#1 20-03-2008 14:23:51

PaisValencia
Membre

Agents infiltrats

Hola amics d'Antiblavers.info,

M'agradaria saber el motiu pel qual s'ha tancat el tema anterior, titulat "Kale Barraka", quan parlàvem de seguretat a YouTube i en aquest web.

Gràcies,

PaisValencia - kalebarraka

Desconnectat

 

#2 20-03-2008 16:14:51

puka
Administrador

Re: Agents infiltrats

S'ha tancat perquè no pots recabar cap tipus d'informació personal sobre els membres d'aquesta web ni fer difamacions.

Desconnectat

 

#3 20-03-2008 16:21:15

Re: Agents infiltrats

Jo et dic, i molts d'esta web et poden dir que no soc cap infiltrat i en canvi estic a la teua llista.

Com ja he dit, no recorde haver dit cap "Gora Eta" ni cap "Visca Terra Lliure"


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#4 20-03-2008 16:37:10

AguaitantPV
Membre

Re: Agents infiltrats

PaísValencià, en eixa llista t'has enganyat en molts usuaris, i si no et bases en cap informació no pots especular sobre aquestos.

Conec bé a molts usuaris d'eixa llista, i et puc assegurar que no són cap policia infiltrat ni cap terrorista.

Salut i país.

Desconnectat

 

#5 20-03-2008 20:31:53

Webmestre1
Equip

Re: Agents infiltrats

A veure, País Valencià - Kalebarraka, jo també trobe que has exagerat un poquet, ja que has banejat a col.laboradors directes de la nostra web, que no tenen res d'infiltrats de la policia...

No obstant, t'agraïsc de nou tots els magnífics vídeos que has fet i que, com he dit, fan molta falta al youtube. Continua així. Endavant!


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#6 20-03-2008 22:03:21

PaisValencia
Membre

Re: Agents infiltrats

Si els he banejats, ha estat perquè bé tenien material d'apologia del terrorisme o enllaçaven o es relacionaven d'una manera o d'altra amb aquells qui en tenien. Òbviament, en la mesura que no se'm dóna la relació entre usuaris d'Antiblavers i de YouTube, no puc contestar ni revisar cas per cas entre tots els comptes de la llista. De totes maneres, ja som majorets per a saber què tenim i amb qui ens relacionem, i tampoc em sembla que ací ens llepem el dit ningú, de manera que de moment ho deixe com està.

Com jo ho veig, "les coincidències mai no són casualitat". Però tampoc no vull allargar-me en el que resulta bastant obvi. Realment m'ha sorprés, i molt, que alguns dels banejats incloguen a col·laboradors directes del web. Ja ho miraré els propers dies amb més deteniment.

Perdoneu l'excés de zel, però hui dia es veuen falsificacions realment excel·lents.

Per casualitat, què en penseu de M81PV? Militant independentista d'Aldaia, proetarra...?? Curiós si més no.

Salut,

kalebarraka

Desconnectat

 

#7 20-03-2008 22:06:31

LarsenAlacant
Membre

Re: Agents infiltrats

Jo pense com Webmestre...

No entenc per que has (ens) banejat i damunt acusant-nos de policies però bé....un 10 pels teus vídeos.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#8 20-03-2008 22:30:00

PaisValencia
Membre

Re: Agents infiltrats

Cap problema LarsenAlacant. Simplement vull que el canal estiga lliure de contactes insidiosos. Al capdavall, estem parlant de terrorisme.

Estaré per ací,

kalebarraka

Última edició per PaisValencia (20-03-2008 22:45:41)

Desconnectat

 

#9 22-03-2008 13:05:08

La Tuna Punk
Membre

Re: Agents infiltrats

PaisValencia,jo al primer que banejaria seria a tu,acusant a tot el mon d'etarres i proetarres.
Si per tindre videos de ETA ja ets etarra,doncs jo heu soc.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#10 24-03-2008 15:24:15

PaisValencia
Membre

Re: Agents infiltrats

Els usuaris banejats tenien vincles o comptes gestionats per la policia (M81PV, per exemple) per a la contrapropaganda política fent apologia del terrorisme. Jo estic totalment contra la violència, per això estan banejats. Quan deixen de tindre vincles amb la violència, seran readmesos.

