#1 26-08-2006 19:14:33

Webmestre1
Equip

Denunciem les pintades blaveres

Segons el Codi Penal espanyol, una pintada és punible.

Com els blavers no coneixen altre mitjà d'expressió, solen recòrrer a les pintades.

Des d'ací vos animem a que denuncieu totes les pintades blaveres que veieu, i per favor, intenteu donar la seua ubicació més exacta possible. Llavors estudiarem la seua possible denúncia a les autoritats.

En un futur, podem organitzar fins i tot brigades de neteja de pintades blaveres.

I en qualsevol cas, si altra gent veu on són aquestes pintades, pot netejar-les també.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 28-08-2006 09:09:31

meco
Membre

Re: Denunciem les pintades blaveres

¡Hola! m'he registrat al vore aquest tema per a dir-vos que en La Patacona (Alboraia) en l'escola què esta al costa mateix de la platja hi ha una gran pintada que fica : FORA CATALÀ DELS COLEGES ...VOLEM IDIOMA VALENCIÀ i la signatura de R.V i VINATEA amb una senyera coronada al costat.

Es una pintada que fa molt de mal perquè esta just al costat del parking de la platja, es molt gran, i la veu moltissima gent. Curiosament (o no) al costat esta l'edifici de turisme de l'ajuntament, i altra vegada curiosament (o no) el retol del edifici fica "Ajuntament d'Alboraya" , i sempre hi ha policia.

Desconnectat

 

#3 28-08-2006 13:23:55

Maulet2
Membre

Re: Denunciem les pintades blaveres

L'altre dia vaig vore una amb el clàssic "som valencians, mai catalans". Com no, està signada per les JJGAV, que no té un altre repertori, i com tenen tant de cervell i tanta sensibilitat, no sel's va ocórrer altra cosa que fer la pintada en els murs d'un cementeri, el del Cabanyal, a la ciutat de València. Concretament es troba en la part de darrere, la que dóna a l'Avinguda dels Tarongers. També és visible per a molta gent, ja que es veu fàcilment des del tramvia que passa per l'avinguda.

Última edició per Maulet2 (28-08-2006 15:57:48)


Terra, treball, cultura, sentiment: paraules mortes per la sobèrbia del poder

Desconnectat

 

#4 29-08-2006 21:51:56

Webmestre1
Equip

Re: Denunciem les pintades blaveres

Gràcies amics. Ja han estat denunciades.

I ja sabeu, amics, si la justícia espanyola no fa cas, recorrerem a la justícia europea, que sí que és eficient i taxativa.

Mentrestant, qui sap, potser algú vaja a netejar eixes pintades.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#5 04-09-2006 19:13:18

roquet
Membre

Re: Denunciem les pintades blaveres

pos han fet una pinta al meu poble (deltebre), l'han fet en plan "burla" de la que hi ha a escassos 50 metres

la pintada que fan burla se tracata d'una de JERC-Ebre. i posa "JÓVENS DEFENSEM LA TERRA!", potser los va sobtar vore un  jóvens. i no van ralllar-la ni res. a més porta una estelada, mapa dels PPCC. un nus contra el transvasament i un molí de vent amb el simbol de prohibit a sobre.

la seua pintada és una blavera, un moli i una espècie de canonada tirant aigua (se suposa) perquè un rectangle blau ....

Desconnectat

 

#6 11-09-2006 22:46:23

Webmestre1
Equip

Re: Denunciem les pintades blaveres

Per cert, que m'han comentat que la pintada en les parets del cementiri del Cabanyal ja ha estat rectificada.

Gràcies, companys.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#7 12-09-2006 23:38:12

Santjordi
Equip

Re: Denunciem les pintades blaveres

Algú té notícies sobre les activitats de la discoteca Masia que crec que està en terme de Picassent ? Em crida l'atenció la profusió de simbologia feixista associada al nom d'aquesta discoteca.

