#1 18-07-2008 21:46:31

La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Weno,doncs fa poc cotilletjant el forum valenciameerdom e trobat aixo:

http://www.valenciafreedom.com/web/modu … dd12dc4257



Weno doncs resulta,que els d Coalision,el proper dia 27 d Juliol tindran un tractor en la cavalcada d les festes patronals del meu poble,el k vull es k anem tots a Albal a reir-nos d´ells,per que per supost estos van a fer el ridicul d sa vida jajajajajajajaja,aixi es com volen guanyar vots,per lo que vist aniran tambe alguns d CV d´altres pobles,que diuen que aniran repartint senyeres coronades d plastic,weno a fer el ridicul en poques paraules.

Vinga,qui s´apunta a vore este espectacle?


La cavalcada sera el diumenge dia 27 de Juliol a les 20h,esteu tots convidats a vindre i reir-nos d´ells i tirar-li caramels jajajajajajaja

Per cert un damo de festes,o sigi el acompanyant d´una dama de festes,es un dels blavers mes actius del poble,encara que no ho tinc molt clar,pero es blaer,ja que es membre d la PJV.Que al meu poble tenen una seu.


Weno espere que vinga molta gent a reir-nos dels de COALISION BLAVENSIANA MAI KKLANA xD

Desconnectat

 

#2 18-07-2008 22:16:54

Webmestre1
Equip

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Té molt de mèrit que sigues dels nostres siguent d'Albal. La veritat és que el teu poble per desgràcia està ple de blavers, no sé per quina raó.

Estaria bé que a bnanda de riure-vos d'ells els féreu fotos. Ja sabeu, és convenient tenir-los fitxats per si alguna volta ens toquen els pebrots.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#3 18-07-2008 22:54:05

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Si webmestre,per desgracia aci el blaverisme es molt present,aci E-2000 va estar a no res d conseguir un concejal,Albal es blaver per que em tingut un alcalde franquista des de els anys 70 si no m´equivoque fins el 2003 donant el poder al PP,que per cert l´alcalde franquista s´anomena Agustí Zacares,en les seues ultimes 4 alcaldies  va ser representant d´Unio Valenciana.Ara governa el PSOE-PSCV,que no esta fent res per a solucionar aquet problema,les uniques coses bones que ha fet es tirar fora,el monument als caiguts,llevar els noms feixistes dels carrers,i que es fera la trobada d´escoles en valencià,cosa que els blaveros la varen boicotetgar,entre els quals tambe participava el PP repartint enganxines blaveres, posant senyeres coronades,etc...


Albal te que despertar del mal somni blaver


ll*ll ALBAL ANTIFEIXISTA ll*ll

Desconnectat

 

#4 20-07-2008 19:35:06

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Va qui s´apunta?

Desconnectat

 

#5 20-07-2008 23:16:03

Curial
Membre

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Per a estes coses millor quedar per privat, Albal, ja saps que els blavers, com son uns vagos de merda que viuen dels seus pares i no peguen pal a l'aigua, es pasen el dia mirant les nostres webs i ja hauran llegit açò. Contacta amb algun moderador com Gandia que et puga assenyalar com quedar amb la gent.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#6 21-07-2008 18:39:19

AguaitantPV
Membre

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Tu ja saps que aniré  wink

De totes formes fes cas del que diu Curial.

Desconnectat

 

#7 21-07-2008 22:55:23

Tirantloblanc
Membre

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

jo m'apunte! que jo sóc també de l'horta sud! és més, propet d'Albal.

Desconnectat

 

#8 22-07-2008 10:02:41

les_moles
Membre

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

És cert que el simple fet de vore a un ganao de pijos de capital fent el moniato damunt d´un tractor agrícola és impagable però...no penseu que tal volta els donem més importància de la que realment tenen?

Jo simplement els deixaria fer: ells damunt d´un tractor maleint a Catalunya en un perfecte castellà amb el cubata a la mà i nosaltres a la marxa i mirant pel nostre país. El temps posa cadascú al seu lloc.

Desconnectat

 

#9 22-07-2008 13:26:19

Tirantloblanc
Membre

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Home... és clar que no hem de donar-los publicitat... però tampoc és plà de que ells puguen vindre a alguns dels nostres actes a fer-nos la mà i nosaltres sempre "anant de bons", jo crec que és hora de deixar-se de tonteries.