Així, si tens vídeos d'ETA, com tu mateix dius, o de l'anomenada "esquerra abertzale", o de qualsevol altre moviment que faça ús de la violència per a aconseguir els seus objectius, encantat de que em baneges, perquè no vull tenir cap contacte amb tu.

Estic convençut que tot el món en aquest fòrum: webmestre, administrador, usuaris, etc. pensa com jo i s'oposa a qualsevol forma de terrorisme.

kalebarraka

Desconnectat

 

#11 24-03-2008 23:17:46

Re: Agents infiltrats

Una pregunta, que ha fet ValencianIsCatalan, Skaxarrat i caosvalencia?


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#12 25-03-2008 09:50:34

Curial
Membre

Re: Agents infiltrats

Si tens dubtes de la postura d'eixos usuaris, per què no els contactes via messatgeria interna del youtube i els preguntes la seua postura abans de banejar-los? Amb lo fàcil que és enviar missatges privats per ahí.

No tens cap dret a demanar una relació de noms d'usuari d'este foro i del youtube.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#13 25-03-2008 14:51:21

PaisValencia
Membre

Re: Agents infiltrats

Curial, em perdonaràs si no responc a un tio que usa com a avatar una creu cèltica i adjunta una foto d'un mural d'Irlanda del Nord. És evident que ets un agent provocador, igual que Gandia 1707-2007, La Tuna Punk, etc., etc., etc. Mira el canal de YouTube i voràs com de llarga és la llista dels contaminats.

Terroristes detinguts i procés de l'Audiència Nacional contra el GAV o la festa només acaba de començar. Bernabé que s'espavile.

Salut

kalebarraka

Desconnectat

 

#14 25-03-2008 17:07:02

Re: Agents infiltrats

lol?? per portar una creu cèltica (cosa que a mi no em pareix) i la bandera irlandesa ja s'és un provocador??? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vaja un trolet.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#15 25-03-2008 18:45:32

PaisValencia
Membre

Re: Agents infiltrats

De trolet res. Ací es toleren molts fakers fent-se passar per valencianistes per a intoxicar l'opinió pública.

Estic molt disgustat del que esteu fent. No sé qui vos ha manat fer açò, però és immoral i està totalment fora dels procediments de la policia en una democràcia parlamentària.

Bombes en la seu del Bloc no són política antiterrorista: són política terrorista.

Reflexioneu. Ja vos he dit que estic contra qualsevol forma de violència, inclosa la d'ETA i la del GAV.

kalebarraka

Desconnectat

 

#16 25-03-2008 20:49:47

AguaitantPV
Membre

Re: Agents infiltrats

Jo no sé del que vas xicon, però Curial porta ací molt de temps, i al menys es mereix respecte.

No trobe normal acusar a gent de terrorista per portar una bandera d'Irlanda a la firma.

Respecte al teu últim missatge... si estàs disgustat del que estem fent, el tens mooolt fàcil, te'n vas d'aquesta web i ja està.

I l'únic que ha de reflexionar ets tu, amb la teua política... ? (tens política?). Ací estem en contra de tot tipus de violència, estem en contra de ETA, de Terra Lliure i del GAV.

Reflexiona un poquet abans de crear crispació, que és l'únic que pretens.

Salut i país

Desconnectat

 

#17 25-03-2008 22:38:25

Re: Agents infiltrats

Jo crec que este senyor, quan diu violència, està relacionant-ho tot, fins i tot, portar una ikurriña serà de ser terrorista.

Supose que a mi m'ho diu per que porte la gamada tatxada a l'avatar i per la meua signatura "Viurem o morirem lliures"

PD: I per si no te n'havies adonat, jo soc moderador, no crec que si fora un "infiltrat" fora moderador.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#18 26-03-2008 00:03:03

Empala
Membre

Re: Agents infiltrats

País Valencià, amb molt de respecte però para de liar-la. La paranoia és sana i evita que t'enxampin, però hoder! A no ser que siguis jugador actiu del Rojos i Negres i estiguis buscant reaccions determinades...
xD

