#1 13-08-2006 14:46:43

Maulet
Membre

Llevant U.E. i ús del Valencià

Hola companys i companyes:

L'altre dia vaig anar a la presentació del Llevant U.E., equip del que sóc aficionat. Com sabeu, aquest club ha representat històricament a la classe treballadora i als sectors valencianistes de la societat valenciana, en contraposició amb el València C.F. (els "xotos"), que com molt bé s'indica en aquesta pàgina, és des de fa anys el màxim exponent del blaverisme a la ciutat.
D'un temps ençà, però, la cosa ha canviat, sobretot amb l'arribada de l'actual president, l'inefable Pedro Villarroel, que a banda d'un malíssim president és potser el blaver número un. No sé si recordareu que no fa gaire temps va tindre inclús la poca vergonya d'amenaçar d'expulsar de l'estadi els aficionats que exhibiren la bandera quatribarrada.
Actualment, l'himne del Llevant, la seua pàgina web i la seua revista oficial són en castellà. En la presentació de l'altre dia, fins l'"speaker" parlà en castellà. També es va mostrar la bandera blavera junt amb la del Llevant i es va cantar l'himne oficial de la "Comunitat". Va tindre que ser el capità del Llevant, Iñaki Descarga, que és Basc, l'únic que pronunciara unes meritòries paraules en valencià.
Davant d'aquesta pèrdua d'identitat, o millor dit (i el que és pitjor), canvi d'identitat del LLevant U.E., us propose a tots i a totes que enviem cartes o e-mails a les seues oficines, o que truquem per telèfon, queixant-nos d'aquesta situació i reivindicant que el club use el valencià en les intervencions públiques dels seus representants, en la seua pàgina web, la seua revista, el seu himne, el seu estadi, etc. I si amb açò no obtinguérem resultats, una altra possibilitat seria organitzar una recollida de signatures.
Per supost, si se us acudeix alguna altra forma de fer força, proposeu-la, per favor.

Moltes gràcies i una abraçada molt forta a tots i a totes.

Última edició per Maulet (13-08-2006 15:52:15)


Terra, treball, cultura, sentiment: paraules mortes per la sobèrbia del poder

Desconnectat

 

#2 13-08-2006 17:47:21

Webmestre1
Equip

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Magnífica idea. Per cert, amic, a banda de ubicar aquesta notícia en "campanyes", fóra bo posar-la en "denúncies", pel que fa a l'apologia blavera i castellanista de l'actual president.

Al mateix temps m'entristeix un poc el que dius. Precisament vaig estar enguany al camp i m'emocionà veure tantes quatribarrades (així com veure que els Ultras Levante eren quatre gats. He, he, he...). Tanmateix, no em va fer gràcia veure que els de "Levantina de Seguridad" (empresa dirigida pel president del partit ultradretà España2000, com sabreu) se'n feien càrrec de la seguretat de l'estadi i te'ls trobaves cada dos passes...Aquesta deu ser també una de les que ha fet el Sr. Villarroel.

Per últim, t'agrairia si ens pogueres passar e-mails o telèfons, ja que he pegat una ràpida ullada a la web del Llevant i no n'he trobat.

Gràcies de nou, amic.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#3 13-08-2006 20:23:21

Maulet
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Moltes gràcies pel teu suport i les teues suggerències. Ahí van les dades de contacte del Llevant U.E. He tallat i pegat, per això està en castellà. Bo, i un poquet en anglés, que eixa llengua també és de les "importants" i cal dominar-la...

OFICINAS DEL LEVANTE UD 
HORARIO: De Lunes a Viernes, mañanas de 9h a 14h y tardes de 17h a 20h.
Domicilio : Paseo de la Alameda, 34, 7ºA
46023 - Valencia
SPAIN
Telefono : +34 902 22 03 04 
Fax : +34 96 337 95 31 
E-Mail : admon@levanteud.es
prensa@levanteud.es

Posar açò en "Denúncies" també és bona idea, i de fet ho vaig pensar, però no estava segur de si era adient penjar-lo en les dues alhora. A la resta, ànim i anem a donar-los la llanda. Que sàpiguen que a molts ens importa.

