#1 26-01-2009 20:07:33

PALAMOS
Membre

Diada Antiblavera

Ni que sigui perque últimament està un poc mort aquest fòrum:

He pensat que podriem escollir una diada antiblavera, una data, sigui rememorant un dia de bon record pel País Valencià com també una reivindicació.
Aqui el que estarà més documentat deu ser el webmestre, jo, dies assenyelats per a fer-la em venen al cap la data on es va fer el primer judici ( més o menys seriós) contra Garrulos Anti Valencians.

Aqui a catalunya som una mica massoques i la nostra diada rememora una derrota, ejem, en aquesta linea es podria escollir com a dia-reivindicació la data que va començar la "tala de repetidors catalans" de TV3.

Si se us acudeixen més dies assenyelats aqui els podem debatir.

I en el meu desig, fora la ostia que en aquesta diada cada u de nosaltres, amb les diferents intensitats i formes que varien segons la personalitat de cada u, ens fessim sentir aquell dia, aquella nit; Plasmant amb la veu o les mans la nostra disconformitat amb aquesta vessant tant desgraciada i retorçada que suposa el blaverisme.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#2 26-01-2009 21:33:17

grau_gandia
Membre

Re: Diada Antiblavera

Jo recolce aquesta proposta de l'amic palamós, pense que és una bona idea encara que els donaría un poc massa de protagonisme als blavers... No se, pero per mí sí que es podría fer.wink


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#3 26-01-2009 22:25:19

pujalt
Membre

Re: Diada Antiblavera

Un bon dia podria ser el que Pompeu i Fabra va crear la llengua catalana comú a tota la Gran Catalunya, o el dia en que s'eliminà la Càtedra de Filologia Valenciana...

Desconnectat

 

#4 27-01-2009 01:17:05

Curial
Membre

Re: Diada Antiblavera

A vore pujalt ja sabem que els vostres foros de valenciafrikis.com son una puta merda però si vos avorriu feu el favor de posar-vos a llegir i culturitzar-vos, no d'entrar ací a fer la mà... wink


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#5 27-01-2009 10:09:45

DK-PV
Membre

Re: Diada Antiblavera

El Catala que jo sapiga ja existia pero no es va començar a normalitzar fins la renaixensa, no totes les llengues son com el castellà que es van normalitzar al voltan del segle X.
Magrada les tesis dels blaveros per considerar que es una llengua... segons els la llengua dels lapons, els indis americans, idigenes australians, esquimals,....... no son llengua perque no han tingut un segle d´or i no son nacions perque mai han tingut un estat propi.

Desconnectat

 

#6 27-01-2009 11:11:33

Webmestre
Administrador

Re: Diada Antiblavera

Curial, pujalt crec que no és blaver, en base a altres comentaris que ha fet, i a més escriu correctament...

DK-PV, no és cert que el castellà se normalitzara al s. X. De fet, la llengua catalana medieval era molt més uniforme que la castellana medieval.

Respecte a la proposta en si que fa l'amic Palamós, ja ho aniré pensant, no se m'ocorre res de moment.

Desconnectat

 

#7 27-01-2009 16:10:12

grau_gandia
Membre

Re: Diada Antiblavera

Per cert, no se per què em dóna que aquest pujalt és un troll o algo així. Ho dic per que les poques paraules que ha dit em fan dubtar... "Gran catalunya" - "Catalunya sud" etc.


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#8 27-01-2009 17:51:25

PALAMOS
Membre

Re: Diada Antiblavera

Si eh? podria ser, si pensem malament el tipic que copia i pega a la pagina dels retrassats mentals i diu: mireu que diuen els "warros".
Que dius Pujalt? Pronunciat! smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#9 27-01-2009 17:53:17

PALAMOS
Membre

Re: Diada Antiblavera

En cas de trobar una diada antiblavera m'ofereixo per fer un bon video de difusió a veure si se'ns uneixen "antiblaveristes internacionals" jejeje


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#10 27-01-2009 18:02:56

La Tuna Punk
Membre

Re: Diada Antiblavera

està ben pensat,pero per organitzar aquesta mobilització caldrien molts esforços...assemblees,reforç economic...etc

el pujalt aquest jo crec (a banda la possibilitat que siga un trolaco) que es una mena de ''ERC-33'' (no ho he vist mai,pero com no para de dir ''visca ERC'' i ''Gran Catalunya''...) vaja,o un tipo que és fa pasar per nazi català o un que de deveres es nazi català (que també hi han...xD)


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#11 28-01-2009 15:13:55

grau_gandia
Membre

Re: Diada Antiblavera

Jo crec que palamós l'ha clavada... Segur que si li deiem "oh si, que bona idea, jo opine igual" enseguida ho haurien possat a la seua pàgina. hmm En fi, que han utilitzat la perola per a algo. xD


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#12 28-01-2009 17:41:31

PALAMOS
Membre

Re: Diada Antiblavera

Bé, el tema de les assamblees i tot aixó sona molt bé per fer la diada, però sona una mica massa "professional" ja que molts de nosaltres estem desperdigats al mapa.
Ja que es una feina que es pot fer pensant estirat al llit, m'encantaria que anèssim posant dates importants en la recuperació de la personalitat valenciana davant el blaverisme, vosaltres en debeu saber més.
Animem-nos a trobar un dia especial smile
Vaig aportant les meves dates:
-Primer judici contra nazis antivalencians
-El dia que va neixer aquest portal (per dir algo).
-El dia que el blaverisme va perdre la representació seriosa al Govern valencià (Crec que eren els de UV,no?)
-El dia que li van tirar un pedrot a la testa a aquella regidora a Gandia.

No cal que sigui un dia fatídic per rememorar, repeteixo; Per aixó els catalans ja som els reis, jejeje.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#13 28-01-2009 18:46:32

pujalt
Membre

Re: Diada Antiblavera

Bo crec que us ha molestat i fins i tot alguns usuaris heu entés malament el meu comentari... Simplement ho deia perque són dies en que es va pegar un fort colp a les institucions valencianes. Un altre dia possible podria ser, el dia en que el nostre diari AVUI va fer pública l'intenció del BLOC de retirar tota simbologia blavera del seu partit. Salut i país!

Desconnectat

 

#14 29-01-2009 00:18:14

Re: Diada Antiblavera

Tio, et mereixes un ban inversament proporcional al volum del teu cervell, o siga, un ban grandissim. Per que? per troll, "liante", enmerdador, i blavero-espanyol analfabet que intenta prendre-mos el pèl.

Des de quan "l'Avui" és el nostre diari? es que sou retardats, de veritat, feu llàstima. Damunt no sabeu ni dissimular.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#15 29-01-2009 11:00:28

PALAMOS
Membre

Re: Diada Antiblavera

Be, no hauriem de perdre el fil dels post per un pressumpte troll...mira si es que ho es, que jo no dic res ja, almenys te una mica d-estil i sexpressa amb mes de tres frases fetes jeje


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#16 30-01-2009 19:55:26

PALAMOS
Membre

Re: Diada Antiblavera

Per cert aprofito per recordar que si algun bon antiblaver com sou tots vosaltres (exepte els trolls) algún dia per casualitat passa per Barcelona ciutat o Palamós tindrà suport logístic i rebuda digne de company de batalla, ja sabeu!

PD: Perdó, els antivalencians també s'hi poden passar, si pot ser amb un pot de pintura blava, així comprovaràn els que els hi dura  les mans amb mi rondant pels carrers, jiajiajia.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.