I respecte la teua creuada antietarra, que jo trobo molt excessiva:
Em fa gràcia aquesta fòbia a la lluita armada (que no considero acceptable, no et pensis). Evidentment aquí no se'n pot parlar d'això, però m'agradaria que tu, País Valencià, reflexionessis sobre diversos punts (per pensar-hi no s'hi perd res, i suposo que per incitar al debat en aquest sentit no m'aplicaran la llei antiterrorista i em denegaran els drets humans):
¿Han estat legítimes les diverses guerres d'independència i revolucions socials violentes que s'han desenvolupat durant la història (Pensem en la dels EUA, Irlanda, Espanya mateix, ...)? Per mi les morts no són acceptables en cap cas, però costa negar la legitimitat a aquests moviments.
A l'hora de criticar determinada organització, no t'estàs deixant emportar per la constant propaganda interessada dels mitjans de comunicació espanyols? Si més no, a mi em sembles massa obsessionat amb aquest tema, que desgraciadament és utilitzat per l'imperialisme espanyol per criminalitzar la violència en un sentit. I a l'hora de criticar determinada organització, has escoltat els dos bàndols? Perquè criticar algú sense haver-lo escoltat és molt fàcil.
Aproves la repressió de l'Estat espanyol contra els militants d'ETA?
Coneixes l'estat d'excepció al qual es troba l'esquerra independentista basca? És a dir, sindicats, organitzacions, partits, ... il·legalitzats. De qui és la culpa que part dels independentistes revolucionaris bascos utilitzin la violència, sinó d'un sistema que els veta la participació pacífica?
Estàs al dia de la forta lluita social que es viu al País Basc i de la forta consciència de ser una nació al marge d'Espanya? No consideres que enfront l'actitud antidemòcrata del govern espanyol (de no permetre celebrar un referèndum, fins i tot contradient la carta magna de la ONU que ha firmat), està legitimada una certa lluita al marge de la “norma”.

Desconnectat

 

#19 26-03-2008 00:09:48

Empala
Membre

Re: Agents infiltrats

(estic esperant amb candaletes a veure si estic dins la llista negra xD)

Suposo que no tindràs problemes en xerrar d'ETA sense complexos, dins els límits que la llei imposa.

Desconnectat

 

#20 26-03-2008 01:49:02

PaisValencia
Membre

Re: Agents infiltrats

Empala, resulta quan menys paradoxal que des d’una pàgina web on es denuncia la violència del GAV contra institucions democràtiques, partits polítics, sindicats, associacions, escriptors, artistes i, en general, tot el teixit social del País Valencià (durant 30 anys, tolerat per l’estat com afirmen algunes fonts polítiques i acadèmiques solvents), es toleren encara comentaris que justifiquen el terrorisme d’ETA per a intoxicar l’opinió. Permet-me que et recorde el contingut de l’article 578 del Codi Penal, que és el límit legal escaient:

Article 578

L'enaltiment o la justificació per qualsevol mitjà d'expressió pública o difussió dels delictes compresos en els articles 571 a 577 d'aquest Codi o de qui haja participat en la seua execució, o la realització d'actes que comporten descrèdit, menyspreu o humiliació de les víctimes dels delictes terroristes o dels seus familiars, es castigarà amb la pena de presó d'un a dos anys.

Així mateix, ja que esmentes la dissolta Terra Lliure, cal recordar que la missió de qualsevol talp és la d’informar, no la d’integrar-se en l’organització ni cometre delictes i atemptats per a aquella. Paral•lelament, és obvi que posar bombes en la seu del Bloc no és política antiterrorista, sinó política terrorista –m’atreviria a dir que és, fins i tot, terrorisme d’estat. En aquest cas, donada la impunitat del GAV, junt a les dimensions gegantines de l’entramat policial al voltant del valencianisme democràtic, li donen perfil d’escàndol públic i alguna cosa més. Espere que estem d’acord en aquest punt.

En fi, reconec finalment que puc haver vetat algun usuari per excès de zel. Aquells usuaris que rebutgen qualsevol violència i que hagen estat vetats per error poden posar-se en contacte amb mi per missatgeria interna usant un nick subsidiari i, una volta fetes les comprovacions pertinents, seran desbloquejats.

Salut,

kale barraka

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.