#1 03-12-2007 15:15:52

Llenguacatalana
Expulsat

Fora Chávez. "Abajo Chávez"

El poble de Veneçuela ha dit prou. Chávez ha perdut el referèndum per la Reforma Constitucional. Reforma que volia conventir definitivament Veneçuela en un Estat comunista. El poble ha dit sí al capital i no al comunisme. ¿Por qué no te callas?. Huas, huas, huas. Visca Veneçuela.

Desconnectat

 

#2 03-12-2007 16:36:07

Curial
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Troll.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#3 03-12-2007 18:45:00

olocaui
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

"El poble de Veneçuela ha dit prou""El poble ha dit sí al capital i no al comunisme"

No, el 50,7% a dit prou, cosa que Chavez a respetat i el 49,3% ha dit que continuara avant.

"¿Por qué no te callas?. Huas, huas, huas"

Això ha sigut una falta de respecte a tot el poble de Veneçuela i a Chavez, per tant no ho apoye, allí hi havia una moderadora, per tant el rei estava fora de lloc, pero escoltar la veritat es dolorós.

"Visca Veneçuela"

No, t'has equivocat, segur que volies dir: Viva el rei


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#4 03-12-2007 19:23:53

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Chávez no ha respectat res. Chávez ha dit que el Referèndum no és vinculant i que la Reforma siguirà endavant. Els referèndums de Veneçuela són com els referèndums i eleccions que feia Franco. Franco feia eleccions perquè la gent es creiés que hi havia democràcia. Chávez és un dictador.

respetar, castellà
respectar, valencià
apoyar, castellà
donar suport, valencià
arrivar, blavencià
arribar, valencià

Veig que encara segueixes escrivint en blavencià.

Última edició per Llenguacatalana (03-12-2007 19:24:36)

Desconnectat

 

#5 03-12-2007 20:01:07

Mallorca
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

umh...no vull problemes pero...
-Chavez no deixava parlar a Zapatero,i es veia que el rei ja estaba fart,perque sel veia mes vermell que una tomatiga
-El que em preocupa de Chavez es que amb les seves continues amenaces a espanya esta fent un show i un ridicul impresionant

Última edició per Mallorca (03-12-2007 23:01:54)

Desconnectat

 

#6 03-12-2007 20:31:35

olocaui
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Mallorca:

Chaves es el president del PSOE d'Andalucía.
Chavez es el president de Veneçuela.


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#7 03-12-2007 22:08:35

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Franco feia eleccions??
Va va llenguaCatalana, no vingues en milongues, per molt que no t'agrade CHAVEZ A GUANYAT UNES ELECCIONS, i de fraus no tenen res, es demostra en el referendum on ha perdut.
La meitat del poble veneçolà ha dit que no vol la reforma constitucional, no que no vol a Chavez.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#8 03-12-2007 22:35:58

sixte
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

No estic molt posat en el referéndum de Veneçuela, però allò que és clar és que Chavez pretenia amb el referèndum perpeteuar-se en el poder i això no potser ni bo ni profitós per a un país. A més pretén instaurar un règim autoritari que encara que siga d'esquerres coacciona les llibertats, els ideals propis i moltes coses més.

Desconnectat

 

#9 03-12-2007 23:22:13

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Gandia, amb Franco hi havia eleccions a les Corts espanyoles i als ajuntaments, i referèndums. A la majoria de dictadures també hi ha eleccions. Al Maroc també hi ha eleccions, a l'Iran també hi ha eleccions. A Cuba també hi ha eleccions. El que no hi ha en alguns Estats dictatorials és partits polítics com en el cas de Cuba. Què el colpista Chávez haja guanyat les darreres eleccions no significa que puga fer i desfer l'Estat a la seua mida perquè ja no hi hagen partits polítics. Veneçuela no vol cap dictadura del proletariat, perquè estem al segle XXI.

Desconnectat

 

#10 03-12-2007 23:25:13

Curial
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

No li doneu de menjar al troll aznar.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#11 03-12-2007 23:26:19

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Curial, fes-te una palla i relaxa't, carinyet. Ves en compte que t'estic agafant simpatia.

Última edició per Llenguacatalana (03-12-2007 23:27:02)

Desconnectat

 

#12 03-12-2007 23:29:33

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Olocauí, ets el que millor en cau del fòrum, m'agrada com defenses el comunisme. M'agrada la gent que defensa les seues idees. Si escrigueres en la normativa del valencià i no en la normativa dels blavers, seria collonut

Última edició per Llenguacatalana (03-12-2007 23:30:14)

Desconnectat

 

#13 03-12-2007 23:32:35

Curial
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Estic molt relaxat, per això precissament no et done de menjar com a troll que eres, perquè no caic a les teues provocacions. Veig que només eres un entrista de l'espanyolisme més ranci i cutre.
Això et posa desficiós i et cabrejes amb mi, per això m'insultes o em dius que em faça una palla.
Doncs si no t'agrada que et descovreixen, et fots. smile


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#14 03-12-2007 23:35:02

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Si penses que sóc un troll per què sempre opines sobre els meus comentaris?, Per què no m'ignores amic "blavero"?. Fes-te la palla, et dutxes i et poses calçotets nets (o calces).

Última edició per Llenguacatalana (03-12-2007 23:35:37)

Desconnectat

 

#15 04-12-2007 00:26:33

Curial
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

M'interessa eixa obsessió que tens amb que me masturbe i amb la meua roba interior. És com et diuen que has de respondre a la gent que se n'adona de que eres un troll, per a intentar picar-los o algo així? :?

Última edició per Curial (04-12-2007 09:20:22)


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#16 04-12-2007 00:47:49

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

M'intere-ssa eixa ob-sessió que tens amb que me mas-tur-be i amb la meua ro-ba in-terior. És com et diuen que has de respon-dre a la gent que se n'ado-na de que e-res un troll, per a inten-tar pi-car-los o al-go així? :?


M'agrada la normativa que ara fas servir !. A posar guionets o no toca !.

Desconnectat

 

#17 04-12-2007 09:19:41

Curial
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Altre intent fallit de provocar... quants dus? Ai, fer el troll és difícil, eh. smile

Parlant de normatives a propòsit d'errades ortogràfiques:

(Tret d'un altre post teu)

Llenguatroll escrigué:

és desconegut per l'inmensa majoria

Quina normativa gastes tu? "L'inmensa"? I què serà el següent? "L'universitat"? "L'illeta"? "L'ungleta?"

Acaves de demostrar que, seguint la teua lògica, gastes altra normativa que no és l'oficial, i per tant, eres un neoblaver. xDDDDD

Última edició per Curial (04-12-2007 09:27:13)


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#18 04-12-2007 15:36:46

La Tuna Punk
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

molt ben dit curial, no es plan de que una de les poques maneres amb les que es defén llenguacatalana siga diguent les errades ortogràfiques d'altres quant ell en te.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#19 04-12-2007 16:35:43

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Però es que a Veneçuela si que hi ha oposició. No pots dir que es un estat dictatorial ni que Chavez es un dictador.
A més, no seria de ser dictador posar una "democràcia" capitalista al poble, en quant vol dictadura del proletariat?


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#20 04-12-2007 17:58:51

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Curial, no intentes corregir perquè la cagues. Sí és l'illeta i l'ungleta, en aquests casos sí s'apostrofa. L'illa, l'ungla. Llavors no vages de llest perquè la cagues. Conèixes L'illa Diagonal a Barcelona?. Ah, no que és un centre capitalista.

Última edició per Llenguacatalana (04-12-2007 17:59:39)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.