Moltes gràcies i una abraçada


Terra, treball, cultura, sentiment: paraules mortes per la sobèrbia del poder

Desconnectat

 

#4 16-08-2006 14:42:41

Maulet
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Volia comentar-vos que he rebut resposta del Llevant U.E., ha sigut aquesta:

Estimat amic:

Al Llevant U.E. sóm conscients de la teua sugerència i alhora que intentem fer-se resó de la teua crítica t’informem que en breu termini es treballa ja amb la possibilitat d’oferir un nou disseny a la web oficial de l’entitat que ens permeta oferir un accés en valencià per tothom.

Agraïm, no obstant, el teu missatge i et preguem per una miqueta de paciència per poder traure endavant les nostres idees que coincideixen plenament amb el teu pensament.

Moltes gràcies,

Una salutació

La veritat és que m'ha alegrat rebre-la: primer perquè no l'esperava, i segon per ser en valencià i d'algú que, segons pareix, comparteix les nostres idees. Espere que açò us anime a seguir fent força en este i en tots els temes en què ho considereu convenient.

Una abraçada


Terra, treball, cultura, sentiment: paraules mortes per la sobèrbia del poder

Desconnectat

 

#5 16-08-2006 15:15:48

Romeu_
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Quan tingue un ratet també ho faré  wink


Estem fent País. País Valencià lliure!!!

Desconnectat

 

#6 06-10-2006 20:10:17

taronget
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Com sabeu, aquest club ha representat històricament a la classe treballadora i als sectors valencianistes de la societat valenciana, en contraposició amb el València C.F. (els "xotos"), que com molt bé s'indica en aquesta pàgina, és des de fa anys el màxim exponent del blaverisme a la ciutat.

A vore perque este és un mite que es repetix continuament.

El Llevant UE ha sigut històricament l'equip d'una part de la ciutat de València (cabanyal i voltants), mentres que el València CF ha sigut l'equip hegemonic a la Ciutat de València i voltants, i compta amb moltes penyes per tot el país, sent la nostra (sóc xoto) afició la més representativa. Si la societat valenciana és espanyolista i blavera és normal que la major part de l'afició del València CF també ho siga...

Sobre l'afició del Llevant U.E com a classe treballadora dir que és normal mirant la composició de la societat de la zona on sorgix. El que no vol dir que el VCF siga només de la burgesia o classes mitjanes o altes, perque no és cert...

Sobre els sectors valencianistes, estic quasi segur que sent el cabanyal un feud del blasquisme, la majoria dels seus aficionats històrics -molts cules i merengues s'han fet del Llevant pel seu anti-xotisme jeje- siguen regionalistes i una part fins i tot anti-catalanistes.


Vinga, Amunt València i Força Llevant! wink

Desconnectat

 

#7 06-10-2006 20:52:27

Webmestre1
Equip

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

taronget escrigué:

Si la societat valenciana és espanyolista i blavera és normal que la major part de l'afició del València CF també ho siga...

Cert, però el que no és tan normal és que una part d'eixa afició siga tan agressiva i tan espanyolista. I sobretot, el que és cert és que, hui dia, el focus més important de difusió del blaverisme és Mestalla (ja no les falles, com en la transició).

Vos animem als "xotos" conscienciats i nacionalistes a trencar amb tot això.

No sé si hauràs vist que l'amic xoco té el projecte de crear una penya nacionalista que vaja cada diumenge a Mestalla.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#8 06-10-2006 21:16:44

taronget
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Cert, però el que no és tan normal és que una part d'eixa afició siga tan agressiva i tan espanyolista.

Yomus i punt. La resta pot ser espanyolista pero no agressiva.

I sobretot, el que és cert és que, hui dia, el focus més important de difusió del blaverisme és Mestalla (ja no les falles, com en la transició).

No estic d'acord. És Canal 9 amb la seua manipulació, i el PP amb el seu discurs. Difusió del Blaverisme? Per ficar "campeo"?

Mestalla es de vegades una "caixa de ressonància" del que passa fora pero normalment la gent va a vore futbol i animar (o no) al seu equip...i res mes.