Desconnectat

 

#8 14-09-2006 15:37:24

trabassa
Membre

Re: Denunciem les pintades blaveres

A Meliana i Cases de Bàrcena ja fa temps que van apareixer diverses pintades blaveres. En concret, anant de Meliana cap a València per l’antiga carretera de Barcelona, abans d’arribar a la rotonda de les cases de bàrcena, a unes cases que hi ha a l’esquerra de la carretera posa “Mosatros som valencias. Bloc i ERC = merda”. Encara que està un poc rectificada i damunt de “valencians” han posat “catalans”, però està en roig i no es veu quasi. Per la mateixa carretera, mes avant hi ha una que posa “El futur es la “coaliçio” valenciana”. Coaliçio està escrit així, no m’ho he inventat jo. També hi ha una altra insultant al Bloc i ERC per la mateixa zona i a l’estació de Meliana també hi ha una que posa alguna cosa dels catalanistes. Pareix ser que a Meliana des que van obrir una seu de coalició valenciana, els blavers van molt xulos per ahí. Jo ja he vist pel poble a dos inútils amb la samarreta de les joventuts del GAV. I un es fàcil de reconeixer per que la seua família te un bar-restaurant a Meliana.

Desconnectat

 

#9 14-09-2006 19:11:42

Joan_1707
Membre

Re: Denunciem les pintades blaveres

Doncs si son de la PJV es molt dificil que siguen de gent de coalicio perque com ja sabem tots, Coalicio i nacionalisme (si no es espanyol) com a que no.
Aixi que son d'uns o son dels altres (o dels dos pero per separat, que tambe pot ser)

Desconnectat

 

#10 14-09-2006 21:45:28

Webmestre1
Equip

Re: Denunciem les pintades blaveres

A veure Joan_1707, els de la PJV són blavers autèntics, i dubte molt del seu nacionalisme. D'altra banda, amb un president tan impresentable com Alejandro Esteve, un dels assaltants del Casal Jaume I de Russafa en 2003, no poden pretendre gran cosa.

I en CV, com la mitjana d'edat supera els 60 anys, és de tots sabut que no hi ha joventuts. Per tant, les úniques joventuts que de moment tenen són, precisament, eixos de la PJV i, com no, les JJGAV.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#11 14-09-2006 21:49:16

Webmestre1
Equip

Re: Denunciem les pintades blaveres

Per a Trabassa:

Sí eixes pintades també les he vistes jo. Ves per on, en l'antiga...Carretera de Barcelona!!! (deu ser  un trauma per als blavers que eixa carretera tinga eixe nom tradicional).

Algunes, com dius, estan rectificades ja.

Respecte a Meliana, sí que sembla que hi ha un nucli de CV en eixe poble. He sentit que des d'eixe poble han intentat expandir-se cap a altres.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#12 14-09-2006 21:57:11

Joan_1707
Membre

Re: Denunciem les pintades blaveres

El president de la PJV ja no es Alejandro Esteve.
I el nacionalisme dels de la PJV jo no el pose en dubte, sols que el seu nacionalisme es de "arros, peineta i taroncher" xDDD
Sols hi ha que veure el que passa l'ultim 9 d'Octubre com se insultaven els del GAV i la PJV (els de la PJV diguent feixistes als del GAV i els del GAV diguent "warros catalufos" als de la PJV.

¡Tot un espectacle! jajaja

Desconnectat

 

#13 14-09-2006 22:00:51

Joan_1707
Membre

Re: Denunciem les pintades blaveres

Be i sobre les joventuts no oblidem que tambe tenen a les "joventuts ratpenatistes" o algo aixi i els "jovens nacionalistes" xDDDDD d'Unio Valenciana.

Ah! i els del "Colectiu Cavanilles" (encara que personalment crec que aquestos son la versio "verda" del GAV" i tambe tenen els de "l'esguerda de Gandia" xDD

Tot aço ho se perque hui m'he pegat una volta per un forum blaver i estaven organisant "un sopar de jovens blavencianistes" i estaven diguent els "colectius" (de 6 0 7 persones cada un) que anirien

Última edició per Joan_1707 (14-09-2006 22:01:46)

Desconnectat

 

#14 16-09-2006 11:31:04

burret12
Membre

Re: Denunciem les pintades blaveres

l'altre dia vaig anar a l'universitat de psicologia arreplegar un amic i dins estaven pintades anarques i ocupes tapades per pintades gegants del GAV avui anire tambe a vore si le han llevat


blavers a tomar pel cul!!

