#1 28-01-2009 18:48:59

pujalt
Membre

BLOC o ERPV?

Quin partit d'aquests dos (suposadament catalanistes) cregueu que ens defen millor com a poble (em refereixo com a unitat nacional de PPCC).

Yo crec que ERPV. I vosaltres?

Desconnectat

 

#2 28-01-2009 19:16:07

DK-PV
Membre

Re: BLOC o ERPV?

Jo crec que el Bloc encara que te molts votans que saben el que volen, els seus caps de llista no volen utilitzar un missatge que sone a catalanista per atraure mes sectors de votans sobretot a la ciutat de Valencia on pitjor es veu la veu del nort.
Jo crec que el ERPV defensa més el missatge d´uns PPCC pero aquest partit sembla mes una seu d´ERC per tant es veu massa llunya per molts Valencians.
Al final he de dir que com molta gent, jo en les eleccions acabe votan a Esquerra Unida, perque es l´únic que te alguna representacio parlamentaria (i no molta degut a l´alt umbral de representacio parlamentaria que ni hi ha ara mateix al Pais Valencià.) i encara que busque  més un estat federal (cosa que en la meua opinio sempre que ens respeten desde Madrid no és un idea tan roina). El que no m´agrada EU es que esta massa dominada pel Partit Comunista i cosa que l´encasilla massa i ens fa dubtar a la gent que som d´esquerres pero no comunistes.

Desconnectat

 

#3 28-01-2009 20:31:45

Webmestre
Administrador

Re: BLOC o ERPV?

Pujalt, has escric "yo" i parles de "Gran Catalunya" (terme que ací ningú utilitza)...Ara sí que crec sincerament que ets un troll blavers, com alguns han dit.

Què en penseu?

Pujalt, si tens alguna cosa a dir, defensa't.

Desconnectat

 

#4 28-01-2009 20:44:57

La Tuna Punk
Membre

Re: BLOC o ERPV?

si webmestre,aquest fa molta olor...


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#5 28-01-2009 20:54:11

pujalt
Membre

Re: BLOC o ERPV?

Bé, crec que una falta d'ortografia la pot tindre qualsevol persona, a més no se a que ve aquesta nova acusació de blaver, he vist en aquest mateix fil paraules com "Valencia" (sense accent) nort (terme utilitzat pels balvers, és NORD), Pais (duu accent), faltes d'accents... També he de dir que el meu aprenentatge del català no a estat com el de la majoria de vosaltres (jo no el he aprés al col.legi...) Escriure amb més cura la pròxima vegada.

Desconnectat

 

#6 29-01-2009 00:13:34

Re: BLOC o ERPV?

Que no cola home, és un blaverot, ho ha deixat clar amb l'ultim missatge, però que li anem a fer.

A mi sincerament, no m'agrada que s'utilitze el terme de la Gran Catalunya, aixina que per respecte cap a mi et demanaré ("demanaré"... et demane, no t'obligue) que no l'utilitzes.



No entreu en la seua merda de divisió, no contesteu al post com a ell li agradaria, només vol muntar bulla; jo per mi tancava el post ja.

http://www.panaryan.com/forum/images/smilies/DontFeedTheTroll.jpg


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#7 29-01-2009 10:53:05

PALAMOS
Membre

Re: BLOC o ERPV?

Tranqui gandia 1707, en Pujalt quan es refereix a la Gran Catalunya es referia també a l'esplendorosa Mallorca i el magnífic País Valencià, oi??
XD XD XD XD XD


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#8 29-01-2009 11:34:59

Re: BLOC o ERPV?

Si cadascú que diga el que vulga, però a mi no m'agrada que se li diga la Gran Catalunya, que vols que faça; només li he demanat que no l'utilitze, no l'he obligat, que utilitze qualsevol dels altres noms.

El terme Gran Catalunya no l'utilitza ningú, sigam sincers, els únics que ho fan son els trolls i els provocadors (normalment blaveros que volen desprestigiar l'independentisme).

http://www.panaryan.com/forum/images/smilies/DontFeedTheTroll.jpg


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#9 29-01-2009 14:47:07

almogaver
Membre

Re: BLOC o ERPV?