Desconnectat

 

#10 27-07-2008 12:45:40

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Hui es el diaaaa

Desconnectat

 

#11 27-07-2008 22:17:15

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Weno xicons,acave d vindre d la cavalcada,i be bon ambient d festa,sobretot aquell tractor que posa musica dels Bajoqueta Rock,jejeje,i be,a lo que anem,com vaig dir,CV participaria a la cavalcada,jajajajaja,no podien ser mes ridiculs,al seu tractor i havia una pancarta que posava ´´LA BARRACA DEL MIEDO`` ajajajajajajajaja,damunt que estava en castella,esque no podien ser mes burros.Despres hi havia un xicon d´uns 14 anys repartint misteles,normal ixe tio es deuria d´entrenar bebent alcol els cap d setmana  en els botellons XD,lo mes bo esque anaven donant gots d mistela a tot el mon fins i tot a xiquets que no pasaven els 12 anys.En general quitant als blaveros,la cavalcada a estat genial.



Visca Albal

Visca el País Valencià

Visquin els Països Catalans lliures i confederats



ll*ll

Desconnectat

 

#12 27-07-2008 23:48:12

golet
Membre

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Mare meua, això deu haver estat impressionant. No tindràs alguna foto per ahí? Hòstia, és que ni pa dissimular, eixe dia són capaços de fer alguna cosa en valencià...
Diuen que anaven per ahí contaminant als xiquets amb llibrets de Lo Rat Penat o algo semblant... És cert? A banda de la mistela, que ja és prou lamentable, clar XDD

Desconnectat

 

#13 28-07-2008 00:22:30

fran_paterna
Membre

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Mare meua, quin ridícul. Jo faig el ridícul de tal manera i no torne a eixir de casa mai mes xDDD

No tens fotos? És que tinc ganes de riure xDD

Desconnectat

 

#14 28-07-2008 08:44:47

Curial
Membre

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

O siga, Coalición Antivalenciana no és només un partit a favor de donar pallises a falleres majors (cas Muñoz Carpi), sino també "endronguen" als nostres xiquets? Ho tenen tot!


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#15 28-07-2008 12:22:17

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

No per desgracia no tinc fotos,per que en el carrer on estaba posat hi havia poca gent,i si feia una foto s´aurien quedat en ma cara,i com ja sabeu el meu poble esta infectat de fem blavera,apart que la meua camera tinc que posar-li piles,pero conec a uno,qu va fer varies fotos a molts tractors,si veig que te la de CV,vos la pase.Per cert,a mi m´havien dit lo mateix golet,que anaven repartint llibres d Lo Rat Penat,no se si es cert,per on an passat a mi solament m´havien dit si volia mistela,pero per el carrer on estava,no donaven paparets,per lo que m´havien contat ami me dien que anaven donant mistela des de el principi d la cavalcada.Que mira que el recorregut d la cavalcada era llarg,igual tindrien lo menys 4 botelles,XD.A mi m´havia fet gracia uno que tenia pinta de bakaleto de l´any 1994 jajajajajaja,portava un monyo d´estos dels anys 90 XD.

Desconnectat

 

#16 28-07-2008 17:27:00

golet
Membre

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Bé, crec que les modes i la forma de vestir és personal, però sent una gent tan tan tancadeta de mires, no m'estranya ja cap pinta que puguen dur XD

Desconnectat

 

#17 29-07-2008 20:48:43

Tirantloblanc
Membre

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

jo no vaig poder anar... ho sent xics sad

Desconnectat

 

#18 29-07-2008 21:00:34

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

jajajaj


PAÍS VALENCIÀ EL NOM ESTÀ BEN CLAR!! Atzukak!!

Desconnectat

 

#19 31-07-2008 00:05:59

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

Golet es veritat,eixos  lameculs del PP,estaven repartint llibres de lo rat penat,o dic, per que tinc un cosi xicotet que en sa casa te ixe llibret que li havien donat els madrilenyets en la cavalcada,jo esque en la zona on estava pel casc antic donaven misteles.Avore si hi ha sort i l´any que be estos subnormals no participen en la cavalcada,per que ixa gent el que fa es polititzar una festa,i una festa a de ser per a divertirse i pasar-ho be,no per a fer el gilipolles repartint llibrets que parla de politica,etc...


PER UNES FESTES ANTIFEIXISTES

VISCA ALBAL ANTIFEIXISTA

ll*ll

Desconnectat

 

#20 09-08-2008 13:03:34

kbanesbarxeta
Membre

Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albal

x dsgracia l meu poble tambe sta ple d caragols amb sal, s a dir blavers...i l poble sta ple d pintades antifeixistes, les antifeixistes taxades i al costat pintades feixistes i dspres les feixistes taxades i al costat + antifeixistes...barxeta, ja no s l k era, avanla deien la petita rusia jjj, xk stava ple d comunistes i ara ja no n keden gaire...


----------------------->(|¡*¡|)kbanesbarxeta(|¡*¡|)<------------------------------
(|¡*¡|)http://www.partisanowear.com/image.php?id=11&amp;type=g&amp;resize=310,max(|¡*¡|)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.