#21 26-12-2006 02:40:11

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

No? Doncs ves a que't veja un metge de les orelles xD, perque mal rebombori es va fer quan la policia en va detindre il·legalment a 2 o a 3 d'els Elx supporters. Si vegueres els fòrums de per ahi, Jove Elx (no en valencià per cert :S) vs Elx supporters, Las banderas vs Herculigans, i Elx vs Hercules.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#22 03-01-2007 02:15:40

xavix5
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Estic d'acord amb taronget amb moltes de les coses que diu respecte del aficionat del VCF. tal vegada per que també sóc "xoto" molt orgullós de ser-ho tot siga dit de pas, no per això deixe de ser nacionalista,defensor de l'unitat linguistica i del paìs,a mi també m'emocionaria vore a mestalla cuatribarrades sense que això fòs portada de tots els diaris,no per que hi foren si no per l'acte  de violència que podrien suposar per part de algunes penyes que hi van. Pense en canvi que el fet de  que el Bloc poguera entrar en les corts podria canviar moltes coses,o no, fins i tot al VCF. son molts els prejudicis que hi ha en contra del per a mi malanomenat catalanisme en gran part pel desconeixement que existeix al ciutadá o aficionat "d'apeu"respecte del que pensem la majoria dels nacionalistes d'esquerres,encara que ja se que no tots.(ja s'en carreguen de confondre i de fer-lo servir inclos devegades inteligentment al catalanisme mes "radical" tot el que poden  i mes als llocs blavers per a crear fobies)Encanvi son molts els que van a mestalla de tot arreu del paìs que pensen com nosaltres,pero que saben que no es poden espresar com els agradaria per por a eixa minoria pero sorollosa inclós jo diria perillosa gent intolerant que tots ja coneguem,Dic lo del Bloc per que encara que ja formen part de governs municipals,no es el mateix que hi fosen a les Corts,es una obietat ja ho se,pero tothom s'adonarien de que no son el "coco",que no es menjen a ningù i que no pretenen fer del paìs una "sucursal" del Principat com justifiquen alguns,I això  crearia pense, en el temps un nacionalisme creixent,seria una bola de neu poc a poc mes gran e imparable.Respecte als que pensen en una idea de paisos catalans com un "tot"i una unitat territorial,tenen la meua simpatia,pero crec amb tot el meu respecte, que al País Valencià no  tenen la cabuda que els agradaria tindre,i que a mi personalment NO m'esborrona,encara que crec que fan,que els que tenim un altre concepte de paìs no avancem com a nosaltres ens agradaria.Quede clar que no els faig responsables de res,pero com deia abans,Hi ha que ho sap aprofitar molt bé per a crear fobies.De tota manera ¿no parlavem de futbol?es nota que soc nou per açi ¿veritat?i tal volta no haja seguit les pautes del fòrum, portaba molt temps sense opinar enlloc.No vos done mes la llanda.Una abraçada per tothom i  bon any.Xavi

Última edició per xavix5 (03-01-2007 02:20:40)

Desconnectat

 

#23 04-01-2007 09:09:56

argentoní
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Hi ha algun jugador del València, Elx, Llevant, Vila-real que sigui nacionalista?  Què serveixi com símbol a la gent jove?

Desconnectat

 

#24 04-01-2007 09:12:20

argentoní
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

A mi em cau bé Albelda, no sé si ho és. A Madrid cau fatal, t'ho garanteixo perquè ho sé.

Desconnectat

 

#25 04-01-2007 10:26:20

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Albelda parla valencià i se li nota quan parla castellà, fa eixa "l" i "ll" tan pronunciada  que fem valencians, catalans i balears.

Última edició per Gandia1707-2007 (04-01-2007 10:27:14)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#26 04-01-2007 15:22:08

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Sóc del mateix poble que ell, i no, no és molt nacionalista que digam...


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#27 04-01-2007 16:30:30

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Ja però parla valencià xD és el que importa, jo crec que no te ni punyetera idea de política.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#28 07-01-2007 13:47:43

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Jejeje, parla valencià "relativament", perque jo encara no el he vist parlant així a cap roda de premsa, ni quan entrena al seu equip. El seu cosí, un amic meu, em va dir que al València parlen castellà entre si inclús els que són valencians. No se si serà veritat, però vegent com es aquest equip, no em semblaría extrany.
Argentoní, dis-me, tu creus que si aparegués un jugador nacionalista o algo així el deixaríen jugar? Lo més segur es que li digueren: "o nos hablas castellano y juegas con la selección, o te vas a la p*** calle". Rectifiqueu-me si no és així.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#29 07-01-2007 14:57:22

Joan_1707
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Albelda es blaver, al menys en quant a bandera i anticatalanisme. I ademes tots l'haureu vist en els anuncis de "marques" que financien el blaverisme o que senten simpatia cap a este moviment.

Desconnectat

 

#30 08-01-2007 14:04:28

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

A vore, quan dieu que es blaver en poques paraules esteu dient que no te ni punyetera idea de política, el blaverisme no existeix, o s'és espanyolista o independentista, i els blavers estan a la primera, i els blavers independentistes no conten perque, damunt que son 4 gats, encara menys que els blavers espanyolistes, son uns incults, no hi ha més volta de fulla.
El que importa d'Albelda es que se li nota l'accent... i al VCF no hi ha molta gent que parle valencià que digam, l'unic que hi havia era (crec, no m'enrecorde si era este) Camarassa que al Zubizarreta li parlava en valencià
I damunt no se com vols que parle valencià, a les rodes de premsa qui fa les preguntes en valencià?

Última edició per Gandia1707-2007 (08-01-2007 14:07:13)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#31 09-01-2007 22:04:56

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Jeje, ens fa falta un periodista deportiu nacionalista, que li pregunte algo al senyor president , avore com li contesta.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#32 10-01-2007 13:09:27

argentoní
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Doncs al Barcelona, Oleguer és un símbol per a molts i és una persona que no únicament opina de futbol, llàstima que no hagi una figura més important, crec q la societat es deixa dur molt pels seus ídols.

Desconnectat

 

#33 10-01-2007 15:23:54

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

massa la veritat. Potser si que ens fa falta un símbol, com ho era abans carrod a catalunya o Otegi a Euskadi. Em refereix-ho més enllà del futbol, clar, perque això se mantoixa una batalla perduda.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#34 10-01-2007 18:39:53

argentoní
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

hahahaha, com saps q en Carod ho ha deixat de ser? Tens aquesta sensació?

Desconnectat

 

#35 10-01-2007 18:54:35

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Carod un símbol?
Esperat que em ve........................... JAJAJAJAJAJAJAJAjajajajaajajajaja


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#36 11-01-2007 00:47:57

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Carod, és més aviat una diana dels odis i fels espanoles contra Catalunya. Als espanols els fot molt ERC i Carod com a cap de partit. A més va parlar amb ETA que sembla que és pitjor que dir que ets homosexual en el PP.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#37 11-01-2007 17:58:14

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Com per exemple Rita Barberà o un regidor del PP galleg que es va casar farà cosa d'un any.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#38 12-01-2007 01:01:15

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Però el regidor del PP es va casar amb un home o una dona? Jo ja no m'enrecorde d'aquesta notícia.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#39 12-01-2007 09:55:55

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Amb un home.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#40 15-01-2007 14:48:26

argentoní
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Encara que sembli el contrari Carod continua tenint el mateix carisma o no que tenia abans, encara que des de certs mitjans de comunicació espanyols es digui el contrari.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.