Potser tingués raó, Gandia 1707, però posats a mal escriure deuriem de demonitzar a més d'un en aquest fòrum, se'n doneu de molt catalanistes i escribiu d'aquella manera més blavera o pepera, per altre costat cadascú crec què pot anomenar les coses a la seva manera, sempre i quan estiguen dins d'un contetx raonable, el què deuries de preguntar-li aquest home és, què enten ell per "gran catalunya"?, i què ens ho esplique, però no de marcar-lo de blaver així de bones a primeres. A mi no m'ha escandalitzat, però si voldria saber a què es refereix?

Desconnectat

 

#10 29-01-2009 15:23:14

grau_gandia
Membre

Re: BLOC o ERPV?

Sincerament, almogàver, que es impossible no fer alguna xicoteta falta d'ortografia escrivint missatges als fòrums ( "escribiu" jo diría que va en "v" wink) No pretenc recriminar-te; pot passar.

Però es que hi ha gent que s'ha acostumat a escriure mal al fòrum blaver i quan escriuen "trollades" per ací es nota molt. I ja us ho dia jo que aquest pujal era un troll! "Divide i vencerás", no?


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#11 29-01-2009 15:44:18

Re: BLOC o ERPV?

A vore, senyor almogàver, el pujalt este no es blaver per escriure malament (jo mateix, a voltes escric malament aposta o sense voler), ni per utilitzar el terme Gran Catalunya, el tio este es blaver (segons el meu criteri) per les barbaritats que ha dit:

-Per crear un post només per a discutir, saben com estan les coses, i sabent que pot crear una muntanya d'un granet d'arena.
-Per complir els tòpics blavers (que si l'Avui es el nostre diari, que si la Gran Catalunya, que si Pompeu Fabra, que si l'eliminació de la Càtedra de Filologia Valenciana (:S:S:S:S)...).

Ha escrit 3 missatges, i els 3 tenia merderaes per calfar l'ambient, i als 3 tenia burrades típiques d'un retardat blaver.
Si no ho veus, es que et falta una miqueta de vista, és un blavero que ha vingut a donar per sac i prou.

Hi han alguns que venen i saben dissimular, hi ha d'altres que se'ls veu el plumero a 3 kilòmetres de distància.

Jo vote per banejar el troll, no per que siga blaver, si no per que es pensa que som tontos, i això es una falta de respecte cap a tos els usuaris del fòrum.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#12 29-01-2009 15:54:10

VLC_CAT
Membre

Re: BLOC o ERPV?

almogaver....
Mira't el teu missatge abans de recriminar les faltes ortogràfiques d'un altre.

Desconnectat

 

#13 29-01-2009 19:12:26

UPV96
Membre

Re: BLOC o ERPV?

Efectivament el post és tendenciós. Per simplista. La resposta per a mi és obvia, es pot trobar en un altre post i ben raonat, però no és tracta de blanc o negre. Jo tampoc acabe de calar al tal pujalt i per això no entre al tema. Crec que és un troll però també crec en la presumpció d'innocència. Estic dubtós.

Només diré que efectivament el terme "Gran Catalunya" no és utilitzat actualment per cap catalanista. Els partidaris d'un nom més unitari que el plural "Països Catalans" aboguen pel terme Catalunya. "És molt senzill digueu-li Catalunya"  de Josep Guia i "Qüestió de noms" de Joan Fuster apostaven per això, però fins i tot el Fuster opinava que Països Catalans havia arrelat força i calia aprofitar-ho.

De totes maneres i si és blaver, dixeu-lo que vaja entrant a vore si se li apega algo...

Última edició per UPV96 (29-01-2009 19:15:04)

Desconnectat

 

#14 29-01-2009 19:56:31

PALAMOS
Membre

Re: BLOC o ERPV?

El que està clar es que aquest Pujalt s'ho deu estar passant d'alló més bé!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#15 29-01-2009 20:03:21

PALAMOS
Membre

Re: BLOC o ERPV?

