• Inici
  •  » Debat general
  •  » en record dels milers de republicans refugiats al port d'Alacant

#1 21-01-2008 16:42:10

amunt
Membre

en record dels milers de republicans refugiats al port d'Alacant

Planten un ametler en record dels milers de republicans refugiats al port d'Alacant       
 
Prop de 300 persones es va reunir ahir al Camp dels Ametlers, indret en què foren tancats els milers de republicans que van ser fets presoners en el port d'Alacant. La presa d'Alacant va suposar la finalització de la guerra civil espanyola. El passat mes de desembre els regidors del PP es van oposar a la construcció d'un memorial que recordara els fets. Per aquesta raó, la comissió cívica que treballa per la recuperació de
la memòria històrica, va reivindicar ahir aquells fets d'un abril de fa més de setanta anys i plantaren un ametler en record del milers de persones que esperaven un vaixell que els salvara de les tropes franquistes. L'associació ha rebut 28.000 euros del govern estatal per construir el memorial, quantitat que «es perdrà» si no es gasta en els propers mesos.

http://www.pagina26.com/

Desconnectat

 

#2 21-01-2008 20:06:06

pontet
Membre

Re: en record dels milers de republicans refugiats al port d'Alacant


http://img252.imageshack.us/img252/2072/deniareiallgys0.jpg

Eixiu tots de casa que la festa bull, feu dolços de nata i coques de brull, polimenteu fustes i emblanquineu murs perquè Carles d'Àustria ha jurat els Furs.

Desconnectat

 

#3 21-01-2008 22:11:00

LarsenAlacant
Membre

Re: en record dels milers de republicans refugiats al port d'Alacant

Desgraciadament no van fer cap encartellament (que jo sàpiga) m'hauria agradat anar-hi


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » en record dels milers de republicans refugiats al port d'Alacant

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.