• Inici
  •  » Debat general
  •  » Anormalitat catastròfica de la llengua a les comarques del sud

#1 26-11-2007 21:50:58

puka
Administrador

Anormalitat catastròfica de la llengua a les comarques del sud

(traslladat per mí d'altre tema)

Reitere que la normalitat de la llengua hui dia és tremendament catastròfica a pesar del que es vol vendre, però, també reitere, que és la societat el botxí d'aquesta anormalitat.
Jo puc comentar situacions més penoses encara: des de fa un any assistisc a algunes classes en valencià i veig que mentre que quasi tota la gent que hi assisteix parla en valencià amb els professors, ningú excepte jo parla valencià entre els companys (nota: els grups de gent són diferents i reduïts, 6 persones com a molt).
jo els parle en valencià i alguns em contesten en castellà (?), i des d'aleshores el que faig jo és el següent: no parlar-los mai més a cap d'estos.

Què fem? Qui som? On anem així? Qui són els culpables? Quan comencem a canviar radicalment açò?

La llengua està desnormalitzada, qui la normalitzarà? El normalitzador que la normalitze ben normalitzador serà.

Última edició per daniol (26-11-2007 21:52:45)

Desconnectat

 

#2 26-11-2007 23:52:57

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Anormalitat catastròfica de la llengua a les comarques del sud

Penòs. Jo vaig apuntar-me una vegada a unes classes de valencià superior a València i tothom parlava en castellà fins i tot en classe amb el professor. Tothom tenia ja el mitjà per tant haurien de saber parlar en valencià. Molta gent s'apunta a traure's els títols de valencià per tenir puntuació en les oposicions i no perquè vulga aprende la llengua, per això passen coses com aquestes. Vaig marxar de les classes abans que acabara el curs.

Desconnectat

 

#3 27-11-2007 00:27:24

puka
Administrador

Re: Anormalitat catastròfica de la llengua a les comarques del sud

llenguacatalana escrigué:

això que has dit és una cosa que me la crec completament, hi ha molts i molts casos de „gent“ així.

Desconnectat

 

#4 28-11-2007 16:05:49

Virdu
Membre

Re: Anormalitat catastròfica de la llengua a les comarques del sud

aaa

Última edició per Virdu (21-06-2015 22:02:59)

Desconnectat

 

#5 28-11-2007 16:59:24

Re: Anormalitat catastròfica de la llengua a les comarques del sud

Jo al meu institut només tenia valencià i física (i per que el professor es del Bloc)... es que es tot una corrupció, un botiflerisme i una castellanització per part del govern flipant.
I justament les que es fan en valencià son les més inútils "En teoria, i pel que sé, deuria tindre al menys 5, que solen ser Biologia, Ètica, Valencià i crec que Història i música..."


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#6 28-11-2007 18:24:40

drygan
Membre

Re: Anormalitat catastròfica de la llengua a les comarques del sud

A mi em pasa un cas similar amb virdu (per lo dels pares i els amics) però fins 3er de primària només tenia en valencià esta


http://img529.imageshack.us/img529/134/anagramaokvioh0.jpg
BLAVERS A FER LA MÀ!!!!!

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Anormalitat catastròfica de la llengua a les comarques del sud

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.