• Inici
  •  » Denúncies
  •  » pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,

#1 09-12-2007 17:39:36

amunt
Membre

pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,

companys valencianistes, volia dir-vos que al costat de la disco de Bananas, n'hi han pintades espanyolistes i blaveres des de fa temps, i a vore si alguna personeta esborra tota eixa merda d'una vegada.

Desconnectat

 

#2 09-12-2007 18:04:14

LarsenAlacant
Membre

Re: pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,

Home, doncs ja saps que fer...


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#3 09-12-2007 18:04:54

Webmestre1
Equip

Re: pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,

No m'estranya, Bananas és l'eina perfecta perquè els blavero-feixistes capten adeptes: Allà van els pastillers sense ofici ni benefici.

A banda, no sé per què, molts dels amos de discoteques de València i en concret de la "ruta del bakalao", són famosos per la seua ideologia blavero-fatxa...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#4 09-12-2007 18:28:43

amunt
Membre

Re: pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,

home companys, jo i amics meus anem a discoteques i som independentistes, i no magraden les pastilles ni res semblant, beure una miqueta si. Els valencianistes hem d'estar per totes bandes i actuar de forma normal. I les pintades no crec que ho haja fet un festero al eixir d'una disco xd hauràn sigut uns feixistes blaveros pero ja fa temps, per al que siga d la zona ja sap el que pot fer .
  FORA SIMBOLS FEIXISTES DEL PAÍS VALENCIÀ

Desconnectat

 

#5 09-12-2007 21:45:03

Curial
Membre

Re: pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,

És cert, n'hi ha de tot en tots els puestos. Jo he conegut a gent que anava a la discoteca Central i era independentista yikes


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#6 09-12-2007 21:58:01

puka
Administrador

Re: pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,

hahaha si?a la discoteca central... millor no anar... sigues indepe o no... perquè...

Webmestre1 escrigué:

No m'estranya, Bananas és l'eina perfecta perquè els blavero-feixistes capten adeptes: Allà van els pastillers sense ofici ni benefici.

A banda, no sé per què, molts dels amos de discoteques de València i en concret de la "ruta del bakalao", són famosos per la seua ideologia blavero-fatxa...

big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile

Última edició per daniol (09-12-2007 21:58:18)

Desconnectat

 

#7 09-12-2007 22:39:53

LarsenAlacant
Membre

Re: pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,

Jo conec a independentistes de Benidorm que van a KKO, madrilenyes que viuen ací i son pro-PPCC, castellans catalanoparlants, etc. Hi ha d etot


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Denúncies
  •  » pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.