Vos animem als "xotos" conscienciats i nacionalistes a trencar amb tot això.

No sé si hauràs vist que l'amic xoco té el projecte de crear una penya nacionalista que vaja cada diumenge a Mestalla.

Jo vaig a vore al València CF,  animar-lo, i disfrutar del futbol... no a fer política (llevat de quan els yomus comencen a gritar "puta catalunya" o "carod rovira, hijo de puta"... que està fora de lloc i molts els xiulem).

Desconnectat

 

#9 06-10-2006 22:46:47

Webmestre1
Equip

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

taronget escrigué:

Yomus i punt. La resta pot ser espanyolista pero no agressiva.

Te podria contar moltes històries...

taronget escrigué:

Jo vaig a vore al València CF,  animar-lo, i disfrutar del futbol... no a fer política

La política està a totes bandes, vullgues o no...

I davant certes circumstàncies de la vida, s'ha de prendre partit...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#10 07-10-2006 16:29:54

polidet
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Jo sóc del barça i mon tio, que és del València, em va deixar els seus pases per anar a veure-lo l'any pasat. Et puc assegurar que allí es respira espanyolisme. Si no, mireu les fotos dels diaris, quan desplegaren el mosaic i les teles q dien, un regne, una llengua... i dalt estava amb mosaic la bandera espanyola. Vergonyos! I tot l'estadi en peu aplaudint-ho.

Desconnectat

 

#11 07-10-2006 18:13:19

taronget
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Si, eixe tifo es va aplaudir molt... ho recorde. I com he dit abans el motiu es que és el club més representatiu de la societat valenciana. Si la nostra societat es espanyolista, aixina és la nostra afició wink

Eixe partit contra el Barça a+ va ser utilitzat per protestar contra l'acte del correllengua al camp nou... així que imagina't. Pero l'altre dia contra el Nastic, quan cantave: Catalanes hijos de p*** ningú els va seguir i fins i tot els xiulaven... No és el mateix el Barça que el Nàstic, perque parlem de futbol i rivalitats esportives barrejades a voltes amb política...

Desconnectat

 

#12 08-10-2006 01:04:27

taronget
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Eixa argumentació és comodona, i en el fons pensant així, donc smira, queda't en casa fillet, perquè vistes així les coses el nacionalisme mai triomfarà a casa nostra...

L'únic combat que es perd és el que s'abandona abans de començar-lo.

A vore. Jo l'unic que dic és que el Valencia C.F no és el maxim promotor del blaverisme com alguns diuen... (crec que alguns estan un poc obsessionats amb el VCF). Si la gent es blavera no és perque siga del València, ni la gent és del València per idees polítiques. Jo sóc del València perque mon pare és del València i mon pare és del València perque son pare era del València....  i perque som valencians i és més logic ser del València que del Getafe tongue

Si d'eixa afirmació, que és un fet (o tu no estas d'acord amb el que he dit?) traus eixa conclussió, estas equivocat. El nacionalisme valencià triomfarà quan no els valencians es puguen sentir identificats amb les seues propostes... i la causa del seu fracas no és el València CF.

He dit que la gent és espanyolista, pero res més. No digues que abandone res perque no és cert.


Trpbe que seria fins i tot necessari que hi haja per fi una penya nacionalista en Mestalla, que com a mínim oferisca "altra cosa" als aficionats als quals no els agraden els Yomus, que com tu reconeixes són cada dia més (gràcies a Déu).

En eixe sentit, la idea de l'amic xoco és magnífica.

La meua alternativa eren els Gol Gran (almenys fins a que es van dividir)... penya apolítica, que utilitza el valencià i animen al VCF. Pero que jo no vullga fer política a Mestalla no vol dir que no respecte que altres vullguen.... cadascú que faça el que vullga.

Desconnectat

 

#13 22-10-2006 18:40:58

Kalashnikov
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Pitjor que la no utilització de l'idioma és la de l'equip del Valencia CF amb "Agua para todos", una campanya partidista mentre que el Barça treia al camp "No a la guerra" i l'acte final del Correllengua.

