• Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

#21 20-05-2008 16:37:43

Mikel
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

elmetodogonzo@antena3tv.es

Última edició per Mikel (20-05-2008 21:47:29)


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#22 20-05-2008 19:15:04

golet
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Cony, no sé per què em diu q Antena 3 té la meua DNS a la llista negra :S de vegades els he enviat algun comentari, però crec que prou innocent com per a fer això... A algú més li passa? O sóc censurat directament?

Desconnectat

 

#23 20-05-2008 20:04:37

AguaitantPV
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Com que t'han dit això?
T'han manat un mail o com? yikes

Desconnectat

 

#24 20-05-2008 21:04:28

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Està bé la idea, enviare jo també el missatge, però pel fet de començar aquesta no deixeu de comentar als amics l'altra; ho dic perquè per qüestió de IDEOLOGIES és més probable que la Sexta trie el tema, que no pas Antena 3. De tota manera, així més oportunitats, és clar.
Hem d'afegir un mail més a la campanya; fem 15 ja, més els que no sabem segur...
A més, estic esperant resposta d'un amic que em va dir que segur que al seu poble aconseguiríem bastants missatges.

Edite: afegisc un missatge, ja són 16, perquè a valencianisme.com a un dels forers li ha agradat la idea i ha enviat el missatge; comptem també amb 4 (inclosos als 16) de racocatala.cat

Última edició per ralph (20-05-2008 21:25:33)

Desconnectat

 

#25 20-05-2008 21:11:14

LarsenAlacant
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Jo també acabe d'enviar un mail al Proteste Ya i al Metodo de Gonzo, a vore si ens fan cas. Espere que tots els que escrivim i ens llegeixen, ho envien, son només 3 minutets i tota pedra fa paret, com diem.

Edite: A mi m'ha donat error amb el gmail i amb el hotmail a la hora d'enviar-ho al Metodo de Gonzo. Amb hotmail directament, error, amb el gmail m'ha dit que estic banejat i m'ha posat una IP que no és meua (imagine que serà al del nus d'ONO, per algun altre....)

Última edició per LarsenAlacant (20-05-2008 21:17:59)


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#26 20-05-2008 21:16:46

Mikel
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Es mes facil que surta a la sexta qué no pas a antena tres, pero tenint en compte qué el primer es una vegada per setmana i el segon es totes les tards potser tindran menys material i tiren de qualsevol protesta...

Última edició per Mikel (20-05-2008 21:36:00)


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#27 20-05-2008 21:47:14

Mikel
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

AVIS IMPORTANT: EL CORREU BO ÉS-- elmetodogonzo@antena3tv.es

Ho sentisc, ja esta corregit


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#28 20-05-2008 22:39:12

golet
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Ahà, l'he tornat a enviar a eixa, ara vorem si funciona bé o què... Bona nit, cavallers i cabelleres!

Desconnectat

 

#29 20-05-2008 23:02:16

LarsenAlacant
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Ja està enviat al correu bo


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#30 21-05-2008 00:03:27

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Enviat al correu bo. Alguna novetat? Heu aconseguit que més gent envie?
De moment no contesten res; però de tota manera demà dimecres a les 22:15 comença el programa de la Sexta, estigueu atents per si de cas.

Desconnectat

 

#31 21-05-2008 00:31:08

golet
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

No home, si hem començat a mirar-ho este cap de setmana, això supose que necessitaran un temps per investigar-ho i planificar-ho tot... M'imagine que abans d'ací un parell de setmanes (si ix) no trauran res encara... smile

Esperem que així siga, almenys!

Desconnectat

 

#32 21-05-2008 09:58:29

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

MOLT IMPORTANT: si envieu missatges als dos programes, no ho feu d'un cop sinó una vegada a un i una altra a l'altre; perquè es molt important que els d'un programa no s'en adonen del que farà l'altre; vull dir que no sàpien els d'un programa que els de l'altre també poden triar el mateix tema; perquè pot causar que un d'ells o els dos no el trien.
Si el trien els dos, us imagineu el Camps durant dies diferents aclaparat pels periodistes quan normalment no vol saber res d'ells? Fa goig només de pensar-ho!
Tens raó, és difícil que hagen tingut temps suficient, però jo miraré de tota manera perquè soc molt impacient! hehehe smile
Hem d'afegir dos missatges més: 18 fem ja; aquests darrers per part de gent de valencianisme.com

Desconnectat

 

#33 21-05-2008 15:04:23

Mikel
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Una cosa, Ralph tu amb qui has posat que tenen que parlar?? Perque jo en els meus no indique res de ACPV, sols pose la protesta que vull fer..

Última edició per Mikel (21-05-2008 17:09:04)


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#34 21-05-2008 15:08:14

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Jo els he posat l'adreça electrònica d'ACPV perquè puguen comunicar-se amb ells; ho he fet als dos missatges, a la Sexta i Antena 3, i els he explicat que és una asociació cultural i que com són els propietaris dels repetidors tenen tota la informació.

Desconnectat

 

#35 21-05-2008 21:34:43

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

vosaltres heu posat alguna cosa més?

Última edició per ralph (23-05-2008 10:19:05)

Desconnectat

 

#36 21-05-2008 22:04:51

Rogeta
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Doncs jo els he posat els links dels videos del tancament de la carrasqueta, i el de la viquipedia que explica tot el que ha passat, i la dereccio d'ACPV, per que vegen que la d'aci es mou per eixa causa, no siga cosa que parlen en alguna persona que estiga en contra de TV3 i ens surta mal la jugada.

LO d'envciar-ho a antena 3 meu pensare per que no me cauen gens be, i observant la linia editorial que segueixen als seus telenoticies, i la direccio d'eixa cadena no me generen molta simpatia. Seria com exposar-se a que feren un treball en que frutificara tot el contrari del que volem.

Desconnectat

 

#37 22-05-2008 23:07:17

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Bé, ahir no va eixir com ja era obvi -no han tingut temps per investigar- el nostre tema, però després de veure com tractaren el tema del trasvasament de l'Ebre (parlaven de les fuites d'aigua a Badalona) sense escrúpols a l'hora d'establir responsabilitats, inclús per al Govern Zapatero, crec que hem fet bé avisant-los: no tindràn complexos a l'hora de parlar d'això. Alguna altra novetat?

Desconnectat

 

#38 24-05-2008 00:46:27

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Hem d'afegir un missatge més d'un dels amics que em faltaven per respondre; ja fem 19 segurs! el dimecres quan comence el programa, no m'alce ni per anar al bany! Heu aconseguit algun més vosaltres? Per cert, això d'enllaçar videos no sé si és del tot encertat, perquè a alguns ix simbologia independentista que els pot molestar...així, si està bé o no depen del video en concret...ho sent, però pense que és millor si anem amb tota la cura possible. M'enteneu, veritat? altra gent ( i si no, feu un tomb pel google) està enviant les seues protestes, no som nosaltres sols, i si volem que ens trien, hem de possar tot de part nostra.

Desconnectat

 

#39 27-05-2008 12:28:40

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Bé, estigueu atents demà per si de cas...no sé com funciona l'assumpte, però imagine que si trien el tema parlaran amb els d'ACPV, si no ens han contestat a nosaltres ho trobe NORMAL, perquè es tracta d'agafar per sorpresa als polítics, que no sàpia molta gent que el tema ha sigut triat. Vinga, ànim!

Desconnectat

 

#40 27-05-2008 13:00:38

LarsenAlacant
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Home, amb tant poc de temps...jo crec que hauríem d'estar alerta a partit de la setmana que ve.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.