortina vella em van fer una samarreta vermella.
D'ençà aquesta samarreta que jo ja no puc caminar per la dreta

Ovidi montllor

Desconnectat

 

#3 04-10-2009 22:33:44

golet
Membre

Re: Algú sap alguna cosa sobre...

Pel que m'han contat hui, es veu que al concert de la nit, quan tocava Desgavell i Answer, es van acostar per allí 4 o 5 nazis a liar-la i a fer el moniato, m'imagine que voldrien pegar una pallissa a tots els que estaven allí, tall de catalanistes... xDD

I els va eixir la jugada malament, perquè van acabar corrent i escapant per tota Gandia i al final a un d'ells li van trencar les cames i algun altre també va acabar tocadet.

No recolze la violència, però em sembla de puta mare que, ja que van a fer la mà a llocs on no tenen res a fer, almenys que tinguen algun escarment.

Desconnectat

 

#4 04-10-2009 22:44:42

Re: Algú sap alguna cosa sobre...

Els violents espanyols se recolzen en la impunitat que els donen els jutges i policies espanyolistes. Ja va sent hora que algú els frene els peus.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#5 05-10-2009 09:53:55

PALAMOS
Membre

Re: Algú sap alguna cosa sobre...

Golet recolzar l'ultraviolència, és a dir l'agressió gratuita, és condemnable, però tornar-se d'un intent d'agressió o d'una consumada mai, t'ha de fer dubtar de la seva legitimitat.
Al PV els organismes que s'ha d'encarregar de repelir aquests moviments intolerants (forçes d'ocupació i justícia) passen de tot, per tant toca usar els punys.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#6 05-10-2009 13:44:04

golet
Membre

Re: Algú sap alguna cosa sobre...

Totalment d'acord! Ja podrien haver-se quedat a parlar i intentar explicar el seu punt de vista polític, lingüístic o social. I de segur que s'haguera pogut mantindre una conversa normal; si és que hi ha algun mínim de trellat en eixos cervellets de canari, clar.

Jo recorde haver anat alguna vegada a algun pub del rotllo i estar allí alguns nazis que havien anat amb ganes de bronca, treure'ls pacíficament del lloc, i després estar discutint (civilitzadament) fora i tal. M'imagine en quin pla degueren anar els moniatos eixos per Gandia pa que acabaren cardant-los a base de bé.

Desconnectat

 

#7 05-10-2009 19:29:59

PALAMOS
Membre

Re: Algú sap alguna cosa sobre...

El problema de la brega és que al calp aquest que li van partir les gambes ara te dues opcions: La més lògica i que mereixeria donar-li una abraçada, és que se'n oblides d'encaminar la seva vida en la foscor de l'ignorància i a partir d'ara oblidar-se de seguir exercint de nasi. Però l'altra opció, que és la que escolleixen els covards, és fer-ho pagar a algú que no en te cap culpa, com podria ser un xiquet feble que enganxi algun dia a soles per ahi...En fi res es perfecte, però que es decanti per la primera opció.smile

però m'has fet pensar i la veritat és que el "creck" de els seus fèmurs potser és obra divina d'haver llençat una pedrada, escudat en la policia que va ocasionar un altre "creck" al nas de la malaguanyada Maite Peiró.

Maite, desde aqui el meu suport si llegeixes això, Gandia t'hauria d'alçar un monument. La teva fortalesa hauria de ser exemple per a molt feixistes de que son collons i que son OLIVETES.

Última edició per PALAMOS (05-10-2009 19:35:27)


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#8 06-10-2009 00:39:36

Re: Algú sap alguna cosa sobre...

Palamós, això del monument a Maite Peiró és una molt bona idea.
A vore si s'anima la classe política a fer-ne alguna cosa.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#9 06-10-2009 10:38:34

PALAMOS
Membre

Re: Algú sap alguna cosa sobre...

Gandia te televisió local? Perque si en algun programa de debat o concurs s'obrís la línea perque participin teleespectadors es podria trucar i fer així la demanda..


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#10 08-10-2009 20:09:27

grau_gandia
Membre

Re: Algú sap alguna cosa sobre...

Si, tenim gandia televisió, però no crec que facen programes d'aquest tipus. No la mire molt, ja que no estan al TDT. Salut


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#11 08-10-2009 22:26:47

PALAMOS
Membre

Re: Algú sap alguna cosa sobre...

Ok, llàstima, perque seria un bon cop d'efecte, quasi imposible de contrarestar en directe, i jo mateix m'ofereixo com a voluntari...clar que jo, menys agafo la senyal de Gandia televisió yikes


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#12 11-10-2009 19:53:53

Re: Algú sap alguna cosa sobre...

Doncs jo no m'enterat de ninguna agresió, a voltes si que els han cascat, però esta volta ho dubte. Solen camuflar-se molt be, mentre que nosaltres mostrem els nostres símbols sense cap por.

Gandia des de sempre ha sigut antiblavera, per molt que vulguen portar gent de la capital per fer manifestacions i fer vore que son tots de Gandia.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.