#1 19-05-2008 18:18:00

Fracas Total Dels Blavers

Hola amics,supose que vos haveu enterat fa poquet de que els blaverets volien fer un boicot a la trobada d´escoles en valencià a Albal.

Be el passat 17 de Maig a Albal es suspengue la trobada per caussa de la pluga,pero solament avia plogut per la vespra,pel mati que feia sol,4 gatos blavers pengaren senyeres de la ciutat/provincia de Valencià,despres pel carrer vaig vore a 4 mongolos amb samarretes per a retrassats,amb pegatines de CV,Vlcfreedom i GAV,per ai fent el gilipolles,pegant pegatines per les taules de la trobada i ems guarreries,i despres mos diuen a mosatros´´GUARROS`` quan son ells el que fan el sanguango i el mico.

Esperem que vingau tots el 7 d´Abril a Albal que al final es fara ixe dia la trobada

ll*ll SOM VALENCIANS ll*ll
ll*ll SOM DELS PAïSOS CATALANS ll*ll
llll REPUBLICA VALENCIANA llll

Desconnectat

 

#2 19-05-2008 18:53:01

golet
Membre

Re: Fracas Total Dels Blavers

7 de juny serà, veritat? Per mi impossible anar-hi, per distància i per feina, però weno, que s'ho passeu ben bé smile

Desconnectat

 

#3 19-05-2008 21:03:33

Re: Fracas Total Dels Blavers

ai sii,ho sento,jiji si 7 de Juny mare meva quin cap que tinc XD

Desconnectat

 

#4 19-05-2008 23:32:37

AguaitantPV
Membre

Re: Fracas Total Dels Blavers

Jo aniré segur amb uns amics albalencs valencianistes smile

Desconnectat

 

#5 20-05-2008 17:30:30

Basset25
Membre

Re: Fracas Total Dels Blavers

El proper dia 7 de juny hem d'estar a Albal la màxima gent possible:

1. Per netejar l'espai de les trobades, de propaganda feixista i blavera.
2.Per a que vegen que som molts més que ells, que ens estimem la nostra llengua i no anem a deixar que ens emprenyen un dia tan important.
3.La nit anterior al dia de les trobades serà el concert, serà un bon dia per fer-nos amb pots de pintura, enganxines, o cartells per tapar tot aquella mostra blavera a les nostres parets o mobiliari urbà.
4. Recordeu hem de ser quan més millor, no caure en la provocació, però tanpoc deixar que ens agredeixquen, l'autodefensa és senyal d'inteligència.
5. Davant qualsevol tipus de problema, recordem que hi haura a banda de la Policia Local, guardes de seguretat de paisà per garantir la seguretat dels assistents.

REcordeu el dia 7 de Juny totes i tots a Albal!
El valencià llengua de futur!
Canya al Bleverisme!

Desconnectat

 

#6 20-05-2008 21:31:25

Re: Fracas Total Dels Blavers

Si tio,tenim que fer algo davant aquestos impresnetables,el meu poble ja esta donant asco de la merda feixista que ni ha,el meu poble esta tot plegat d pegatines blaveres,cartells blavers,seus feixistes,etc...

Tenim que netegar el meu poble,Albal.Per si no ho sabieu al meu poble,hi ha una falla anomenada ´´EL JARDI`` en eixa falla esta tota la gentola del pp,i tota la gentola blavera,i tots els anys guanya eixa falla,i ami aixo em fa xamuskina ¬¬

Desconnectat

 

#7 20-05-2008 23:20:52

Curial
Membre

Re: Fracas Total Dels Blavers

Albal, molt ben fet.


Ara, si m'acceptes una crítica constructiva, fes el favor de no gastar tant això de "mongols" i "retrassats" per als blavers. La gent deficient mental és molt més bona gent que eixa gentola del grupuscle terrorista GAV i no mereixen ser comparats amb ells. Ja sé que és només una forma de parlar i de vegades jo també faig errors així, només ho dic com a crítica constructiva wink


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.