Desconnectat

 

#15 16-09-2006 13:16:09

charlie
Membre

Re: Denunciem les pintades blaveres

Al meu barri està ple de pintades blaveres, xo no per gent del barri, sino x gent de Montolivet i de Russafa, que ens tenen a prop i venen a pintar-nos els carrers. Em sembla molt be que als seus barris blavers posen el que vullguen, xo a un barri lluitador i catalanista com el meu no te x que ser tacat x la pintura blava d'aquells ineptes. Amés ells parlen d'imperialisme català, i ells estan tots els dies recordant-nos que es faran amb el nostre barri, que els blavers conqueriran València, etc. Qui es l'imperialista??


Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur.

Desconnectat

 

#16 16-09-2006 14:45:16

Webmestre1
Equip

Re: Denunciem les pintades blaveres

Està molt bé aquest fil.

Està ajudant a localitzar pintades blaveres que en el seu moment poden ser corregides.

Estaria bé també que posàreu fotos, sobre tot si són de pintades agressives o amenaçants. O si no vos aclariu molt, també podeu enviar-les a l'e-mail de la web, que tornem a repetir:

antiblavers_contacte@yahoo.es

D'aquesta manera, les afegiríem a la secció de "violència", i seran en qualsevol cas un material preciós per a il.legalitzar les seues organitzacions.

Endavant!


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#17 07-10-2006 13:26:06

Ximo
Equip

Re: Denunciem les pintades blaveres

Hola amics.
Com ja es costum cap al 9 D'octubre l'ajuntament de Puçol (regidoria de cultura. BLOC) penja dues pancartes amb el penó de la conquesta i amb el lema de "9 d'octubre dia Nacional dels Valencians".
Per tant els blavers Anit  van eixir a despenjar una i l'altra li pintaren una franja blava. No contents amb això es Passejaren pel poble arrancant els cartells del BLOC I d'altra gent com JRPV i Alguns dels Maulets, estos últims tingueren més sort, per que com varèn  eixir anit a Fer l'enganxada no els varèn vore tots els cartells.
La veritat ahir feia gots vore tant de cartell i les pancartes i avui, ja sabeu.

Desconnectat

 

#18 28-12-2006 23:51:15

el jonc
Membre

Re: Denunciem les pintades blaveres

Aquest fil ha de tenir vida pròpia dissortadament, aleshores us encomane l’ajuda de tots per a que si trobeu algun muralet dels energumens digueu-ho ací, si és possible en foto però el més important el lloc exacte on s’hi troba, per poder procedir a les tasques d'eliminació.

S’ha de dir que el procés d'eliminació ja s’ha iniciat, segons les informacions, fins i tot murals nostres tornen a lluir com cal, per això els dos o tres muralets que puguen existir per part d’aquesta gentussa per favor, comuniqueu-ho.

Necessitem la vostra col.laboració. Gràcies de bestreta.


"Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró

Desconnectat

 

#19 29-12-2006 00:42:15

Re: Denunciem les pintades blaveres

BUUUUUUuuuuuuuuuuuf doncs jo n'he vist a valència de muralets... buah! "VLCA LLUITA valenciafreedom.com, PUTA KAKALUÑA"(lluita contra que? contra catalunya no? jajajaja que ens està envaint i espanya, no ens envaeix, ens ajuda) i senyeres coronades als costats, "CATALANS GO HOME JJGAV" aquesta ja li han fet una estelada al damunt big_smile... i moltes més
En canvi ací han detingut a 13 independentistes tan sols per protestar

Última edició per Gandia1707-2007 (29-12-2006 00:43:51)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#20 29-12-2006 10:28:09

el jonc
Membre

Re: Denunciem les pintades blaveres

Doncs això mateix eixos dos o tres muralets dels energumens antivalencians han de ser eliminats pels valencians, aleshores, amic Gandia ens agradaria saber ja que tu els has detectat ens proporcionares el llocs amb exactitud per procedir a la seua eliminació.

Necessitem la vostra col.laboració i més concreció en la informació.

Salutacions


"Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.