Almogàver tio, no fotem! Que escribim com els peperos o els blavers! Si us plau...que m'estaves caient bé. Suposo que ho has dit per dir, perquè ni un pepero ni un blaver tindria energia per estar escribint aqui cada setmana.

PROPOSO CAMBIAR EL NOM D'AQUEST FIL:

"BLOC, ERPV, CAJEI, CUP, o COAGULACIÓ VALENCIANA?"

Jo em quedo amb els primers SENS DUBTE.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#16 29-01-2009 20:16:15

Re: BLOC o ERPV?

Jo hem quede amb la meua "Santa Germandat Valenciana de la Bandera Negra" big_smile


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#17 29-01-2009 21:27:00

La Tuna Punk
Membre

Re: BLOC o ERPV?

PALAMÓS, com es nota per qui has ficat CAJEI...jajajaj wink


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#18 30-01-2009 01:21:43

Curial
Membre

Re: BLOC o ERPV?

Ja ho vaig dir jo eh... és que no falle una! Curial, caça-blavers! M'han de tindre una angoixa en els seus forums... A la pròxima vos lleve a les xicones blavers! cool  (no, és broma, son molt llejes que ja hem vist tots les fotos).


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#19 30-01-2009 01:25:38

Curial
Membre

Re: BLOC o ERPV?

Potser tingués raó, Gandia 1707, però posats a mal escriure deuriem de demonitzar a més d'un en aquest fòrum, se'n doneu de molt catalanistes i escribiu d'aquella manera més blavera o pepera, per altre costat cadascú crec què pot anomenar les coses a la seva manera, sempre i quan estiguen dins d'un contetx raonable, el què deuries de preguntar-li aquest home és, què enten ell per "gran catalunya"?, i què ens ho esplique, però no de marcar-lo de blaver així de bones a primeres. A mi no m'ha escandalitzat, però si voldria saber a què es refereix?

Mira, no se li diu blaver per escriure "yo", sino per l'actitut de confrontació i els missatges amb doble intenció que ha enviat (diguent que si Pompeu Fabra havia "inventat" la llengua comuna com si fora en el seu laboratori, tòpic que els mamons dels blavers no paren de repetir perquè com no els dona la gana de llegir-se un llibre que no siga publicat per les seues editorials, doncs és lo que té).

I a banda d'això, ací tot el mon pot clavar la pota i fer faltes d'ortografia i no vol dir ser blaver ni "pepero" com dius tú, això és una bajocada. Al País Valencià tenim MOLTS obstacles per a poder desenvolupar la vida diaria en la nostra llengua, per a llegir diaris, vore televisió, parlar al carrer en grans ciutats... amb lo qual la inmersió és en castellà i per tant l'ortografia que se'ns queda gravada no és la valenciana. Això afegit a que ha sigut una llengua minoritzada, fa que siga difícil tindre-la completament dominada a un nivell ortogràfic. Per tant no entenc el teu missatge.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#20 30-01-2009 14:53:30

almogaver
Membre

Re: BLOC o ERPV?

Això és la resposta què espera llegir, i no les què fins ara quan una cosa no els cau be, derivem a l'insult i les babaderies de torn, no és que hi haja acusat ningú de escriure com els peperos, no, no he vullgut dir això, si nó que pel fet d'escrieure mal, no es pot acusar ningú de ser blaver, això és el què volia dir, els posts que aquest senyor o com li vullgau dir haja escrit, no els hi he llegit, per tant no puc jutjar-lo, i és clar què tots fem faltes d'ortografia, jo el primer, però almenys intente per damunt de tot no fer-les i encara s'escapen moltes. En quant aquesta persona!, si és de debó un blaver?, i pel que sembla ho deu ser ja què no s'ha dignat a contestar, haig de dir què si ahir no m'havia escandalitzat el terme emprat de "gran catalunya", quan més el llig, més hem recorda a la "esta grande y libre", per tant, millor sera com algú ja dit no seguir-li el joc , però també dir, què no cal recorrer a l'ofensa per estar en desacord amb algú i encara més si és defensen les mateixes idees, i ho dic per alguns què si s'han llegit totes les contestacions, hi haveu recurrit.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.