• Inici
  •  » Campanyes
  •  » Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

#1 07-08-2009 15:49:58

MoRe
Membre

Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Video sobre la ofensiva de alcaldes y alcaldesas del Partido Popular contra una de las señas de identidad del pueblo valenciano: La denominación legítima de nuestro territorio, la denominación de "País Valencià".

La alcaldesa de la localidad valenciana de Torrent decide cambiar el nombre de la avenida principal del pueblo en contra de la voluntad mayoritaria de los ciudadanos (Pucherazo monumental incluido).

http://www.youtube.com/watch?v=-It9fiN9_KU

Desconnectat

 

#2 07-08-2009 19:49:03

almogaver
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Sense comentaris...

Desconnectat

 

#3 08-08-2009 18:35:43

grau_gandia
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

El que més ràbia dona es que li hagen dedicat tan sols 20 segons a l'assumpte. madmadmad


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#4 10-08-2009 12:12:26

PALAMOS
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

ja veus el que cambia unes plaquetes de metall, al cor de tothom, si és que és així, aquestes avingudes sempre seràn País valencià-


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#5 28-08-2009 12:51:07

Eldamar
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Hola sóc nou en aquesta pàgina, per a mi sempre serà País valencià i no Comunitat Valenciana.


Salutacions!

Desconnectat

 

#6 28-08-2009 15:20:05

PALAMOS
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Bones eldamar! D'on surts company? smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#7 28-08-2009 16:18:55

Eldamar
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Vaig nàixer a Barcelona, però als tres mesos me'n vaig anar a viure a L'alfàs del pi(l'albir) i tu? d'on ets?

Desconnectat

 

#8 28-08-2009 19:12:28

PALAMOS
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

jaja que bó, jo quasi al revés, però sense neixer al PV. XD.. Soc de Palamós, Girona.
Els colons anomenen "Alfaz del pi" al teu poble...que extrany que no posèssin "del pino" ja posats. Benvingut, ara en ser estiu la veritat es que està força mort el fòrum, però durant l'any i tan bonament podem, fem campanyes que en menor o major mesura toquen els collonets als blaveros. Un de més!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#9 29-08-2009 18:39:33

grau_gandia
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Benvingut company, encara que el fòrum està quiet, ara que s'acosten els correllengües i demés coses veuràs com s'anima un poc açò xD. Saluts


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#10 30-08-2009 00:02:35

PALAMOS
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Sí grau-gandia i desitjo també que no voli cap pedra, tot i que si així ha de ser i no hi ha més remei, per gràcia divina caigui a la testa d'un blavero. Maleïts assassins.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#11 31-08-2009 17:46:15

Eldamar
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Moltes gràcies per la benvolguda! encara s'ha de fer molt en el país valencià i anar desmuntat totes les mentides que han hagut en 30 anys.

Salutacions!!

Desconnectat

 

#12 01-09-2009 17:12:18

MoRe
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Jo també et done la benvinguda Endamar, espere que el fórum vaja animant-se progresivament i pugam aprendre més coses tots plegats.
________________________

Bé, al que anava:

Un company m'ha passat hui l'enllaç d'una enquesta realitzada al diari Las Provincias sobre si és necessari o no el canvi de nom de l'Avinguda País Valencià de Torrent. Per a qui vulga participar:

http://www.lasprovincias.es/valencia/local/horta/

De moment, com era previsible, guanya per golejada el SÍ.

Qué podriem esperar d'un diari que poc menys va justificar en el seu moment l'assassinat de Guillem Agulló?

Doncs això, qui vulga participar-hi que ho faça.

Desconnectat

 

#13 08-09-2009 21:13:49

Silvestre
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Hola.
Sóc de Paterna i, encara que ja no hi visc, hi vaig cada dia perquè és allí on tinc la meua feina (o faena, com vulgueu). Ací, a Paterna, l'Ajuntament (o Ayuntamiento, més aviat) ha decidit canviar el nom de l'Avinguda del País Valencià per tal que "muchos ciudadanos no se sientan ofendidos·.
Un com jo, que vaig aprendre català (o valencià, vaja) allà pels vint-i-pocs anys (sóc de família manxega) i que tenia un munt d'il·lusions per veure recuperada la llengua, la toponímia, la cultura, la història... del meu poble, podeu imaginar fins a quin punt em trobe decebut. No sé si tenim la batalla perduda, però ho sembla. De moment els més interessats a aprendre a parlar valencià (a Paterna, s'entén) són els immigrants de l'Europa Oriental, fonamentalment romanesos i ucraïnesos. Per a ells i elles una abraçada.

Desconnectat

 

#14 09-09-2009 03:28:26

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Benvinguts al fòrum, Eldamar i Silvestre.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#15 09-09-2009 10:12:02

PALAMOS
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

cert això que dius, silvestre, els romanesos que jo conec (no parlo de gitanos) s'esforçen bastant per parlar català. Em vaig assabentar que el romanés te no se si varis centenars de mots iguals al català/ valencià.
Jo crec que les associacions de joves dels pobles afectats ni que sigui podrien demanar a l'ajuntament que degut a la denominació històrica i sentimental que tenia de "av.país valencià" hauríen de deixar posar a principi i final de carrer un rètol on s'advertís del nom originari i popular de l'avinguda, per respectar-ho i de pas evitar confusions als transportistes.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#16 09-09-2009 18:22:02

almogaver
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Això per desgràcia estava cantat, ja són pocs els municipis que continúen mantenint la nostra denominació, en molts d'ells perquè encara hi governa el pspv, però, quant ens durarà això?, jo hi vaig viure a un poble petit i un poc fatxorro en tots els sentits, doncs be, dic això, perquè des del premer dia de tenir una avinguda nova no li van possar el nom, va tardar quasi 3 anys en tenir-lo, i eixe va ser el de "CV" directament, supose que aquest cas el company "Xilxeiro" ho coneixerà.
Però això què diu el batle de Paterna, és el mateix què va dir el President del Consell del País Valencià al govern pre-Autonòmic amb la reial senyera, "per a no ofendre a ningú", i ja veieu el que ha passat.
Per cert Silvestre t'haig de donar l'enhorabona, per ser d'origen manxec, parlar i escriure Català i sentir com a propia aquesta terra què tants desgavellos ens fa, jo també soc Manxeg, i des de ben petit he tingut el sentiment d'estima a aquesta terra, per això vaig fer el mateix que tú, però un grapat d'anys abans.

Desconnectat

 

#17 09-09-2009 18:38:37

PALAMOS
Membre

Re: Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

sí, enhorabona


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Campanyes
  •  » Av. del País Valencià - La historia de un pucherazo

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.