#1 09-09-2009 00:08:10

ralph
Membre

TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

El tancament o intent de tancament dels diferents repetidors dels canals de TVC al País Valencià no ha pogut fer-se en una època millor per als interesos de quins l'han promogut, i en la meua opinió, amb tot coneixement i intenció. Vull dir, que fent que els canals no estiguen durant l'etapa d'adaptació de les instal·lacions comunitàries a la TDT, s'asseguren que aquests canals no estiguen presents a les llars valencianes encara que tornaren a emetre. Perquè les cases no tindran el filtre corresponent al canal, o la centraleta programada segons el cas. Així, el colp és mestre, i demostra quina voluntat tenen de que els canals de la TVC es vegen ací: CAP. La situació creada amb aquest tancament és, doncs, més greu que si fora només temporal: es farà gairebé permanent a moltes llars,  inclús en cas de tornada. Colp mestre, repetisc. I d'aquesta situació es deriva una forta necessitat, ara més que mai, d'assegurar el futur comú de les telecomunicacions en la nostra llengua.

Per això, cal que el major nombre de gent signe a favor de la iniciativa legislativa, que acaba de ser presentada definitivament: http://www.acpv.cat/php/noticia.php?id_ … mp;sessio=

Si vos es presenta l'oportunitat, signeu! Hem de guanyar!

Desconnectat

 

#2 09-09-2009 03:32:23

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

Jo ja tinc els fulls per recollir firmes per la campanya "Televisió sense fronteres", Ralph. Aniré contant el problema de censura feixista als mitjans en la nostra llengua.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#3 09-09-2009 10:18:27

PALAMOS
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

Ben fet gent! Jo desde aqui passaré l'enllaç a totes les persones que conec...hem de retornar al PV allò que més por els hi fa als dolents: L'informació, la veritat. Fa anys el país valencià ja va fer un esforç amb els repetidors. La generalitat de catalunya ha de fotre mà definitivament en aquest embolic. I el malaguanyat zapatero i el camps aribar a un acord pel canal multiplex extra, malgrat ser del PP quasi tot el país valencià


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#4 09-09-2009 18:08:43

almogaver
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

No s'ha aconseguirà res, el fatxes de sempre més els encoberts que són més perillosos, no ho permetran, aquí a la meva població ja s'ha deixat de veure el canal 33, a la tv3, ja li resta poc, i els partits d'esquerra no saben, no contestan!, el desenllaç és ben clar, tots aquelles que vàrem possar els diners suficients per a pagar els repetidors per fer possible la vissió, ens quedarem amb dos pams de naços, i tot l'esforç què va fer ACPV, s'ha quedat en no res, només dessitjaria una cosa: "que es mori aquell que va naixer malalt" CANAL POU, així podriem començar de nou, "si és possible!".

Desconnectat

 

#5 09-09-2009 18:41:06

PALAMOS
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

Va almogàver, menys pessimisme....la següent acció que hauria de fer ACPV és , lògicament amb calers de la gene catalana posar parabòliques comunes als pobles. Clar que en quant a les subvencions d'aqui dalt....ha cambiat molt el context social i polític al PV desde aleshores...


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#6 10-09-2009 03:13:26

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

La solució de les parabòliques és la que s'hauria d'adoptar si falla tota la resta d'iniciatives. Seria un cas semblant als canals occidentals que se sintonitzen via satèl·lit als països amb governs islamistes amb censura. Com veieu, no disten gaire del PP-PSOE.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#7 10-09-2009 11:33:10

PALAMOS
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

jajaja sí el símil és totalment equiparable i real...tant que ens diuen talibans algunes llebgues brutes a nosaltres....XD


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#8 13-09-2009 22:53:41

granota
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

Algú me pot dir com jo, ciutadà corrent puc firmar per defensar tv3 al nostre país?  Gràcies

Desconnectat

 

#9 15-09-2009 00:02:48

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

Per firmar, Granota, ja aniria a algun Casal Jaume Primer de la teua comarca, i preguntaria per la campanya, cridaria per telèfon a ACPV per preguntar-ho.
Segurament per a la diada del Nou d'Octubre, munten alguna parada per recollir firmes. Si m'assabente d'alguna cosa, ja t'ho comentaré a este fil.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#10 18-09-2009 16:10:51

DK-PV
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

En el Casal Jaume Primer d´Alcoi ja es pot anar a signar!!!!!!!!.. Per tant tots a signar, a portar els amics, els germans, el companys de treball, els pares, la iaia... al vostre Casal més proxim.

Desconnectat

 

#11 19-09-2009 18:09:06

almogaver
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

Aquí a la Plana Baixa, ja se l'han carregat, si només es podia veure la TV3, ara ja ni això, esteu ben segurs què hi ha campanya de signatures al respecte?, si us plau, comfirmeu-m'ho.

Desconnectat

 

#12 20-09-2009 02:59:04

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

Almogàver: La campanya de signatures si que està en marxa. De fet ja tinc fulls per signar. Llegeix-te l'enllaç:

http://www.televisiosensefronteres.cat/

Si creus que pots recollir moltes signatures et pots fer "fedatari" i t'enviaran per correu fulls per signar.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#13 20-09-2009 22:28:50

puka
Administrador

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

Si algú vol recollir o està ja recollint signatures a Elx que es pose en contacte amb mi.

Desconnectat

 

#14 23-09-2009 22:22:16

mediterràni
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

almogaver, com que a la plana baixa no es pot vore? jo veig els 4 canals catalans pel tdt, encara que de vegades falla la senyal, però quasi sempre es veuen be. així i tot em mouré per a continuar veient-los i que tornen allà on ja no puguen.

Última edició per mediterràni (23-09-2009 22:23:33)

Desconnectat

 

#15 24-09-2009 14:22:35

mediterràni
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

estic pensant en fer-me fedatari però voldria que em resolguereu alguns dubtes:

La I.L.P. es per a que la televisió valenciana, balear i catalana es puguen vore en tot el territori dels Països Catalans?

que açò siga possible depen únicament de que la I.L.P. tinga exit?

si no prosperés la I.L.P. deixariem de vore TV3 al País Valencià? es a dir, és la última esperança?

que diu exactament la sentència que, segons els blavers, ha declarat il.legals les emisions de tv3 al País Valencià?

Desconnectat

 

#16 24-09-2009 20:28:50

almogaver
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

Haig de rectificar, es torna a veure la TV3 i el 33, de nou, després de la tormenta s'ha tornat a veure, però quan fa 15 dies vaig veure  que no era així, és per això que ho vaig dir, no cal la TDT, es veu en l'analògica, però això és només temporal, ja veurem quant dura?.

Desconnectat

 

#17 20-10-2009 20:58:37

ralph
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

Ja ho he posat en altre fil, però, a la Universitat d'Alacant, arrepleguen signatures a l'entrada de la Biblioteca General i pels camins més amples, aprofiteu l'ocasió que el termini no és llarg!

Desconnectat

 

#18 20-10-2009 23:04:36

PALAMOS
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

Jo ja m'he fet fedetari!!!!!! M'hi va animar un noi de la campanya a la plaça sant jaume de Barcelona. De moment en porto 23 en un dia, gràcies a molta gent del meu treball, animeu-vos! si no ho fem nosaltres...qui ho farà?¿


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#19 21-10-2009 23:01:40

ralph
Membre

Re: TV3 al PV: acabades les vacances, torna l'acció!

He parlat en un altre fil, us remet a ell perquè és importantíssim: http://www.antiblavers.info/forum/viewt … 364#p20364

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.