#1 12-06-2009 21:12:14

golet
Membre

Tremenda la Uiquipedia xDDDD

Ara, la gran i útil uiquipedia (la dels blaverets), ja té vora 5000 articles. Oooh ooooooooohhhh!!! (com diria Xavi Castillo).

M'havia sorprés que hagueren escrit tant darrerament (bé, no tenen massa a dir...), però és que, si cliques en "articul a l'asar" (sic), la gran majoria de vegades t'ixen articles referents a un any en concret, on no diu RES de RES!!! S'han dedicat a crear molts articles per a fardar, però estan tots buits, hahahahahahahaha!!! O un de Mozart que diu que va ser un compositor clàssic, i au, res més.

Mare de Déu, estan tocant fondo ja a una velocitat tremenda, pretenen enganyar-se a ells mateixos i ni això saben fer.

Desconnectat

 

#2 13-06-2009 00:37:36

DK-PV
Membre

Re: Tremenda la Uiquipedia xDDDD

Si he començat a dir paraules a l´atzar i la gran majoria no apreixien: molusc,casa, Sigmun Froid, malaltia, avio, ....
i perque no he començat la recerca de terminologia cientifica, llavors si que no trobaria res.
El que m´ha fet mes gracia es que a Andorra segons la "uiquipedia" parlen català. ¿???!!! Pero si moltes vegades els he sentit dir a la frekweb que segons ells a Andorra parlen "Andorrà"!?!!! Es veu que algu a copiat l´article de la wiki castellana fil per randa o es que algun blaveret ha passat de primaria al batxiller, jejejeje

Desconnectat

 

#3 13-06-2009 10:31:16

Re: Tremenda la Uiquipedia xDDDD

A mi el que m'ha impactat de veritat son la subjectivitat tremenda que usen als seus "articuls", com "invasors catalanistes", "imperialisme català" etc etc.

Es veu que els burros no saben que tot diccionari, tota enciclopèdia i tot diari ha de ser objectiu.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#4 13-06-2009 13:46:31

PALAMOS
Membre

Re: Tremenda la Uiquipedia xDDDD

Qualsevol persona, prèvia inscripció, pot escriure articles a la uikipèdia??


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#5 14-06-2009 11:26:39

golet
Membre

Re: Tremenda la Uiquipedia xDDDD

M'imagine que sí, Palamós, però supose que també tindran els seus censors, com a vf, per a protegir el seu món de l'arribada del trellat i la cordura ;-)

Desconnectat

 

#6 14-06-2009 12:42:04

PALAMOS
Membre

Re: Tremenda la Uiquipedia xDDDD

Ahir vaig conèixer una noia de Gandia, i em va alegrar comprobar que no li sonava de res el gav, el sentandreu, i tota aquesta gentola que es mou per allà baix. L'unica cosa que en destacava es que es parla força valencià per allà i voltants smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#7 14-06-2009 13:55:29

Re: Tremenda la Uiquipedia xDDDD

Clar home.

Esta zona d'ací i les comarques del nord de Castelló pràcticament tot el món parla valencià.
http://img23.imageshack.us/img23/8356/dibujoxek.png


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.