#1 08-04-2008 20:34:26

puka
Administrador

Millores per a la web

Transmetré al webmestre algunes idees, teniu alguna idea per a millorar antiblavers.info?

- Més fòrums?
- Enquestes?
- Redisseny?
- Canvi d'estil?
- Secció dedicada a vídeos de youtube?
- Secció gràfica de malifetes blaveres en ordre cronològic?
- ...
- Suggeriments...

Poseu-ho aquí fins el divendres.

Moltes gràcies, companys.

Desconnectat

 

#2 08-04-2008 20:47:27

AguaitantPV
Membre

Re: Millores per a la web

A mi m'agrada molt el disseny d'antiblavers i no canviaria res.

Com a queixa, dir que utilitze el firefox i la pàgina inicial tarda molt en actualitzar els ultims temes actius, en canvi quan utilitzo l'internet explorer els temes que eixen a la pàgina inicial estan actualitzats...

La idea dels videos del youtube es molt bona.

També afegiria la possibilitat de poder crear enquestes al col·locar un tema nou.
I posats a rajar, un fòrum de política i altre d'esports.

Salut i país.

Última edició per AguaitantPV (08-04-2008 20:52:00)

Desconnectat

 

#3 08-04-2008 21:25:28

piti
Membre

Re: Millores per a la web

lo del youtube em pareix mol bé

lo de les malifes blavers no estic mol d'acord , el diseny nose està bé , i aixó que diu AguaitantPV dels esports em pareix mol bé !

adeu amics !

Desconnectat

 

#4 08-04-2008 22:44:21

Webmestre1
Equip

Re: Millores per a la web

Fotre, és una bona idea la del fòrum d'esports. Ara mateix el cree.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#5 08-04-2008 22:53:40

AguaitantPV
Membre

Re: Millores per a la web

Doncs ja van dues seccions proposades per mi xD cool

Qué hi ha del tema de les enquestes?

Per cert, Webmestre, molt bonica la teua imatge de la firma.

Desconnectat

 

#6 09-04-2008 10:17:06

LarsenAlacant
Membre

Re: Millores per a la web

De vídeos jo en tinc uns quants en favorits, així que seria qüestió de mirar-ho, i que molts d'ací que han fet vídeos els penjaren.

En quant a lo de l'ordre cronològic de malifetes espanyolistes estaria molt bé, és algo que es ve demanant des de fa temps, però seria una mica dificil fer-ho...però bé, seria possible.

En quant a lo del fòrum d'esports...vos tocarà menjar-vos molt sobre pilota hehe, bona idea.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#7 09-04-2008 21:31:47

4barres
Membre

Re: Millores per a la web

potser no us agrade pero aci teniu la meua opinio. Tot es perfecte a este web, TOT pero el nom ..... mai no m'ha agradat. ANTIBLAVERS crec que no e´s el nom mes escaient. Primer per que no crec que tinguem que ser ANTI res.
No m'agraden els blavers pero anomenar-nos ANTI  no crec que siga adequat per tal de tindre cada dia mes gent potser amb un caire mes moderat que el que tenim molts de nosaltres.
Crec que hem de sumar forçes i potser amb un altre nom este web tindria milers de seguidors:

gracies per la feina que feu,


qui perd els origens, per identitat.

Desconnectat

 

#8 09-04-2008 21:37:58

amunt
Membre

Re: Millores per a la web

un canvi de nom i deixar de dir-nos ANTI, seria una pas molt positiu i que augmentaria forces, ara per ara el moviment blaver és cutre i molt marginal, a l'àmbit educatiu i a les noves generacions no hi ha rastre d'això. idea brillant això del forum d'esports, i pel que fa a les esquestes, dir que és un element més de participació i molt atractiu per als nous visitants.

Desconnectat

 

#9 09-04-2008 21:39:55

amunt
Membre

Re: Millores per a la web

un nom molt significatiu i que atrauria molta gent és el de JaumeI, anomenar a la nostra web amb el nom de JaumeI m'agrada.

Desconnectat

 

#10 10-04-2008 01:06:45

puka
Administrador

Re: Millores per a la web

Estudiarem tots els suggeriments.

de moment el canvi de nom de la web que dieu, en cas de que siga unànim, haurà d'esperar, però seguim debatint...

apunts tec:
- treure el "Moderat per..." de la portada o fer més xicotet, ocupa molt
- cansa molt ja igual, canvi color o style fav
- arreglar merd* de citar q no va
- actualitzar punbb
- defragmentar base de dades
- nom [fent %% pais ] ??

Desconnectat

 

#11 12-04-2008 16:29:27

puka
Administrador

Re: Millores per a la web

a partir d'ara treballem en les millores proposades...

Desconnectat

 

#12 12-04-2008 18:07:50

AguaitantPV
Membre

Re: Millores per a la web

També, a l'hora de citar, que no es tinga que fer manualment mitjançant el BBCode per favoor!

I un fòrum d'Ajuda per dubtes, ajuda o suggeriments??

Desconnectat

 

#13 12-04-2008 21:29:28

puka
Administrador

Re: Millores per a la web

També, a l'hora de citar, que no es tinga que fer manualment mitjançant el BBCode per favoor!

sí, això també, jo ja ho vaig demanar fa molt temps , abans de ser administrador
acabe d'enviar un email al webmaster tècnic comentant-li la part tècnica dels suggeriments aquí exposats i la manera de col·laborar en fer-los possibles. ja informaré quan hi haja alguna novetat.

I un fòrum d'Ajuda per dubtes, ajuda o suggeriments??

Explica-ho millor això...

Desconnectat

 

#14 13-04-2008 15:40:59

AguaitantPV
Membre

Re: Millores per a la web

Doncs em referia a un fòrum on resoldre els dubtes que puga tindre qualsevol usuari (nouvingut o no nouvingut), des de com canviar la contrasenya o activar el compte d'usuari fins a com fer els banners que tenim a les signatures, o qualsevol cosa relacionada sempre amb la web o la nostra terra.

Per exemple, articles com "Blavers?, com es fan les cosetes eixes de la firma??(com la de Daniol) o Com s'utilitza l'e-mule?. Sé que els últims dos ben bé podrien estar a l'apartat d'informàtica, però també a un nou apartat de fòrum d'ajuda.

Desconnectat

 

#15 13-04-2008 18:54:23

puka
Administrador

Re: Millores per a la web

què penses, webmestre?
jo ho veig bé, però per a les preguntes que tinguen que vore amb qualsevol cosa de l'ús de la web.
les preguntes com "com s'usa l'emule?" millor al fòrum d'informàtica en este cas.

Desconnectat

 

#16 23-04-2008 23:10:32

piti
Membre

Re: Millores per a la web

Podriem posa un apart de llibres !

Desconnectat

 

#17 24-04-2008 00:41:56

LarsenAlacant
Membre

Re: Millores per a la web

Bona idea piti


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#18 24-04-2008 19:03:24

AguaitantPV
Membre

Re: Millores per a la web

Em pareix bona la idea de piti

Desconnectat

 

#19 24-04-2008 19:39:45

ka
Membre

Re: Millores per a la web

A mi també, em pareix bona idea, la de piti.


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#20 05-05-2008 20:32:33

puka
Administrador

Re: Millores per a la web

Home no es que estiga jo especialment dotat per a l'humor, però no estaria bé riure amb un fòrum d'humor?

Acudits, coses gracioses, frikades... no necessàriament relacionades amb els blavers

La idea me la va donar LarsenAlacant quan va posar això de Espana 2000 que vaja tela.

Jo crec que no desvirtuaria la web.

l'humor no és cultura? big_smile

salut!

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.