Desconnectat

 

#14 13-12-2006 21:15:18

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Però, açó és València, "tierra bonita de sol", i és un caxondeo tot. Potser que el "màxim" exponent del blaverisme no siga l'equip, però, si que és un dels majors, i , vullges o no, això inflència moltissím a l'hora d'opinar de la gent. VInga salutacions i ànim amb eixes penyes nacionalistes.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#15 17-12-2006 23:13:36

-àlex-
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

jo soc soci del llevant i et puc dir que en totos els partits l´home del marcador només parla en valencià. Estic d´acord en que la pàgina web deuria d´estar en els dos idiomes(es una vergonya)Llàstima que un dels pocs blavers del llevant siga el president, un mafiós sense cap escrúpul. FORÇA LLEVANT!!


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#16 17-12-2006 23:23:40

el jonc
Membre

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Com a simpatitzant d'aquest club degà de la ciutat de València, pense que aquesta és una batalla que s'hauria de lliurar des de díns del club, és a dir, tots els socis i simpatitzants del Llevant intentant arreplegar el recolzament de penyes i associacions pròximes.

També no estaria demés que cadascun de nosaltres com haveu comentat a l'inici d'aquest fil, enviarem un escrit al club des del seu web per a que el català tinga el pes corresponent.

Força Llevant!!!

Última edició per el jonc (17-12-2006 23:25:07)


"Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró

Desconnectat

 

#17 17-12-2006 23:30:20

Webmestre1
Equip

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

el jonc escrigué:

Com a simpatitzant d'aquest club degà de la ciutat de València, pense que aquesta és una batalla que s'hauria de lliurar des de díns del club

Cert. I també seria el cas del València C.F.

De moment, els Força Llevant fan una tasca esplèndida, malgrat que diguen els borinots de valenciafreedom que se van a dissoldre. Què més vullgueren.

I no sols ells, tots els socis i simpatitzants que a títol individual treuen senyeres sense blau al llarg del camp (que jo n'he vist), es mereixen un monument.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#18 24-12-2006 19:39:52

puka
Administrador

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

En primer lloc dir que estic en contra de que un equip de futbol es faça veure que represente qualsevol tipus de tendència política, QUALSEVOL.

El que passa és que a l'actualitat açò és molt plausible. Els responsables són les penyes ultres (boixos nois, yomus, fondo sur, jove elche, etc). Aquesta gentusa que en una gran quantitat de vegades és completament subnormal i uns borratxos en el sentit de la paraula i en el sentit de borratxos mentals.
Quan aquesta gent siga expulsada dels camps de futbols (cosa que mai ocorrerà perquè són els qui més beneficis aporten als clubs esportius) aconseguirem que aquestes absurditats acaben i el futbol siga només un esport.. (i quan l'atribució de que és l'esport per excel·lència isca dels mitjans de comunicació)

Tornant al tema del missatge, no estic gens d'acord amb l'actitud del dictador president del "Levante usted" (que no Llevant)... D'igual manera que el control i la utilització per part dels campistes, zaplanistes i blavers (que en essència són "la mateixa merda" -felipe gonzález)  que fan del València CF, i que aquest equip s'haja convertit en l'exponent més alt dels blavers fent així també contradicció amb els seus orígens.

L'Elche (que no Elx) també és un cas paregut. Entre els il·licitans valencians no és popular aquest equip (i ho he comprovat ja que visc al camp) ni ara ni abans. comentar també que ha estat dirigit, com no, per empresaris corruptes.

doncs queden ahí expressades les meues opinions sobre aquest tema.

Última edició per daniol (24-12-2006 19:40:18)

Desconnectat

 

#19 25-12-2006 00:50:08

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

Jo no soc d'Elx pero he sentit parlar d'una penya, concretament la més nombrosa del club, que es independentista. Els Elx supporters
El mateix passa a l'Hercules amb "Las banderas" i els Herculigans.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#20 25-12-2006 13:05:27

puka
Administrador

Re: Llevant U.E. i ús del Valencià

no ho sabia això. en tot cas, la penya més coneguda és "jove elche" o "jove elx" que són absolutament uns feixistes anticatalanistes i uns violents, i tots els corresponents adjectius i atribucions associades.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.